MFMM I 2011, van uit het noorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat zou die dwaas zijn idd! ik zou dat nooit durven :N
och, hier in 'het noorden' kan het best wel hoor O-)
vooral de weg vanaf emmeloord tot aan joure, kan je ongezien knallen
nooit pliessie daar :9

(altans..niet toen ik er reed :P )

nee, politie-risico op de toegangswegen naar veenedaal is mij te hoog
ze weten inmiddels wel dat we komen....

en de meeste burgerwagens zie je wel als je ze voorbij rijdt...
maar je hoeft er maar 1 over het hoofd te zien
 
de lijst is weer bij gewerkt.

zal mij benieuwen dat we dit jaar de hele groep bij elkaar kunnen houden tot aan de McDonald in veenendaal.

Maar ik ga niet voorop rijden. hahaha
 
Haha, ik rijd ook niet voorop. Vorige week zaterdag was ik ook als 2e van de club, was voor mij gelukkig maar... (Voor Sjorrit "iets" minder) Ben er nog ondersteboven van!..
 
Sjorrit is zuur als die 4 maand rij ontzegging krijgt!

Gaat lekker "sjorrit we zijn echt goed op weg in 2011!! 2010 was echt no problem, overal heen geknald en nergens last van gehad.

Maargoed eens moet het gebeuren ;)
 
je mag mij ook wel noteren voor groningen als het mooi weer is.
word me 1e mf meeting, als ik de reactie's zo lees dan 'moet' ik elk jaar mee :P
 
Zet mij der maar bij voor Emmen met in elk geval 2 extra maar waarschijnlijk meer.

Dus in elk geval:
3 Maal Africa Twin aan de start in Emmen :D
 
Groep bij elkaar houden??

We moeten gewoon goed en netjes rijden.

Ervaren man voorop met de langzaamste als 2e.

Goede communicatie is gewoon belangrijk.

Als we moeten inhalen moet dat eigenlijk met de hele groep tegelijk. De laatste voegt eerst in en laat dan de rest voorgaan. Je moet als het ware voor 1 voertuig spelen.
Gewoon allemaal veilig en verantwoordt rijden. Dat is belangrijk.

Niemand zit op gevaarlijke situaties te wachten mensen, Posen doe je maar op et circuit of op het JMP.
 
Groep bij elkaar houden??

We moeten gewoon goed en netjes rijden.

Ervaren man voorop met de langzaamste als 2e.

Goede communicatie is gewoon belangrijk.

Als we moeten inhalen moet dat eigenlijk met de hele groep tegelijk. De laatste voegt eerst in en laat dan de rest voorgaan. Je moet als het ware voor 1 voertuig spelen.
Gewoon allemaal veilig en verantwoordt rijden. Dat is belangrijk.

Niemand zit op gevaarlijke situaties te wachten mensen, Posen doe je maar op et circuit of op het JMP.


Lol Ik rijd op m'n eigen tempo en als voor de 1 het te hard gaat of te langzaam dan pech,

Ik ga niet zitten ergeren op de motorfiets
 
Prima, moet je absoluut doen. Alleen is groepsrijden dan niet helemaal jou ding.

Ik rijd meestal met een groep, ik ga niet op de snelweg rond kakken met 110 dat bedoel ik alleen maar..

Vorig jaar hetzelfde dikke supersports nieuwste van nieuwste en dan kakken ze rond met 100 over de snelweg. :+
 
Ik rijd meestal met een groep, ik ga niet op de snelweg rond kakken met 110 dat bedoel ik alleen maar..

Vorig jaar hetzelfde dikke supersports nieuwste van nieuwste en dan kakken ze rond met 100 over de snelweg. :+
een groep mensen die op elkaar is afgestemd, en elkaar kent

is anders rijden dan een groep onbekenden, die ergens verzamelen, en dan richting een bepaalde locatie rijden, toevallig.

ik wil best voorrijden, snelweg zal wel ongeveer 130km/u zijn
maar ik ga voor dit stukje geen follow-up rijden, of de hele sliert achter mij in de gaten houden

en beside's, zo'n stuk is het nou ook weer niet rijden, google-maps ff bestuderen en dan ken je de route ook wel :Y
 
Klopt! van 2 jaar geleden kan ik mij nog herinneren dat ik ene keer 100 reed, andere keer 160 km/h. Als je in een groep rijdt kan je toch nooit een vaste snelheid aanhouden! Ik zie het allemaal wel, discussieren over dit onderwerp kan hele voorpret naar MFMM alleen maar verpesten! :+
 
We gaan het gewoon proberen. laat gewoon de gene voorop rijden die de weg weet.
dan gewoon lekker gaan rijden en de groep zal wel volgen. de gene die afhaken tijdens de rit, moet het zelf weten en de rest die wel in de groep wil rijden. die zullen wel blijven volgen.

We maken der gewoon een hele mooie en gezellige dag van zonder ongelukken of artikel 5.

Dus we houden gewoon lekker op met discussiëren en ze zullen het allemaal zien op 8 mei.
 
We gaan het gewoon proberen. laat gewoon de gene voorop rijden die de weg weet.
dan gewoon lekker gaan rijden en de groep zal wel volgen. de gene die afhaken tijdens de rit, moet het zelf weten en de rest die wel in de groep wil rijden. die zullen wel blijven volgen.

We maken der gewoon een hele mooie en gezellige dag van zonder ongelukken of artikel 5.

Dus we houden gewoon lekker op met discussiëren en ze zullen het allemaal zien op 8 mei.


:Y *O*
 
We gaan het gewoon proberen. laat gewoon de gene voorop rijden die de weg weet.
dan gewoon lekker gaan rijden en de groep zal wel volgen. de gene die afhaken tijdens de rit, moet het zelf weten en de rest die wel in de groep wil rijden. die zullen wel blijven volgen.

We maken der gewoon een hele mooie en gezellige dag van zonder ongelukken of artikel 5.

Dus we houden gewoon lekker op met discussiëren en ze zullen het allemaal zien op 8 mei.

Done Deal! *O*

ziet er naar uit dat we in elk geval al een aardige slinger hebben bij hoogeveen *O*
:]
 
Ziet der zeker naar uit dat het een lange slinger word.

mooie grote gezellig groep voor de MF meeting van uit het noorden.

Kunnen ze gaan zien dat wij ook aanwezig zijn _O- _O-
 
Remember this? Payback time whaha
953130002_6_KlCQ.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan