• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Mijn ervaring met AllStoff, te Alkmaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
1 okt 2009
Waarderingsscore
0
Bij deze wil ik mensen 'waarschuwen' die overwegen om hun motor te brengen bij bedrijf Allstoff, te Alkmaar ( Otterkoog 26 ).

Dit bedrijf is niet betrouwbaar,
- als eerst, zeggen ze dat ze wat voor je kunnen maken, alleen het duurt een eeuwigheid en je moet er constant achteraan.
- ten 2de rijden ze onnodig op je motor en in mijn geval met schade ( in opdracht voor een rugsteuntje voor het duopassagier zadel ).
- dan proberen ze zo snel mogelijk overal onderdelen te bestellen, zonder je ervan op de hoogte te brengen dat er wat met je motor gebeurt is.
- en als je ontdekt dat er iets niet klopt aan je motor, het STAALhard ontkennen en Liegen dat er niks met je motor gebeurd is.

zie foto's SPORTSTER OWNERS NETHERLANDS;Dit forum is gesloten en gaat verder via www.sportsters.nl. Even nieuw registreren aub op het nieuwe forum. • Toon onderwerp - nieuwe motor eisen

West Coast Motors in Alkmaar doet nog wel's zaken met de heren Angelo en Vernon Coffie, voor stofferen /customizen van zadels, sissybarretjes, polyester onderdelen, enz.
Zo ben ik namelijk ook bij de heren terecht gekomen.

Dus wees gewaarschuwd en check je motor of auto altijd voordat je hem ergens aflevert en ophaalt!

Maar het is toch opgelost door ze? Schrijf je zelf, beetje slap om dan alsnog dit topic te openen..

Echt zwaar kl*ten dit zeg! Had nou maar doorgereden naar Stanley ook Otterkoog,
maar goed daar heb je nou niets aan. Bewijzen en aansprakelijk stellen zal
lastig worden, heb je een rechtsbijstandverzekering? Veel sterkte gewenst TS.

M'n vriendin heeft altijd wel positieve ervaringen gehad met deze toko, maar die bracht altijd gewoon een los zadel, dat was altijd binnen een paar dagen klaar en nog netjes ook.

Heb het meegemaakt maar dan met een auto, ter reparatie aangeboden en bij het terug halen een flinke put onder in de linkerdeur! Glashard ontkennen!

Hoop dat jij meer geluk hebt!

Foto's gezien en die schade liegt er niet om :N

Maar het is toch opgelost door ze? Schrijf je zelf, beetje slap om dan alsnog dit topic te openen..

ze hebben alles toch vergoed?

vergoeden is achteraf, voorkomen is beter.

en gelet op de schade aan de door TS getoonde onderdelen is er geen sprake van vallen maar van schuiven.

Maar, nu hoor je een kant van het verhaal. Wellicht is er een of andere %# stagiar o.i.d geweest die ff op die motor wegreed..... en op die manier de naam van een verder goed bedrijf naar de klote helpt....

ik noem maar wat hoor, ben er niet bij geweest. maar een goede naam opbouwen duurt jaren, 'm verliezen een paar seconde.

Laatst bewerkt:
Maar, nu hoor je een kant van het verhaal. Wellicht is er een of andere %# stagiar o.i.d geweest die ff op die motor wegreed..... en op die manier de naam van een verder goed bedrijf naar de klote helpt....

ik noem maar wat hoor, ben er niet bij geweest. maar een goede naam opbouwen duurt jaren, 'm verliezen een paar seconde.
+1, zou graag eens de andere kant van het verhaal horen; wie mailt de toko een link naar dit topic? })

Laatst bewerkt:
Bij deze wil ik mensen 'waarschuwen' die overwegen om hun motor te brengen bij bedrijf Allstoff, te Alkmaar ( Otterkoog 26 ).

Dit bedrijf is niet betrouwbaar,
- als eerst, zeggen ze dat ze wat voor je kunnen maken, alleen het duurt een eeuwigheid en je moet er constant achteraan.
- ten 2de rijden ze onnodig op je motor en in mijn geval met schade ( in opdracht voor een rugsteuntje voor het duopassagier zadel ).
- dan proberen ze zo snel mogelijk overal onderdelen te bestellen, zonder je ervan op de hoogte te brengen dat er wat met je motor gebeurt is.
- en als je ontdekt dat er iets niet klopt aan je motor, het STAALhard ontkennen en Liegen dat er niks met je motor gebeurd is.

zie foto's SPORTSTER OWNERS NETHERLANDS;Dit forum is gesloten en gaat verder via www.sportsters.nl. Even nieuw registreren aub op het nieuwe forum. • Toon onderwerp - nieuwe motor eisen

West Coast Motors in Alkmaar doet nog wel's zaken met de heren Angelo en Vernon Coffie, voor stofferen /customizen van zadels, sissybarretjes, polyester onderdelen, enz.
Zo ben ik namelijk ook bij de heren terecht gekomen.

Dus wees gewaarschuwd en check je motor of auto altijd voordat je hem ergens aflevert en ophaalt!

Dit ben jij toch ook...

Charmain Berichttitel: Re: nieuwe motor eisenGeplaatst: 12 jan 2011, 20:14

10-24

Woonplaats: IJmuiden Bij deze wil ik dan nog even vertellen dat ik uiteindelijk de schade vergoed heb gekregen en alle onderdelen die beschadigd waren, heb laten vervangen voor nieuw.
Tot aan vorige week heb ik ook de geclaimde vergoeding voor de onkosten ontvangen... verloren uren, benzinekosten, waardevermindering, etc.

bedankt voor de reacties en tips.

Dus wat is je probleem :?

Mag er best even bij gezet worden de zaak het uiteindelijk allemaal netjes opgelost heeft....

Fouten worden overal gemaakt, maar de oplossing is nog veel belangrijker. ;)

Het gaat toch om de manier hoe 't gebeurt..
Daar mag TS toch voor waarschuwen?

1: Je geeft aan een probleem te hebben.
2: je geeft aan alles tot op de laatste cent vergoed te hebben gekregen.
3: je opent dit topic :')
4: heb je al een claim over laster binnen?

Ok, zij maken een fout, maar vergoeden dan vervolgens ook alles. Zou wat zijn als je werkgever al jouw fouten eens op deze wijze ging bespreken op de vrijdagborrel....

Mag er best even bij gezet worden de zaak het uiteindelijk allemaal netjes opgelost heeft....

Fouten worden overal gemaakt, maar de oplossing is nog veel belangrijker. ;)
Inderdaad, daarom zou ik graag eens de andere kant horen, ik hoor namelijk hele positieve dingen over ze en het werk dat ze leveren qua zadelmaken is prima in orde. Ook doen ze geloof ik zaken met pimp my ride enzo, dus hun klanten liegen er ook niet om.

Daarnaast lees ik dat ze ook nooit ontkend hebben dat er schade is geweest en volgens mij tamelijk welwillend zijn geweest met het zoeken naar een oplossing. Dat er een fout is gemaakt is moeilijk recht te praten, maar je weet niet onder welke omstandigheden het is gebeurd, was het een stagaire, of werknemer die toen de baas weg was even een kort rondje ging doen? en is die nu misschien allang de deur al uit(geschopt)?

Uiteindelijk worden overal fouten gemaakt en gaat het erom hoe je het oplost. Die oplossing lijkt mij hier wel OK.

Het gaat toch om de manier hoe 't gebeurt..
Daar mag TS toch voor waarschuwen?

