• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Michelin Pilot Road 3 2ct

Status
Niet open voor verdere reacties.

CBFox

Die hard MF'er
Lid geworden
14 jun 2006
Waarderingsscore
8
Nog even wachten maar hij komt al in Januari 2011 :} *O*

http://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/8735-michelin-pilot-road-3.html

pilot_road_3.jpg

Zijn nou net mijn MPR2's bijna op. :)

Hé, thanks voor de tip. Ik wilde nieuwe mpr2's bestellen.

Ik wacht er maar even mee en ga zoeken naar tests over de mpr3's :Y

Shittttt heb nog verse mppp er op zitten maar deze zien er heel lekker uit...

Nice, dit worden mijn volgende banden. Ben zeer te spreken over de road 2's :Y Gelukkig duurt het nog wel een tijd voordat ik aan nieuwe toe ben *D

Ik ben benieuwd, ik rij al een tijdje met PR2's en dat vind ik echt geweldige banden. Jammer dat motorbanden zo duur zijn altijd!

Mooi bandje, ben nog heel tevreden over mijn MPR2's

Het nieuwe patroontje heeft ongetwijfeld z'n nut... maar ik vind het geen gezicht :')

Wat meer eigen stabiliteit zou fijn zijn, verder vond ik de PR2 ook al heel goed :Y

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd, ik wacht ook eerst de tests af...
Het lijkt wel zo'n ouderwetse puntenverbindentekening (of hoe dat ook mag heten) 8-)

Nieuwer, beter, sneller, meer grip...........?

* kijkt uit het raam naar de TDM op een zo goed als nieuwe set MPR2*

We zien wel, ben benieuwd naar de prijs in ieder geval

Ben benieuwd, De BT023's achter van de VFR zijn bijna op dus daar komt denk ik wel een setje mpr3's onder :)

Vraag me alleen af wat ze moeten gaan kosten, ze moeten toch concurreren met hun eigen pr2 en de roadsmart en angels

WTF!

Maakt het er nou uit hoe banden er uit zien....
Al ziet een band er uit als of Kim Holland net onder de douche vandaan komt het maakt mij niets uit, zolang de band maar prima rijd....

WTF!

Al ziet een band er uit als of Kim Holland net onder de douche vandaan komt het maakt mij niets uit, zolang de band maar prima rijd....

ja... net als kim holland dus
_O- _O-

WTF!

Je moet ook kunnen posen met je banden :')

Vraag me alleen af wat ze moeten gaan kosten, ze moeten toch concurreren met hun eigen pr2 en de roadsmart en angels

Prijzen op Mopedreifen zijn 5,- duurder voor een voorband en 15,- voor een achterband in mijn geval tov de PR2.

Zal mij benieuwen, ik geef dan maar het eerste tegengeluid :$

De grip van de MPR 2's is ongeëvenaard, maar de stabiliteit is zeker niet om naar huis te schrijven onder een wat zwaardere motor.

Mijn VFR1200 is 275 kg en ik merk dat de bike wat zijwaardse verschuiving heeft in de bochten en bij flinke zijwind.

Ik was van plan om als volgende band voor de Dunlop te gaan, maar misschien is het verbetererd bij de MPR3

Even op de eerste testen en ervaringen wachten dus :)

Mooi, dan worden de geweldige pr2 `s goedkoper. Toen de PR2 uitkwam heb ik ook nog een tijdje op de oude PR gereden (was eigenlijk ook niks mis mee) omdat die lekker goedkoop waren.
Ik heb absoluut niks te klagen over de pr2 dus ik hoef de eerste tijd niks anders, nu maar hopen dat ze ook zo goedkoop worden als de oude PR nu is.

Zal mij benieuwen, ik geef dan maar het eerste tegengeluid :$

De grip van de MPR 2's is ongeëvenaard, maar de stabiliteit is zeker niet om naar huis te schrijven onder een wat zwaardere motor.

Mijn VFR1200 is 275 kg en ik merk dat de bike wat zijwaardse verschuiving heeft in de bochten en bij flinke zijwind.

Ik was van plan om als volgende band voor de Dunlop te gaan, maar misschien is het verbetererd bij de MPR3

Even op de eerste testen en ervaringen wachten dus :)

Er zijn ook speciale MPR`s voor zware motoren, zoals de FJR en een aantal BMW`s .
Als ik goed ben geinformeerd hebben deze een aantal extra koordlagen
en hebben daardoor een stijver karkas.

Mooi, dan worden de geweldige pr2 `s goedkoper. Toen de PR2 uitkwam heb ik ook nog een tijdje op de oude PR gereden (was eigenlijk ook niks mis mee) omdat die lekker goedkoop waren.
Ik heb absoluut niks te klagen over de pr2 dus ik hoef de eerste tijd niks anders, nu maar hopen dat ze ook zo goedkoop worden als de oude PR nu is.

ik zat toenlaatst te kijken bij rodamoto.es en daar staan ze behoorlijk goedkoop op *D

Er zijn ook speciale MPR`s voor zware motoren, zoals de FJR en een aantal BMW`s .
Als ik goed ben geinformeerd hebben deze een aantal extra koordlagen
en hebben daardoor een stijver karkas.

Ook die stijvere MPR's zetten een stapje opzij. Maar verder een perfecte band, ook voor 150 PK :Y

Ed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan