Mijn FZR Te Koop

Wil FZR

MF'er
14 mei 2004
209
0
Apeldoorn
In prijs verlaagd!!
Bij deze bied ik mijn fzr 1000 te koop aan, ik heb helaas wat financiele tegenvallers en ben genoodzaakt tot deze maatregel.
Wel,hij is van 92 en heeft 32.000 gedraaid heeft dit voorjaar nog een beurtje gehad en in de zomer zijn voorkeerringen vervangen.

Volgens mij is het enige wat er moet gebeuren het vervangen van de remschijven ik had dit gepland voor het voorjaar,maar kan het geld op dit moment beter gebruiken.
Tandwielen en ketting zitten er aan te komen.
Setje nieuwe banden wil hij ook wel.
De exta's zijn:-Carbon rem en koppelingshendel zijn in te stellen
-Kleine carbon knippers
-En laatst but not least een yoshi demper

Vindt het erg jammer dat ik dit moet doen, maar als er weer betere tijden komen komt er vast wel weer 1!

Remschijven zijn ondertussen gedaan!

Bieden vanaf 1250 Euro

full
 
Laatst bewerkt:
hmm, lijkt wel of de persoon die als laatste een fzr heeft de rekening moet betalen :-P
ik heb nog nooit zoveel FZR's te koop gezien in 1 jaar tijd.
dadelijk ben ik de enige over met zo'n leuke fiets.
 
Ik zou ff een betere foto plaatsen (overdag getrokken).
Nu is het net alsof er een pot vernis over gevallen is ;) .
 
Laatst bewerkt:
Niemand interesse,is toch niet duur?

Foto is niet super omdat hij onder de hoes vandaan komt,is puur condens wat je ziet!
 
Laatst bewerkt:
Bij deze bied ik mijn fzr 1000 te koop aan, ik heb helaas wat financiele tegenvallers en ben genoodzaakt tot deze maatregel.
Wel,hij is van 92 en heeft 32.000 gedraaid heeft dit voorjaar nog een beurtje gehad en in de zomer zijn voorkeerringen vervangen.

Volgens mij is het enige wat er moet gebeuren het vervangen van de remschijven ik had dit gepland voor het voorjaar,maar kan het geld op dit moment beter gebruiken.
De exta's zijn:-Carbon rem en koppelingshendel zijn in te stellen
-Kleine carbon knippers
-En laatst but not least een yoshi demper

Vindt het erg jammer dat ik dit moet doen, maar als er weer betere tijden komen komt er vast wel weer 1 terug.

Kan wel een vraagprijs gaan vragen waana je moet gaan bieden,maar heb prijs in gedachte en wil daar aan vast houden.

Prijs=2500 Euro

(Afbeelding)

Presies wat ik zoek, maar nu nog niet '(

Ach, wie weet heb je hem over een half jaartje nog, en dan help ik je er graag vanaf ;)
 
*zucht* wat is dat toch? Rikje koopt een FZR en gelijk lijkt het wel of iedereen hun FZR verkoopt!
rij toch nooit zonder helm...

affijn schopje dan maar :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan