Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Yups, staat idd in de folder dat hij ook op 25kw kan lopenMooi ding!
Hmm... Zo'n beestje kan op 25kw, toch..? Maakt het toch zeker wel interessant, ik moet er nog maar eens over denken
Enige wat ik misschien op het model zou aanmerken is dat de tank van de zijkant wat vreemd over lijkt te lopen... (naar mijn bescheiden mening).
Zeker met die uitlaten zo en dat zwarte glas van de achterlichten

!!!Hoezee, nog een SV!!! 
mooi hoor
ik heb er ook zo'n zwarte
welke uitlaten heb je eronder zitten?
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
Zo te zien is dat een laser xtreme systeem...mooi hoor
Dfireblade zei het inderdaad al, der zitten 2 laser Xtreme uitlaten onder. Van wat ik hoorde zijn ze er nog lang mee bezig geweest die eronder te krijgen.mooi hoor

ik heb een laser duotech onder de bandit zitten, wil ook graag duotech onder de sv.
Weet alleen niet of twee duotech's wel cosmetisch verantwoord zijn op een sv. Een duotech is een stuk lomper dan een xtreme.Tja, duotech ken ik niet echt, maar voor mij was de Laser Xtreme hetgeen ik er absoluut op moest hebben. Smoelt meteen stukken anders. En het geluid (gewoon met de killers erin) is super!ik heb een laser duotech onder de bandit zitten, wil ook graag duotech onder de sv.
Weet alleen niet of twee duotech's wel cosmetisch verantwoord zijn op een sv. Een duotech is een stuk lomper dan een xtreme.

Die vraag moet je hier eens stellen, daar is vast wel iemand die een antwoord voor je heeft.ik heb een laser duotech onder de bandit zitten, wil ook graag duotech onder de sv.
Weet alleen niet of twee duotech's wel cosmetisch verantwoord zijn op een sv. Een duotech is een stuk lomper dan een xtreme.
Volgens mij heb jij me al een keer gespot in Elburg op mn VFR 
dat plastic ding stond toch al op de nominatie om erafgesloopt te worden,
spuuglelijk en onnodig aanhangsel.
oftewel wat kost dat nou? (lolz........duur grapje zo'n sv, wil namelijk ook nog andere voorvorkveren)+/- 800 balletjesdat plastic ding stond toch al op de nominatie om erafgesloopt te worden,
spuuglelijk en onnodig aanhangsel.
Mag ik vragen welke aanslag zo'n extreme uitlaatset op mijn portemonnee gaat plegen?oftewel wat kost dat nou?
, maar aramis zal de exacte prijs wel weten 
+/- 800 balletjes![]()
dan moet ik maar eens kijken wat ik nog kan ritselen bij mijn dealer, heb nl. nog wat korting ergens op tegoed