mijn winterprojectje: NC30

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraag het maar na.......
ik heb het over ..... in verhouding !!!!!!.
En .... probeer alle stickers gewoon onder de blanke lak te zetten staat gewoon veel mooier en is makkelijker schoon te houden.
Maar je ziet maar weer dat smaken en ideeen/inzichten verschillen .
Dat is ook helmaaal niet erg.
Als ik zo rond kijk op een motormeeting(of zondags een bakkie haal bij de tt-baan) is het één tupperwear party en dan is het mooi dat enkele machines er uitspringen door afwijkende kleurstelling of dat men even wat meer aandacht heeft besteed aan details.
groet @ndré
 
Tuurlijk.. Weet je wel waar je het over hebt??
Wat dacht je van het dak van een auto??
Een groot plat vlak die moet ook strak zijn.. Gaat dus behoorlijk wat meer werk in zitten..
En oppervlakte is meer dus langer spuiten en meer verf..
Een motor hoeft helemaal niet duurder te zijn dan een auto.. Sterker nog is niet duurder dan een auto...

Enne... 99% van het lijnenspel op een motor zijn stickers.. Af fabriek tenminste..
En wat betreft stickers onder de blanke lak.. Alleen die van de tank moet dat mee.. IVM met slijtage van je knieen die ertegen aan zitten...
Misschien is een auto in totaal wel duurder, omdat hij veel groter is, maar een motor is wel veel moeilijker en bewerkelijker! Een motor heeft veel meer rondingen, en vaak zijn motorrijders kritischer over hun motor dan automobilisten over hun auto. Door de bank genomen: de motor is de trots en de hobby, de auto is het vervoermiddel.

En volgens mij moeten de stickers op de tank vaak onder de blanke lak vanwege benzine wat gemortst wordt... Kunnen stickers niet zo goed tegen. En waar de knieen zitten, daar zitten vaak toch al geen stickers. Je gaat toch geen sticker achter een knie verstoppen???
 
Hey Cathje...

alweer wat piccies gemaakt van de vorderingen??

[me]zZlaapkopZz wordt nieuwsgierig...[/me]
 
:N

kerst gevierd in alle hoeken van nederland...

piccies van vorderingen komen zsm :Y
 
jij ook ;) een schadevrij 2006 hoop ik zeker op :Y

band is omgewisseld, nieuwe velg met band ligt in het noorden. vorkpoten liggen in enschede, moeten nog in elkaar B|

gaat deze week gebeuren, en dan in t weekend alles in elkaar zetten hopenlijk *O*
 
Hey...

Happy new-year!!

Zoals Haniball zei: I love it, when a plan comes together... ;)
Het begint er weer op te lijken?? de onderdelen worden weer een motor... *O*
 
alle onderdelen zijn binnen, vorkpoten zo goed als in elkaar... nu alles nog weer op de bike zetten *O*
 
vraag het maar na.......
ik heb het over ..... in verhouding !!!!!!.
En .... probeer alle stickers gewoon onder de blanke lak te zetten staat gewoon veel mooier en is makkelijker schoon te houden.
Maar je ziet maar weer dat smaken en ideeen/inzichten verschillen .
Dat is ook helmaaal niet erg.
Als ik zo rond kijk op een motormeeting(of zondags een bakkie haal bij de tt-baan) is het één tupperwear party en dan is het mooi dat enkele machines er uitspringen door afwijkende kleurstelling of dat men even wat meer aandacht heeft besteed aan details.
groet @ndré
hee @ndre,wat kostte een litertje lamborghini verf ook alweer? ;)
en hoeveel heb je dr op gebruikt?niet iedereen kent jou motor en het soort verf wat erop zit he :)
alles goed verder?spreek je wel weer eens in het VTR topic

greetz SP1KE

@cathje,mooi project,gaaf dat je je NC30 weer strak maakt,ik blijf het topic in de gaten houden voor de fotoos als de bike af is
 
@cathje,mooi project,gaaf dat je je NC30 weer strak maakt,ik blijf het topic in de gaten houden voor de fotoos als de bike af is

:D duurt nog wel eventjes voor ie helemaal af is, maar ik hoop op eind februari *O*
 
Leuk al die sleutel topics om de winter door te komen :Y Gaat een zeer strak NC30-tigje worden :9~ En dan nog even azijnzeiken het is remvloeistof en geen remolie, remolie bestaat niet zoals in je begin post staat
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan