MFMM vanuit Groningen/Drenthe en Friesland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus Friezen:

Mac Goutum 8:00 uur
Mac Heerenveen, 8:30 uur
Mac Steenwijk 9:00 uur
Shell Haerst Zwolle 9:45
Mac Zwolle 10:00

Het lijkt alsof we niet veel tempo hoeven te maken. Dat scheelt weer rijbewijzen.
zoals het hoort ;)


en wat natuurlijk wel mogelijk is: Is nog ff een extra bakkie koffie nemen als men naar de volgende stop rijdt... })
want dan moet je wat harder gaan om op hetzelfde tijdstip daar aan te komen... O-)
 
moet je wel meer gewicht meenemen 1 liter koffie in de maag, rijd dus langzamer???

nee flauwe kul natuurlijk.

word vast heel erg druk denk ik.
 
@ Del Boske,

Verander vanuit Emmen (pa Muskito) maar in Yellow-Jamus
(Hij heeft zich eindelijk ingeschreven) *O*
 
Freekie heeft zijn motor vorige week in de poeier gereden en hoopt voor de meeting nog een andere te bemachtigen (verzekering)
 
~
Ik ben er ovb ook bij, vanuit Groningen!

Edit: realiseer me net dat ik dat hele weekend niet eens in Groningen ben..dus helaas. Wellicht de daarop volgende MM...~


Edit 2: Weekend volleyballen op Ameland gaat niet door. Ben er dus (ovb) toch bij vanuit Groningen!
 
Jammerrrrr, Dan lig ik met kont in't strand op zonnige Corfu..
Zou Appie ook in de koffer passen??

Werd toch lastig; woon in Heerenveen, Appie staat in Veendam.. en om 08.10 vertrekken vanuit V'dam?? Damn! Vroege vogels! :+

Maareh, desalniettemin; Aan u allen, een veilige reis toegewenst. And have fun!

*O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Zoals het er nu niet uitziet is de motor 24 april helemaal klaar dus dan ben ik er cker bij. sta al in de lijst ovb.
 
Ik kan helaas niet naar de mega meeting want heb andere bezigheden... Maar ik kan 's morgens wel een stukkie meerijden natuurlijk :P
Kan ik toch een beetje meeproviteren van de fun :P
Dus misschien ben ik er wel ff bij @ mcdonalds assen :)
 
ik meld me bij deze af!

we hebben een ritje met ons topic die dag en daar gaat mn voorkeur wel naar uit :Y
 
ik meld me deze af.
heb gekozen voor het "Toertochie over de Friese en Groningse klei"
veel plezier
 
im whit stupid hierboven.

ik bedoel ik meld me ook af.
heb me hier namelijk ook bij aangemeld. --->>>"Toertochie over de Friese en Groningse klei"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan