MFMM 2 Vanuit Noord Holland

Komen jullie toevallig langs Zaandam en is er iemand die een nieuweling op MF mee wil nemen achterop? :P
Vroeg net m'n pa te gaan, maar die heeft niet zo'n zin om met zijn motor te gaan die hij de dag ervoor op gaat halen (Blackbird) :(
En daar ik nog aan het lessen ben en dus geen eigen motor heb...
Maar is zou het wel graag mee maken, lijkt me geweldig zoveel motoren en motorrijders bij elkaar :D
 
Laatst bewerkt:
Je vader gaat een Blackbird halen??? :9 :9 :9
Oke...Ik zal kijken wat ik voor je kan doen..
In principe komen we niet langs Zaandam maar als je vader meegaat naar het Blackbird treffen op 21 September in Hollandscheveld wil ik je wel ophalen.... O-) O-) O-)

*D *D *D *D *D
 
Laatst bewerkt:
Komen jullie toevallig langs Zaandam en is er iemand die een nieuweling op MF mee wil nemen achterop? :P
Vroeg net m'n pa te gaan, maar die heeft niet zo'n zin om met zijn motor te gaan die hij de dag ervoor op gaat halen (Blackbird) :(
En daar ik nog aan het lessen ben en dus geen eigen motor heb...
Maar is zou het wel graag mee maken, lijkt me geweldig zoveel motoren en motorrijders bij elkaar :D
Welkom alvast.

Dit is een link naar het Haarlem topic, meld je gerust aan .. en stel je even voor.
Lijkt me leuk als je je toevoegd bij de groep.

Regio Haarlem - Deel XIII
 
Laatst bewerkt:
Je vader gaat een Blackbird halen??? :9 :9 :9
Oke...Ik zal kijken wat ik voor je kan doen..
In principe komen we niet langs Zaandam maar als je vader meegaat naar het Blackbird treffen op 21 September in Hollandscheveld wil ik je wel ophalen.... O-) O-) O-)

*D *D *D *D *D

Haha, denk niet dat hij zo'n meeting figuur is. Na de vraag van net of wij niet naar MFMM konden gaan kreeg ik niet zo'n super antwoord B|
Hij is in de veronderstelling dat we hier allemaal stoer lullen over motors, hoe snel hij wel niet gaat, wat met er aan gedaan heeft, etc en dat de hele dag door :+
En hij vroeg zich af wat hij bij zo'n meeting te zoeken had, hij was niet eens lid hier...
 
Laatst bewerkt:
En hij schaft dan een BB aan??

_O-
Uhu :')
Maar goed, hij is nog van de oude stempel he... Internet snapt hij redelijk, maar dubbelklikt nog steeds op een internetlink. Zo'n forum is veels te lastig ;)
Heeft de verkeerde indruk van MF denk ik. Zal hem wel eens wat showen :)
 
Joh...zeg het maar ..Zal ik je op komen halen ??
Stuur me dan even je adres in een PB dan komt alles goed. Vergeet ook niet even je 06 te vermelden.
Kan ik gelijk je vader over proberen te halen voor de 21 ste... *D *D
 
Haha, denk niet dat hij zo'n meeting figuur is. Na de vraag van net of wij niet naar MFMM konden gaan kreeg ik niet zo'n super antwoord B|
Hij is in de veronderstelling dat we hier allemaal stoer lullen over motors, hoe snel hij wel niet gaat, wat met er aan gedaan heeft, etc en dat de hele dag door :+
En hij vroeg zich af wat hij bij zo'n meeting te zoeken had, hij was niet eens lid hier...


hey kerel :W

welkom hier

en je pa heeft gelijk _O-

wij doen niks anders als we elkaar treffen op de akermaat _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan