Mijn Husaberg SM

Steph

Banned User
30 jul 2005
138
0
Althans: de onderdelen die ik aan het verzamelen ben...

WP Extreme 50 mm voorvork: binnenpoten nitraat gecoat, buitenpoten zwart geanodiseerd, 5 cm ingekort, andere veren en olie en aangepaste dempingskarakteristiek

IMG_0229.jpg


WP achterschokbreker: 1.7 cm ingekort, korte stuggere lineaire veer, reservoir zwart geanodiseerd (body moet nog gebeuren want ben zo niet tevreden...)

IMG_0232.jpg


Brembo remklauw: 700 en nog iets grams, billet aluminium, quickreleasepin

IMG_0231.jpg


RT radiale rempomp: 19 mm, billet aluminium, van boven ontluchtbaar, hendel instelbaar voor hoek en afstand

IMG_0230.jpg


Het blok is net terug van revisie (4-bak closeration crossblok) en alle Husaberg logo's zijn van de carters e.d. gefreesd en daarna is alles gestraald. Ik ben nog niet helemaal tevreden dus wie weet verander ik daar nog iets aan...

Dan moet ik nu na gaan denken over de 'aankleding'want er komt geen standaard cross/SM kunstof op maar misschien wel iets heel anders....

Ik ben nog op zoek naar een billet balhoofdset die verstelbaar is en als ik die heb volgen zwarte geanodiseerde excel velgen met goud geanodiseerde naven...

:]
 
Vergipst: is een 16mm

leuk spul ja maar bizar duur ;(

Deze motor is straks net zo duur als een beetje leuke racer maar ja...eenmaal begonnen.... :+
 

Als 'ie klaar is weegt 'ie als het goed is toch wel minder dan 112 kilo...

Echt een uit de hand gelopen project dit |(

Ik heb geen digicamera maar als mijn fotograve weer hier is volgen foto's van het blok en God weet welke andere rommel ik inmiddels heb!

Ik ben trouwens ook nog van plan om een achterbrug te laten bouwen met een 'underslung' brace eronder, eccentrische spanners en dat dan weer zwart te laten anodiseren...

THINGS LOOK BETTER IN BLACK! 8-)

EDIT: ik zie net een ander topic waar deze rempomp voor 375 wordt aangeboden: ik kreeg de pomp INCLUSIEF de klauw EN blokken voor precies hetzelfde geld...nieuw en in doos :+ 8-)
 
Laatst bewerkt:
ik dacht al!

maar dan heb ik alsnog een slag geslagen! 8-)
 
Ik lees hier allerlei lekkere dingen, maar die foto's zie ik niet zo goed (ben benieuwd, black rulez)...
 
Terug
Bovenaan Onderaan