Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Over Diversions verbeteren gesproken: heeft iemand deze Schurgers-kuip voor de Divi 900 wel eens gezien?
(Afbeelding)
Vooral zo'n politie-Div lijkt me wel wat
Ik wist wel dat een beetje 900-rijder dit vreselijk lelijk zou vindenBrrr ... Die kant op 'verbeteren' vind ik niks .. Zeker ook met hogere risers om nog meer rechtop te zitten. Moet er niet aan denken, zeker niet met de originele slappe voorveren
Volgens mijn werkplaatshandboek: 379 cc per kant.Ik wil eerstdaags mijn vorkolie vervangen (van 10w naar 15w). Weet er iemand hoeveel olie er in zo'n vorkbeen hoort te zitten?
Niemand zn div meer verbeterd afgelopen weken??
Niemand zn div meer verbeterd afgelopen weken??
Capacity
- 1992-1995 UK models, 1992-1996 US models: 379 cc
- 1996-on UK models, 1997-on US models: 375 cc
Oil level
- 1992-1995 UK models, 1992-1996 US models: 111 mm
- 1996-on UK models, 1997-on US models: 116 mm
Fork oil level is measured from the top of the fork tube, with the fork fully compressed and the spacer, spring seat and spring removed.
Ik vrees dat het onderwerp u-i-t-g-e-p-e-r-s-t is als een citroen. Persoonlijk vind ik bijna 190 postings over een onderwerp als de Diversion een enorm succes. Meestal sterft een topic over de Diversion al na 4 à 5 reacties een stille dood.
Ik wil echter alsnog een duit in het zakje doen : volgend weekeinde worden op mijn Div (foto's op pagina 5) vooraan stalen remleidingen geplaatst. Scheelt een hoop qua remgedrag heb ik al veelvuldig gelezen en gehoord. Mijn ultieme droom is m'n fiets nog uit te rusten met een nieuw stel blaaspijpen. Maar dat zal - omwille van de lieve centen - bij een droom blijven.......