• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Mijn nieuwe SV650SRA!

Aramis

MF'er
Lid geworden
21 jun 2004
Waarderingsscore
0
Hier issie dan eindelijk:
full

Mooi ding!

Hmm... Zo'n beestje kan op 25kw, toch..? Maakt het toch zeker wel interessant, ik moet er nog maar eens over denken :)

Enige wat ik misschien op het model zou aanmerken is dat de tank van de zijkant wat vreemd over lijkt te lopen... (naar mijn bescheiden mening).

Laatst bewerkt:
nu alleen nog zo'n ding voor op mijn tank (sticker) en een huggertje (besteld) en hij is af. Ow, misschien tzt nog een donkerder ruitje.

Mooi ding!

Hmm... Zo'n beestje kan op 25kw, toch..? Maakt het toch zeker wel interessant, ik moet er nog maar eens over denken :)

Enige wat ik misschien op het model zou aanmerken is dat de tank van de zijkant wat vreemd over lijkt te lopen... (naar mijn bescheiden mening).
Yups, staat idd in de folder dat hij ook op 25kw kan lopen

Fraaie fiets, veel plezier er mee.

Supermooi ding! :) Zeker met die uitlaten zo en dat zwarte glas van de achterlichten :9~
Was eigenlijk ook mijn eerste keus maar de ABS versie duurde te lang. Nu een bandit :)

mooi ding....alleen een beetje jammer dat ze die achterbrug niet ff wat anders hebben gedaan :r ...tis net of het geld op was bij het ontwerpen

Laatst bewerkt:
Hijs fijn, gelijk maar ff de club joinen he!

[TOPIC=174062]Nieuwe SV650S deel VI[/TOPIC]

Mooie fiets hoor, ook in de snelste kleur zie ik [Dode link verwijderd]

*O* mooi hoor *O* ik heb er ook zo'n zwarte
:9~ welke uitlaten heb je eronder zitten?

*O* mooi hoor *O* ik heb er ook zo'n zwarte
:9~ welke uitlaten heb je eronder zitten?
Dfireblade zei het inderdaad al, der zitten 2 laser Xtreme uitlaten onder. Van wat ik hoorde zijn ze er nog lang mee bezig geweest die eronder te krijgen.

Ow en Zundappie, tis een wit achterlicht, maar op het fotootje is dat niet te zien nee. Heeft geintegreerde knipperlicht aangezien op de originele plaats nu mijn uitlaatjes schijnen *D

Ben er erg blij mee iig. Was altijd aan het klieren met de choke van mijn vorige Suuzje, dat heb ik nu gelukkig niet meer. En ook wel makkelijk zijn de gelijktijdige knipperlichtjes voor in de file....kan ik wel gebruiken B|

Ook leuk is dat ik nu niet meer op banden van steen rijd...ligt een stuk beter op de weg en hoewel de vorige (GSX600F uit 91) ook een 600 was, is deze veeeeel lichter. Wat een verschil!

Laatst bewerkt:
:) ik heb een laser duotech onder de bandit zitten, wil ook graag duotech onder de sv.
:? Weet alleen niet of twee duotech's wel cosmetisch verantwoord zijn op een sv. Een duotech is een stuk lomper dan een xtreme.

:) ik heb een laser duotech onder de bandit zitten, wil ook graag duotech onder de sv.
:? Weet alleen niet of twee duotech's wel cosmetisch verantwoord zijn op een sv. Een duotech is een stuk lomper dan een xtreme.
Tja, duotech ken ik niet echt, maar voor mij was de Laser Xtreme hetgeen ik er absoluut op moest hebben. Smoelt meteen stukken anders. En het geluid (gewoon met de killers erin) is super!

Als je ze neemt, houdt er dan wel rekening mee dat heel je achterunit gewijzigd moet worden, want dat plastic ding met kenteken en knipperlichten kan dan niet blijven zitten....maar dat wilde ik sowieso al anders ;)

Die vraag moet je hier eens stellen, daar is vast wel iemand die een antwoord voor je heeft.

Zie trouwens dat je uit Elburg komt > Nunspeet hier ;) Volgens mij heb jij me al een keer gespot in Elburg op mn VFR :)

Laatst bewerkt:
:+ dat plastic ding stond toch al op de nominatie om erafgesloopt te worden, :r spuuglelijk en onnodig aanhangsel.
Mag ik vragen welke aanslag zo'n extreme uitlaatset op mijn portemonnee gaat plegen? :P oftewel wat kost dat nou? (lolz........duur grapje zo'n sv, wil namelijk ook nog andere voorvorkveren)

Laatst bewerkt:
:+ dat plastic ding stond toch al op de nominatie om erafgesloopt te worden, :r spuuglelijk en onnodig aanhangsel.
Mag ik vragen welke aanslag zo'n extreme uitlaatset op mijn portemonnee gaat plegen? :P oftewel wat kost dat nou?
+/- 800 balletjes :+, maar aramis zal de exacte prijs wel weten ;)

Laatst bewerkt:
Wat voor kleur is jouw SV dan, want je zal vast wel regelmatig door Nunspeet komen??

Terug
Bovenaan Onderaan