Maar nee, ik kreeg dit als reactie:Beste,
Via deze weg wil ik nog even zeggen dat ik erg baal van de schade op het frame ,kuip rechts en tank. Bij thuiskomst ontdekte ik nog meer schade, namelijk op het frame bij het balhoofd en aan de zijkant van de tank. De schade op het frame bij het balhoofd is duidelijk gebeurd door het schuiven van de tank.
Zoals gezegd zat deze schade er 200℅ zeker nog niet op, ik heb de motor vorige zaterdag opgehaald en foto's staan maken, waarop sowieso te zien is dat het frame links nog niet beschadigd was.
Een menselijke fout is niet erg en kan gebeuren, maar geef het dan wel eerlijk toe zodat er samen naar een oplossing gezocht kan worden. Ik baal erg hiervan, omdat de motor juist zo netjes was. Bijgaand foto's van de schade die er nog niet opzat. En ook een foto van de motor zaterdag voordat ik hem maandag bracht bij jou.
Hopelijk kunnen we dit alsnog oplossen.
Goed weekend gewenst desondanks.
Groeten,
Vind het nogal wat, om iemand gelijk te beschuldigen van oude schade in zijn schoenen proberen te schuiven. Dat hij zegt niet meer te reageren, zegt ook genoeg. Lekker makkelijk, schade veroorzaken, vervolgens negeren en blokkeren. Zo los je schijnbaar problemen met klanten op. De professionaliteit en eerlijkheid spat er werkelijk van af!Hallo
De door jou genoemde schade is 100% niet door mijn toedoen ontstaan. Ik herken mij hier niet in. Volgens mij ben je op zoek naar een oplossing voor je oude schade. Ik ben hier niet van gediend. En ik zal hierna niet meer reageren op jouw berichten.
Rena Motoren
Vorige week zaterdag de zeer nette Thundercat van een goede maat overgekocht, voor erbij als woonwerk motor.
maar ik denk ook dat het meer de reactie van de motorzaak is.
Als je zegt dat de monteur deed alsof zijn neus bloed, lees ik dat als "Goh dat zou best eens gebeurt kunnen zijn, maar dat is niet mijn probleem"
Degene die mailt zal een ander zijn als de monteur (tenminste dat denk ik, vertel maar) maar reageert ronduit lomp.
ikzelf sleutel ook vaak aan oudere motoren die overal gebruikssporen hebben.
Ik ga ook niet 20 foto's rondom lopen te maken voordat ik dat ding aanraak.
Je snapt zelf ook wel dat het complete frame overspuiten wat overdreven is voor die 2 krasjes bij je balhoofd, maar wat is dan wel redelijk ?
Welnee, maakt helemaal niks uit als je motor netjes is, je even 320 euro aftikt voor een beurtje en flink wat "gebruikerssporen" rijker bent. Niets ergs aan toch? Ik zal wel een zeikerd zijn danEen paar krasjes op een woon/werk-motor, hoe erg is dat nou?
Dat ik 320 euro heb mogen aftikken om een prima uitziende motor een beurt te laten geven en ik deze vervolgens vol krassen terug krijg?waar maak je je druk om
Begon mezelf al raar te vinden, gelukkig iemand die het ook op z'n minst vreemd vind dat je niet blij bent als je een motor bekrast terugkrijgt van de motorzaak. De rest lijkt er dankjewel en amen voor te zeggen.Ik snap TS zijn reactie wel. Of het nou kleine krasjes zijn of niet, dat maakt helemaal niet uit. Je levert je motor af bij een zaak en je krijgt hem terug met krassen. Dat is niet de bedoeling, lijkt mij?
En de reactie van de zaak is gewoon ronduit lomp, niet echt klantvriendelijk te noemen. Je kapt niet iemand af na één e-mailtje/één gesprek. Al is het niet de schuld van jou als motorzaak zijnde, dan nodig je de klant toch even uit voor een bak koffie ofzo. Weet ik het. Zoveel mogelijkheid om dit tot een (redelijk) goed einde te brengen.
Heb je rechtsbijstand ?
Zo nee, keurig een briefje aan hem sturen met aansprakelijkheid.
Het jaar was al klote, door een vrachtwagendeur die ik eerder kopte in de file en daardoor nek- en hoofdletsel en +6000 euro schade aan de Kawa, maar het kan blijkbaar altijd nog erger.
Vorige week zaterdag de zeer nette Thundercat van een goede maat overgekocht, voor erbij als woonwerk motor. Maat was tweede eigenaar en altijd zéér zuinig (op het autistische af) op de motor en er was dan ook bijna geen krasje aan te ontdekken. Tot nu.
De motor was toe aan een klepspeling check, dus ik heb dit laten doen bij een motorzaakje in Dordrecht, namelijk Rena. Ik kwam hier wel vaker voor kleine dingetjes en banden omleggen. Had altijd een goed gevoel en vertrouwen in de kunde- en kennis van de monteur. Dus, klepspeling laten checken, carbs laten synchroniseren en wat kleine dingetjes. Prima. Kom ik vandaag de motor ophalen, loop ik een rondje om de motor heen, zie ik eerst vette krassen op het rechterframe en kleine krasjes op de zijkuip waar hij aansluit op de topkuipMaatje gelijk gebeld van wie de motor was, of die plekjes er al zaten: "No way!". En dat dacht ik al zelf ook. Maar goed, zijn woord tegen het mijne, dus helaas, pindakaas. Lastig te bewijzen. Afgerekend en weg gegaan.
Vervolgens aangegeven bij monteur, en die deed alsof zijn neus bloedde. Gebruikt altijd doeken, dus het kan niet door hem komen, zei hij. Onderweg naar huis rijdend, merkte ik nog twee diepe krassen op, op het frame bij het balhoofd, achter de tank. Waarschijnlijk lekker lopen schuiven met het scharnier van de tank in het frame. Daarnaast ook nog een pitje lak van m'n tank af.
Vriendelijk mailtje gestuurd naar Rena, met de mededeling dat ik toch wel erg baalde om ik nog meer schade's gevonden had. Maar hee, een fout is menselijk, maar geef het dan ook eerlijk toe zodat je samen aan een oplossing kan werken. Dr mail van mij aan hem:Maar nee, ik kreeg dit als reactie:Vind het nogal wat, om iemand gelijk te beschuldigen van oude schade in zijn schoenen proberen te schuiven. Dat hij zegt niet meer te reageren, zegt ook genoeg. Lekker makkelijk, schade veroorzaken, vervolgens negeren en blokkeren. Zo los je schijnbaar problemen met klanten op. De professionaliteit en eerlijkheid spat er werkelijk van af!
De foto's:
Zaterdag deze foto gemaakt, maandagavond gebracht bij Rena:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Naast dit gal spuwen, tevens de vraag: wat kan je in zo'n situatie eigenlijk doen? Wat zijn je rechten?
Thanks.... mijn weekend is in elk geval verpest...
We zullen het onthouden, als we volgende keer bij je brommer in de buurt zijn even de sleutels over de lak trekken... als jet je toch niets uit maakt... heb altijd al eens willen weten hoe veel moeite dat kost.....Serieus? Voor een paar krasjes op een thundercat?
't Moet niet gekker worden.
Gast, hij zegt zelf dat hij niet gediend is van mijn poging om oude schade te verhalen op hem en dat hij niet meer gaat reageren op me. Jij verwacht daarna nog echt een vervolg?Je laat er geen gras over groeien,als je dit wat tijd gegeven had,zeg een week,en je was er dan nog niet uitgekomen met die zaak zou ik zeggen prima.
Maar nu pleur je,je frustraties dezelfde dag al op een forum.
God weet was de man er nog op teruggekomen als het 1 en ander bezinkt was en had je wel een schikking kunnen treffen,als ie dit leest gaan de hakken zeker in het zand.
Just my 2 cents
Je laat er geen gras over groeien,als je dit wat tijd gegeven had,zeg een week,en je was er dan nog niet uitgekomen met die zaak zou ik zeggen prima.
Maar nu pleur je,je frustraties dezelfde dag al op een forum.
God weet was de man er nog op teruggekomen als het 1 en ander bezinkt was en had je wel een schikking kunnen treffen,als ie dit leest gaan de hakken zeker in het zand.
Just my 2 cents
Gast, hij zegt zelf dat hij niet gediend is van mijn poging om oude schade te verhalen op hem en dat hij niet meer gaat reageren op me. Jij verwacht daarna nog echt een vervolg?
En online hem door het slijk halen, tja, actie reactie.