Mijn eerste Moto

Onyx79

Die hard MF'er
26 mrt 2007
390
4
Almere
Heel slim. Ik heb nog niet eens mijn rijbewijs. Ok hoop deze op 4 juni te halen.
Ik heb wel al een motor aangeschaft :P
Ook de MF-sticker staat al in bestelling dus na de 4e kan ook ik gezien worden :]
 
Hier nog even een fototje van mijn nieuwe fiets O-)
full
 
Mooie fiets :)

Dat worden 5 heeeeeeeele lange weken :P
 
Inderdaad, 5 lange weken.

Ze komen de fiets in ieder geval thuis brengen, dan kan ik mijzelf verbijten op het feit dat ik niet eerder ben begonnen met lessen/
 
Inderdaad, 5 lange weken.

Ze komen de fiets in ieder geval thuis brengen, dan kan ik mijzelf verbijten op het feit dat ik niet eerder ben begonnen met lessen/

Mooie fiets !! Eneh... ik ken het. Had mijn motor ook eerder in de schuur staan dan het pasje in mijn hand....

Ik heb :9~ kwijlend voor mijn schuurdeur gestaan en was erg blij dat ik 'm niet alleen uit de schuur kon krijgen ! Het waren erg lange weken (vooral met mooie weer), maar was uiteindelijk zo weer vergeten toen ik de dag na mijn examen (ja spoed-aanvraag was het me wel waard) MIJN motor kon starten en "legaal" mocht wegrijden !
 
zeer mooie :] krijg je nog veel plezier van en een hele mooie kleurstelling,nu nog ff geduld en dan gaan met die banaan,sucses bij het afrijden,hou je hoofd koel en kijk goed dan heb je hem wel
 
Ok dan, en nog een goede ook, CBR600F als ik het goed bekijk?
Dat worden vele prettige km's ( en 5 weken nagelbijten )

:]

:)
 
Heel slim. Ik heb nog niet eens mijn rijbewijs. Ok hoop deze op 4 juni te halen.
Ik heb wel al een motor aangeschaft :P
Ook de MF-sticker staat al in bestelling dus na de 4e kan ook ik gezien worden :]

Mooie bike man!
Nu nog even je papiertje halen 4 juni, en ik heb weer een tour maatje bij!! :]
 
4 juni is MIJN dag.

Its mij A-Day and i'll ride if i want to. En dat van dat touren is een prima idee.
 
Ik word helemaal vrolijk van al die postieve reacties. Krijg nog meer zin om dat felbegeerde roze plastic kaartje te halen.

Heb alles al liggen voor een veilige rit op mijn nieuwe fiets.

Denk inderdaad dat het toch een spoedaanvraag wordt als ik het haal de 4e. Dat heb ik er dan absoluut wel voor over.

Weet iemand hoelang het duurt als je die 40 eus neertelt voor die spoedaanvraag?? :?
 
Ik word helemaal vrolijk van al die postieve reacties. Krijg nog meer zin om dat felbegeerde roze plastic kaartje te halen.

Heb alles al liggen voor een veilige rit op mijn nieuwe fiets.

Denk inderdaad dat het toch een spoedaanvraag wordt als ik het haal de 4e. Dat heb ik er dan absoluut wel voor over.

Weet iemand hoelang het duurt als je die 40 eus neertelt voor die spoedaanvraag?? :?

Als je hem voor een bepaalde tijd aanvraagt (verschilt per gemeente volgens mij, in mijn geval was het voor 1400u), dan kan je hem de volgende ochtend al ophalen vanaf een uurtje of 0900u 8-)
 
Gefeliciteerd *O*

Mooie fiets en die rijdt echt super dus daar ga je een hoop plezier aan hebben :]
 
Gefeli!

Erg mooie kleurstelling en lekker rijden doen ze hoor :Y

Veel succes op de 4e.

Mei gaat laaaaannnnnggggggg duren voor jou :P
 
quote:
grimmklot schreef op 02 mei 2007 @ 00:21:
Heb je die toevallig bij Cabo motoren gekocht?



als je die in meerssen bedoeld denk ik niet dat hij hem daar gekocht heeft, aangezien hij in almere woont.

Ik heb hem inderdaad in Almere gekocht. Bij Motoport. Moest een knoop doorhakken omdat ze er een leuk prijsje van konden maken. Vind het stiekum toch niet zo erg om er een aantal weken tegenaan te kijken, maar gaat wel lastig worden _O-

Hoop bij de volgende meeting in persoon, met moto, aanwezig te kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan