Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het middenblokprobleem heb ik bij mijn Intruder opgelost door een soort hefbrug. Aangezien de onderste framebuizen ook het laagste punt betreft is dit makkelijk op te lossen. Door de plaats van de accu lijkt mij ook niet dat er een middenbok onder kan. Ik heb het zo opgelost:
Zowel het voorwiel als het achterwiel is eenvoudig te wisselen en gesteund op beide framebuizen staat de motor super stabiel. Zelfs op de motorlift is deze hefbrug te gebruiken.
Het ding is goedkoop aangeschaft op een motorbeurs en is inklapbaar op het moment dat je deze niet gebruikt.
De bijgeleverde steunen heb ik niet in gebruik omdat de motor naar mijn mening dan veel instabieler staat. De motor komt dan ook te hoog van de grond. In plaats daarvan heb ik een houten plankje gebruikt met daar op een oude handdoek om lakbeschadiging te voorkomen.
Misschien dat dit een goedkope en afdoende oplossing bied voor jouw probleem. Ik heb in ieder geval de hele restauratie van mijn Intruder met deze hefbrug kunnen uitvoeren.