Stiekum een baksteen klaar leggen en dan nog niet eens de ballen hebben om zelf te gooien. Onderkruipsel!!!
Nog laffer dan anoniem een slechte recensie op inet plempen
Mjaaa..
Die baksteen is toch goedkoper.
Ligt eraan.
Als je wordt gepakt en alsnog die advocaat nodig hebt :hmm:
Ik betaal 200 euro per uur voor onze advocaat en dat is hij dik waard.
Goed verhaal.
Het verhaal gaat nog verder
De schade oké, heb ik mee leren leven. Maar nu vind ik 'm ook rommelig lopen dus ga ook aan de technische kant twijfelen. Heb zo'n infrarood temp meter dus even uitlaatbochten gecheckt en dat wijkt wel iets meer dan 10% af onderling. 280, 250, 230, 200.
Vermoed dus dat er sowieso niet gesynchroniseerd is. Woensdag breng ik de motor naar MasterTommy hier van MF voor een second opinion. Waarschijnlijk moet alles gewoon weer opnieuw open. Oftewel, vermoedelijk 320 euro door de plee gespoeld bij Rena!
Wat een miskoop heb je gedaan met die thundercat!
Hé! Daar kan mijn oude Catje niks aan doen
Dan zal ie de krassen ook vast gemaakt hebben.Aha! Je geeft al toe dat 't een oud ding is.
Weet je wat het nare is van dit soort dingen:
Er is totaal geen hoor en wederhoor maar het zijn aannames, stel dat het niet waar is dan ben je als MKB voor het leven lang getekend. STel dat het wel waar is, probeer dat zelf onderling juridisch uit te knokken
Niemand zal zich meer herinneren dat het niet waar is maar wel een bedrijfsnaam want die is makkelijk te onthouden
TS zal zich niet vast niet hebben beseft ( of wel ) wat een dergelijk iets aan kan richten
(Exota affaire??)
Wat zijn aannames?Weet je wat het nare is van dit soort dingen:
Er is totaal geen hoor en wederhoor maar het zijn aannames,
Ach, HP MOTOREN IN EEMNES BESTAAT OOK NOG STEEDS
Wat zijn aannames?
Zijn gewoon getuigen, bewijzen zijn er. Foto voor en na. Dus aannames, niet echt.Dat het waar is wat jij verteld, niet lullig bedoeld
Zijn gewoon getuigen, bewijzen zijn er. Foto voor en na. Dus aannames, niet echt.
Of hoe zie jij het als jouw monteur zegt dat hij de carburateurs gesynchroniseerd heeft en 250km later zet je even een infrarood temperatuurmeter op de bochten en ene bocht is 280 graden en de andere 200?
Zie ook verder niet in waarom ik zou liegen? Zou liever gehad hebben dat er netjes daadwerkelijk uitgevoerd was wat ik gevraagd heb, zonder schade. Dat jij het slechte in mensen ziet in zo'n situatie, zegt misschien meer over jou.
carbs afstellen is nogal iets anders dan carbs synchroon stellen zelfs"ik wil de carbs afgesteld hebben en de kleppen gesteld hebben"
Mij is altijd door meerdere monteurs, waaronder Paul Ritzen, verteld dat bij een optimale synchronisatie het temperatuurverschil onderling van de bochten niet meer dan 10% mag zijnIk ben het met je eens dat het verschil groot is en dat dit niet optimaal is,
Mij is altijd door meerdere monteurs, waaronder Paul Ritzen, verteld dat bij een optimale synchronisatie het temperatuurverschil onderling van de bochten niet meer dan 10% mag zijn
carbs afstellen is nogal iets anders dan carbs synchroon stellen zelfs
Ach, als je t zo bekijkt staan ze goed toch280, 250, 230, 200, daar zit onderling steeds bijna 10% tussen
En bij een sub optimale synchronisatie? Ik leest in deze uitspraak dat Paul niet onder die 10% kan komen bij optimale synchronisatie, dat is dus niet de norm, dat is ideaal. Ik kan hieruit niet afleiden bij welke marge je van fout kan spreken.Mij is altijd door meerdere monteurs, waaronder Paul Ritzen, verteld dat bij een optimale synchronisatie het temperatuurverschil onderling van de bochten niet meer dan 10% mag zijn