Mijn motor is gestolen

violent-smiley-070.gif
 
Diefstal heeft geen gevolgen voor je no-claim. Mijn GSX-R 750 stond 's avonds ook voor mijn huisdeur, maar 's ochtends niet meer. Motorfiets was toen 14 maanden oud. Was all-risk verzekerd bij Univé (1 jaar nieuwwaarde dekking). Nadat de expert was langsgeweest had ik binnen een maand mijn geld binnen (dagwaarde + een reiskostenvergoeding voor een maand). In totaal kwam het bedrag neer op de nieuwwaarde. Enige wat je kwijt bent is je eigen risico.

Hoop dat je snel je geld krijgt zodat je kunt gaan genieten van je nieuwe :] !!Sterkte!!
 
Ik baal als een stekker, 3 sloten waarvan 1 een Abus Granit level 20.

Gewoon alles weg.

Ik heb 2 vragen.
1) Zat er alarm op ?
2) Stond tie niet ergens aan vast ?

Ben zelf aan het onderzoeken, wat de meeste tijd in beslag neemt voor die klootzakken om een fiets mee te nemen.
Ik denk zelf dat wat je ook doet als ze hem willen hebben ze hem dan toch wel meenemen, maar het gaat mij erom dat ik ze lang genoeg bezig hou, om zelf ff naar buiten te komen om ze te leren patat te eten met een rietje, nadat ik hun hele smoelwerk kapot heb geslagen.
:(
Sucses met de afhandeling
 
Diefstal heeft geen gevolgen voor je no-claim. Mijn GSX-R 750 stond 's avonds ook voor mijn huisdeur, maar 's ochtends niet meer. Motorfiets was toen 14 maanden oud. Was all-risk verzekerd bij Univé (1 jaar nieuwwaarde dekking). Nadat de expert was langsgeweest had ik binnen een maand mijn geld binnen (dagwaarde + een reiskostenvergoeding voor een maand). In totaal kwam het bedrag neer op de nieuwwaarde. Enige wat je kwijt bent is je eigen risico.

Hoop dat je snel je geld krijgt zodat je kunt gaan genieten van je nieuwe :] !!Sterkte!!

Aha, wist ik niet...toch iets meer een geruststelling... voor als het ook bij ons eens mis gaat '(
 
das is wel zwaar kl**te

ik hoop da ze je bike rap gevonden hebben just zoals de dader
maar die kans zal wel klein zijn zeker :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan