Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is het dan geen oplichter?Aan de onderkant van de markt een motor kopen die er optisch niet meer fris uit ziet, afstand doen van garantie om daarna hard te gaan huilen. Waarom heb je geen aankoopkeuring gedaan door een onafhankelijk partij?
Volgens mij moet je de hand eerst eens in eigen boezem steken voordat je iemand uitmaakt voor oplichter.
Is het dan geen oplichter?
Je bedoelt dat hij alleen de schijn tegen heeft.Het lijkt mij wat voorbarig om direct die conclusie te trekken op basis van dit verhaal alleen.
Als je persé aan de onderkant, zo goedkoop mogelijk, met minimaal vooronderzoek een motor aanschaft dan moet je ook accepteren dat je daarbij een groter risico loopt.

Voor het betaalde bedrag zou je normaal gesproken best een goede motorfiets moeten kunnen kopen. Zo heel goedkoop was het niet. Echter wel bewust zonder garantie. En de deur wordt wel heel hard dicht gegooid door het op een dergelijke wijze op het www. te gooien. Je voelt je uiteraard "genaaid" en gefrustreerd. Toch zijn er andere mogelijkheden om met een dergelijk conflict om te gaan.

Ben het enigzins met Redline eens. Alleen brengt hij het wel erg kort door de bocht.
Wat je had kunnen doen na het opnieuw ophalen en weer pech was de dealer opbellen. Hem de kans geven het, alweer, io te lossen.
Desalnietemin begrijp ik ook wel dat je het vertrouwen in hem kwijt bent. En al helemaal als je achteraf hoort en ziet dat de zogenaamde bougies e.d. verroest e.d. waren.
Lastig
Dat kan Gilles zo nakijken.Zullen vast van hetzelfde ip adres komen dan![]()

Als je in januari een motor koopt loop je het risico dat de motor de hele garantieperiode in de schuur staat.Vraag me ook altijd af waarom men bij het kopen van een goedkope motor bij de dealer, er dan ook "uiteraard" van afziet om 250 te betalen voor de uitgebreide garantie.
Die had zich nu dan al dubbel en dwars zonder gezeik terugbetaald.
Maar ok je koos er toch zelf voor?![]()
Ik voel me inderdaad echt opgelicht, ik heb geprobeerd nog een oplossing te vinden, maar hij stuurt de deurwaarder op mij af zonder verklaring en reactie.
slotje

Wel bijzonder dat het na de slechte reactie van TS op Baatsen storm liep met de positieve reacties, allemaal vlak achter elkaar.