MFMM - Mega Meeting 2016 - 8 mei

En nu klaar met dat gezeur over wie wat hoe en waar doet! Ieder zijn mening, ik ook.
Met elkaar eens gaan we niet worden, dus er over doorgaan heeft geen nut.
Laten we het er op houden dat er in het land per windstreek verschillende motorculturen bestaan en dat deze niet matchen met elkaar. Feit blijft dat we allemaal motorrijden en dat doet mij iig deugt.

:j Ik hou van jullie............allemaal! :j

*D

En nu waar we hier allemaal voor zijn: Foto's en filmpjes willen we zien!!
 
En einde van de middag wél weer braaf handje naar elkaar opsteken bij het passeren van elkaar he kinders. De leden van de B&B liggen toch in een deuk als ze de laatste 3 pagina's terug lezen.

NIET REAGEREN IS OOK STOER!!



Foto's van de zonnige zondag graag!!?
 
Laatst bewerkt:
Beste Heren, het was een top dag! Mooi weer, veel motoren, veel mensen ! Relaxte politie, kortom een topdag. Merk alleen dat mensen een oordeel hebben over iets wat anders is. Verlengde motoren, andere culturen of stylen. Praat eens met iemand ipv meteen negatief te denken.

Was een geslaagde dag als je het mij vraagt!
 
Mehhh als je het topic hier doorleest dan zou je er down van worden maar ik heb me prima vermaakt omdat ik helemaal niet wist dat er een meeting was, laat staan dat ik er toevallig had afgesproken om even bij te komen en weer snel verder te toeren. Kwam daar aanrijden en wist even niet wat er gebeurde, ik voor het eerst sinds een jaar (na het slagen van mijn examen zelfs) op de motor en gelijk belanden in een motor- mekka. We hebben ons prima vermaakt, bedankt voor de organisatie mede- MFérs.

Keep up the happiness.
 
Motorrijders?
Ik lees hier gotverredomme enkel jankende kleuters die klagen over het gedrag van anderen :')

Die reed te hard, die had geen beschermende kleding, die kan niet rijden.....


Ben het met je eens ..... Kijk eerst naar jezelf voordat je oordeelt over een ander.

Niet iedereen is gelijk en niet iedereen ziet zijn of haar motor leventje hetzelfde. Ik heb een leuke dag gehad leuke mensen ontmoet en veel moois gezien. Achteraf zeiken vind ik een beetje kinderachtig. Tijden veranderen, Beetje pochen met wat je hebt hoort bij deze meeting. Zien en gezien worden als je daar niet tegen kan kom dan niet meer.

Bikers respect is hier ver te zoeken helaas....
 
Ben het met je eens ..... Kijk eerst naar jezelf voordat je oordeelt over een ander.

Niet iedereen is gelijk en niet iedereen ziet zijn of haar motor leventje hetzelfde. Ik heb een leuke dag gehad leuke mensen ontmoet en veel moois gezien. Achteraf zeiken vind ik een beetje kinderachtig. Tijden veranderen, Beetje pochen met wat je hebt hoort bij deze meeting. Zien en gezien worden als je daar niet tegen kan kom dan niet meer.

Bikers respect is hier ver te zoeken helaas....


Dus dat.... helemaal eens. Je Harley zag er top uit.
 
Mijn eerste MF meeting was prima. Als ik over het terrein liep kan ik ook niet echt spreken van een negatieve sfeer.

Vraagje, er zat helemaal vooraan de weg iemand de motoren te fotograferen. Weet iemand waar je deze fotos terug kan vinden?
 
Vroeger gingen we al naar de meeting samen met de Ruffryders en later zijn we er met Rikkels van Wheelietime jaarlijk naartoe gereden. We organiseerden dan een rit vanaf de FB pagina "Wie Rijdt?" gecombineerd met de SuperSunday. Zo is het eigenlijk gaan groeien tot we nu zelfs 250+ mensen rijdend naar de meeting kregen. Die samenwerking met WT is er helaas niet meer maar het is een soort van traditie geworden voor ons "clubje"en de pagina gemengd,moet zeggen dat het toch altijd weer leuk is om even te zien wat er allemaal voorbij komt. Daarnaast hebben we ook via de pagina's die we beheren geprobeerd om zoveel mogelijk mensen naar het event zelf toe te laten komen en dat is denk ik aardig gelukt. Het weer was perfect dus dat helpt ook wel om zo een dag een succes te maken.
 
Mijn eerste MF meeting was prima. Als ik over het terrein liep kan ik ook niet echt spreken van een negatieve sfeer.

Vraagje, er zat helemaal vooraan de weg iemand de motoren te fotograferen. Weet iemand waar je deze fotos terug kan vinden?


meestal worden die linkjes wel hier gepost normaal gesproken komen er meestal alleen maar linkjes en thank you's voorbij en whoooo aaaaa ik sta op de foto super bedankt maar nu merk ik dat er andere dingen voorbij komen jammergenoeggggggg... maar er is nog hoop er zullen vast nog wel wat fotos worden geupload.
 
meestal worden die linkjes wel hier gepost normaal gesproken komen er meestal alleen maar linkjes en thank you's voorbij en whoooo aaaaa ik sta op de foto super bedankt maar nu merk ik dat er andere dingen voorbij komen jammergenoeggggggg... maar er is nog hoop er zullen vast nog wel wat fotos worden geupload.


De meest mensen vonden het toch een leuke dag? of zie ik het verkeerd?
Er staan ook veel foto's en filmpjes op:

Wie Rijdt?
Nationaal Algemeen Openbaar
 
Laatst bewerkt:
De meest mensen vonden het toch een leuke dag? of zie ik het verkeerd?

Denk het ook, dat er een paar vervelende reacties worden geplaatst tussen paar forumleden in betekent niet dat de MFMM verpest is.
Het lijkt me stug dat dat men ervan weerhoudt om de foto's en video's te plaatsen, daarnaast zullen er ook mensen zijn die geen zin hebben om te delen om wat voor reden dan ook.
Ik kijk in ieder geval uit naar de volgende MFMM, zou eigenlijk wel vaker dan 2x per jaar zulke meetings willen zien :]
 
Dit is voor het eerst dat ik er van baal dat ik er niet bij kon zijn. De afgelopen paar jaar was het elke keer maar een laffe bedoeling met lage opkomst (ben dus ook maar 2x geweest ofzo in 5 jaar)
 
Laatst bewerkt:
Ik was er niet bij omdat ik wat onderdelen nodig had voor de motor. En rara wat er zojuist bij me word afgeleverd :')
 
13094396_886755728100421_3054905988912455328_n.jpg



8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) :9 :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan