MFMM - MEGA MEETING 2017 - 24 SEPTEMBER - ARNHEM

Ja, wat sneu.
de Mac is afgesloten voor motoren niet voor autoverkeer.
stond er bord C11, gesloten voor motorfietsen?
C11 - Gesloten voor motorfietsen - Officiële verkeersborden
in dat geval mag je er als voetganger, dus lopend met de motorfiets aan de hand wèl in.
Je doet dan, ondanks de tijdelijke maatregel, nog steeds niets wat niet mag, dus weggestuurd mag je niet worden.
Je mag rijden tot het bord, en daarna verder als voetganger, maar of het vandaag bij de Mac zo bedoeld zal zijn geweest??
C11: Gesloten voor motorfietsen.
Dit verbod geldt niet voor personenauto's of vrachtauto's en dergelijke, en ook niet voor trikes. Het geldt daarentegen wel voor motorfietsen met zijspan, en ook voor motoren met aanhangwagen.
Het geldt weer niet voor fietsers en bromfietsers.
Lopend een motor aan de hand meevoeren mag daarentegen wel.
bron: Verkeersborden (bijlage van het RVV)
Als er stond dat er zich geen motorfietsen achter het bord mochten bevinden , of tekst 'verboden voor motoren' heb je ws geen poot om op te staan. Hoe dan ook , een flauw geheel. Hopelijk de volgende keer beter.
 
Laatst bewerkt:
En dan nog, is er een verkeersbesluit genomen en gepubliceerd door de gemeente ?
 
Ja , 't was ook hypothetisch. Hopelijk volgende keer beter.
En nu meldt ik me af voor de notificaties op dit topic ...
 
En dan nog, is er een verkeersbesluit genomen en gepubliceerd door de gemeente ?

Precies, dit dus! Er schijnt een mail gestuurd te zijn naar 1 persoon. Die dan hier zou moeten vermelden namens de burgemeester dat daar niet naar toe gegaan mag worden :?

Wat een vaag verhaal zeg. Dan had de burgemeester dat idd. via de media kenbaar moeten maken, lijkt me.
 
Precies, dit dus! Er schijnt een mail gestuurd te zijn naar 1 persoon. Die dan hier zou moeten vermelden namens de burgemeester dat daar niet naar toe gegaan mag worden :?

Wat een vaag verhaal zeg. Dan had de burgemeester dat idd. via de media kenbaar moeten maken, lijkt me.

de nieuwe burgemeester zeker... was nogal wat rep en roer over.... clown
 
Kan eens vragen of we op een zondag (zaterdag gewoon open) plek kunnen vrijmaken bij ons op het terrein rondom het pand waar ik werk. Dit is tenslotte ook in Veenendaal en best wat personeelsleden rijden motor. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan