• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Mijn bakske... Triumph Speed Triple + foto

• Onderwerp starter Onderwerp starter katto
  • Startdatum Startdatum
full

full

full

Lekker gebakkie hoor :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Vette motor!!!

EEN NAKED BIKE IS NET EEN VENT ZONDER ZWEMBROEK. ALLE TECHNIEK LIGT OPEN EN BLOOT, ER IS NIETS OM ACHTER TE VERSCHUILEN!

Have fun!

Mooie motor.
Ik vind die dubbele koplamp :9~ maar die kun je hier helaas niet zien.

haal aub de lelijke flap weg waar je kenteken op zit...

een beetje de looks van je mooie brommer verpesten |(

o ja... ook de ophanging van je orginele pijp verwijderen... dan is ie af... ;)

AUW... nu zie ik die spiegels...
es kijken of je de spiegels van de oude sped triple erop kunt krijgen...

jaja... ooit reed ik ook triumph.... ;)

Beste Guz,

Die "lelijke flap" is het standaard spatbord -> deze word binnenkort vervangen door een "undertray"... (lang moeten achter zoeken,blijkbaar zijn er niet veel fabrikanten te vinden die dit maken voor Triumph fietsen..)

En de ophanging voor de originele pijp is er ondertussen wel lang af hoor :P

Ik zal er anders een fotoke opzetten hoe hij er nu uitziet.. :]

Groetjes en veel snorgenot,
Katto.

BRUUT apparaat, echt heel gaaf.
en naked is alleen maar goedkoper met vallen ;)

Eh.. een naked is niet goedkoper met vallen.. ik had eens van mijn RF een naked gemaakt en toen viel ik. Zij viel op het blok en er brak een bout uit.. alle olie op straat... moet ik verder vertellen '(

Mooie motor hoor! Al veel klachten gehad van de buren over het geluid? Want volgens mij kan ik de kleppen van het zien zitten :P zo open is hij!

dit is toch wel een van de mooiste nakeds...... :9~

Heel erg lekker
Maar die spiegels ;( ,ik van de week zo,n rond spiegeltje gemonteerd op het uiteinde van het stuur dat ziet er echt veel beter uit en je ziet er ook nog wat door
Maar het blijft een prachtige fiets

Als ik de loterij win wordt dit mijn eerste geldbesteding!
Ik vind alleen dat kontje een beetje te groot. Die duoseat eraf en inkorten, aub.
En heb je een hoger stuur gemonteerd? Ik zweer eigenlijk toch bij lage clip-ons...
Maar dat frame van deze fiets is zo :9~ :9~ :9~

Aan LCB : bedank voor al het img-en ;)

Aan Marcoo : Geluid valt nog gerust mee hoor,maakt een lekkere diepe grom (een beetje zoals een duc),eens boven de 8000/trm word het een beetje een beest :)

Aan Superduc : Inderdaad de spiegels vallen niet echt mee,ben op zoek naar andere, twijfel nog een beetje maar de exemplaren van Rizoma,die vallen best goed mee.
Denk dat ik voor dat merk zal gaan...
Van welk heb merk heb jij die "uiteinde" spiegels gekocht superduc ?

Groetjes aan allen,
Katto.

Ik geloof dat het FMC was of zoiets ik heb de verpakking al weg gegooid en ik heb er trouwens maar eentje
Ik heb het spiegeltje bij motoport gekocht

full

Wel een mooie motor, maar ik vind de achterkant (foto's bovenaan met de seatcover) wel wat "zwaar" naar verhouding met de rest...

Maar verder weinig te klagen lijkt me.... ;)

Wel een vreemde plek voor de richtingaanwijzers voor, zeker voor een naked...

... Eindelijk de nieuwe spiegels van Rizoma, niet erg duidelijk op de foto maar toch een stuk beter dan de standaard Triumph spiegels niet ???

full

Groeten,
Katto

Laatst bewerkt:
Ze zijn wel mooi,maar je maakt mij niet wijs dat je er iets door ziet zonder je armen in vreemde kronkels te draaien
Ik heb vandaag voor het eerst sinds de montage van dat spiegeltje aan het uiteinde van het stuur met de duc gereden
En ik kan je melden dat ik nu opeens wel kan zien wat er achter mij aan komt

hele mooie motor, en ze rijden ook nog heel goed
dat frame is echt om te :9~

Superduc,

Nee,het lukt echt wel zonder mijn armen in vreemde kronkels te draaien ;)
Verschil is dat de vroegere spiegels veel hoger kwamen,met als gevolg een prachtig zicht op je eigen schouders..
De nieuwe staan veel lager(ongeveer 8 cm boven de handen) en nu kan ik eindelijk zien wat er achter mij gebeurd...

Enig nadeel is dat de spiegels zelf redelijk smal zijn, maar als je ze vergelijkt met de orginele is de keuze vlug gemaakt (voor mij toch..)
en de prijs natuurlijk...

Groeten,
Katto

[me]Xeon trekt zich trug om ergenst rustig in een hoekie te gaan zitten sjorren :+
[/me]

damn wat een mooi ding :) collega van mijn vader heeft er ook 1.

zeer zeer mooi! wees er zuinig op! :)

Sjaap,

Blok is een 3 cilinder injectie..
120 Pk bij 9100 tr.
Koppel 100 NM 5100 tr.
Top 250 km/h ...vastgeplakt aan het zadel en de helm tot tegen de kin gedrukt wel te verstaan :)

groeten,
Katto

Terug
Bovenaan Onderaan