Maar ze vergeet er gemakshalve even bij te zetten dat alles ook opgelost is. ;)

" Laat Tackie nooit op je motor zitten, heeft mijn motor laten vallen, hoop schade !!!! "

Maar ik zeg er niet bij dat je die schade netjes hebt vergoed en dat er niets meer van te zien is.
Zou je ook niet leuk vinden denk ik. :)

Volgens mij is het juist een positief punt voor het bedrijf dat ze alles zo netjes oplossen.

waar gewerkt word, worden ook fouten gemaakt... ze hebben het hier gewoon netjes opgelost volgens mij.

Dus tuurlijk het had niet mogen gebeuren, maar als ik lees dat ze zelfs voor je verloren uren & waardevermindering betaald hebben, dan denk ik alleen maar... hulde wat netjes !

ik vind dat ik volkomen in mijn recht sta door deze topic te openen.

dit ongeval heeft van de zomer plaats gevonden en ik heb de zaak 14 dagen geleden pas af kunnen ronden.
degene die op mijn gloednieuwe motor heeft gereden was 1 van de 2 eigenaren.
degene die mij de motor afleverde was de andere eigenaar, die mij probeerde te overtuigen dat er 'echt' niks gebeurd was met de motorfiets.
en dan kom jezelf tot de ontdekking, als je vermoed dat er onderdelen voor je motorfiets zijn besteld bij westcoast, dat degene die jou de motor afleverde, de man in persoon zelf was die de onderdelen besteld, opgehaald en gemonteerd heeft.

dan wil ik wel zien hoe jij zou reageren

dit ongeval heeft van de zomer plaats gevonden en ik heb de zaak 14 dagen geleden pas af kunnen ronden.
degene die mij de motor afleverde was de andere eigenaar, die mij probeerde te overtuigen dat er 'echt' niks gebeurd was met de motorfiets.
en dan kom jezelf tot de ontdekking, als je vermoed dat er onderdelen voor je motorfiets zijn besteld bij westcoast, dat degene die jou de motor afleverde, de man in persoon zelf was die de onderdelen besteld, opgehaald en gemonteerd heeft.

Dan had ik misschien hetzelfde gedaan, maar je kunt op z'n minst nog even je openingspost wijzigen en toevoegen dat ze alles uiteindelijk betaald hebben.

--

Een topic openen mag altijd, maar reageren erop ook ;)

Ik zou waarschijnlijk ook zwaar pissed zijn, niemand zegt ook dat het geen fout van hun is geweest. het is in mijn ogen absoluut van hun dat ze op een motor gaan rijden van een klant, terwijl dit niet nodig is.

Maar aan de andere kant hebben ze het uiteindelijk volgens mij netjes op gelost.

En ik zou dan persoonlijk ook niet nog een ''bash topic'' openen..

maar dat mag ieder voor zich bepalen, dus jij ook :Y

Dat is idd een rare situatie op z'n zachts gezegd.
Daar mag je voor waarschuwen.

en toch, ben ik benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
Want waarom zou de eigenaar zo nodig de blits moeten maken op jouw machien.
en als de onderdelen al besteld waren bij westcoast????

kortom, je spreekt jezelf een klein beetje tegen.

that's only human

Ik heb ook een geschilletje gehad wat ruim een jaar duurde. :P Dus dat valt nog mee. :+

Natuurlijk ben je boos, maar we zien hier nu eenmaal 1 kant van het verhaal.
Als het gegaan is zoals jij zegt, stom van ze. Maar ze hebben het wel weer opgelost, dat mag er toch bij vermeld worden?

ik zeg alleen dit er nog over.... de heren hebben het helemaal niet zo netjes opgelost, de verzekering heeft het opgelost voor hun.
hadden ze eerlijk verteld wat er gebeurd is, had ik ook kwaad geweest....dat is het risico om tegen beter weten op mijn motor te gaan rijden.
maar dan had het uiteindelijk een heel ander verhaal geworden.
ik weet tot aan de dag vandaag nog steeds niet wat er nu eigenlijk gebeurd is.

kortom dit is alleen een waarschuwing voor deze boys....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan