Mijn nieuwe brommer..

Echt, ik zweer erbij (al mijn vrienden niet, maar okee :) )..die kleuren zo echt gaaf zo!

Super mooie motor hoor! Zelf zou ik de nieuwe 750 wel willen eigenlijk...*droom*.

Het wordt toch een andere... ;)
 
Mooi weer een bij de familie!

Gefeliciteerd :}

Als ie iets zwaarder stuurt dan je ZXR400 dan gewoon de stuurdemper eraf halen of vervangen voor een verstelbare zou ik zeggen.

Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken denk ik *D
 
Ik denk dat ik binnenkort wel even ga experimenteren met die stuurdemper... zijn er hier mensen die het ding er al af hebben gehaald? Stuurt het merkbaar beter?
 
Ik denk dat ik binnenkort wel even ga experimenteren met die stuurdemper... zijn er hier mensen die het ding er al af hebben gehaald? Stuurt het merkbaar beter?

Doe dat maar niet vriend. Het is ff wennen maar dan is het ook ideaal (vindt ik) Stuurt alleen ietsie zwaarder bij lage snelheden soooo what ... gaat erom da je bij hoge snelheden en hard accelereren geen tank slapper krijgt is ietsje belangrijker hoor......
 
Ik heb eeb SRAD 600 met en één zonder stuurdemper gehad en zonder stuurde veel beter wat mij betreft. Maar ja, da's weer afhankelijk van je smaak en vooral je rijstijl. Als je veel op het circuit komt, zul je hem waarschijnlijk wel nodig hebben of als je erg hard over slechte(re) wegen knalt. Gewoon even uitproberen. Je kunt hem er altijd weer opzetten. Ik heb hem bij de K1 gewoon laten zitten en heb er geen last van.
 
Doe dat maar niet vriend. Het is ff wennen maar dan is het ook ideaal (vindt ik) Stuurt alleen ietsie zwaarder bij lage snelheden soooo what ... gaat erom da je bij hoge snelheden en hard accelereren geen tank slapper krijgt is ietsje belangrijker hoor......

Las nl. in MOTO73-test dat ze 'm verwijderd hadden en op lagere snelheden lichter stuurde en verder niet echt misten.... maar bij wheelies en hard accelereren (op slecht wegen) komt ie waarschijnlijk wel van pas... eerst maar een kijken of het veel werk is om het ding eraf te halen
 
JAJA het ken slegter 8-) .

aan de achterband te zien is er niet zo hard mee gereden "schaamranden".

Alleen jammer van die Hotcam 8-)
hotcam mooie uitlaat man...strak donker diep geluid...erg nice :}

en die schaamranden sja...
ff meegeven aan markus voor een rondje heemskerk-bazaar :)
zijn ze er zo af hoor... :)
 
Het is en blijft een verdomd mooie fiets en de kleurencombinatie vind ik :9~ Gefeliciteerd en veel rijplezier!!
 
We kunnen wel een meeting organiseren voor GSX-R600 owners.


uhmm ...... of gewoon gixxers uhmmm denk dat dat "gewoon" wel weggelaten kan worden. Elke gixxer is cooool

8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan