Mijn ZX-7R, wijzigingen en verbouwingen

Wat vinden jullie van het eindresultaat??

  • Mwah

    Stemmen: 13 6,8%
  • Liever origineel

    Stemmen: 8 4,2%
  • Leuk fietsje

    Stemmen: 23 12,0%
  • Kwijlllllllll

    Stemmen: 110 57,6%
  • Blijf een Kawasaki........

    Stemmen: 37 19,4%

  • Totaal aantal stemmers
    191
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey arnold nog ff een vraagje:
Hoe heb jij je frame zo mooi gepolijst gekregen , want dat heb ik ook gedaan maar dan op deze manier.
-Eerst verf afbijt
-Dan met korrel 400 schuren
-Dan met korrel 600
-Dan met korrel 1000
-En toen met staal wol
-En toen polijst pasta eropgesmeerd en goed uitgepoets en dat nog 3 x over gedaan
en bij mij glimt het heel wat minder.
Dus wil jij het even uitleggen hoe jij het hebt gedaan en met wat voor soort polijst middel enz ...

Alvast bedankt *D
 
Hey arnold nog ff een vraagje:
Hoe heb jij je frame zo mooi gepolijst gekregen , want dat heb ik ook gedaan maar dan op deze manier.
-Eerst verf afbijt
-Dan met korrel 400 schuren
-Dan met korrel 600
-Dan met korrel 1000
-En toen met staal wol
-En toen polijst pasta eropgesmeerd en goed uitgepoets en dat nog 3 x over gedaan
en bij mij glimt het heel wat minder.
Dus wil jij het even uitleggen hoe jij het hebt gedaan en met wat voor soort polijst middel enz ...

Alvast bedankt *D

Ok,

De balken en de achterbrug heb ik helemaal niet geschuurd, alleen de "grove" delen waar de steps etc zitten. Gewoon met de schuurmachine, grove korrel beginnen en einigen met 1500 waterproof.
Dan koop je zo'n setje om te polijsten voor op je boormachine (in mijn geval dan)
Hier zitten 2 soorten pasta en 2 soorten polijstschijven bij. Beginnen met de grove en met "voorpolijst" pasta, en vervolgens, je raad het al de fijne met de "hoogglans" pasta. Als je dan nog niet tevereden bent, en voor normaal onderhoud, kun je nog met Belgom aluminium poetsen.
 
Laatst bewerkt:
Ok,

De blaken en de achterbruk heb ik helemaal niet geschuurd, alleen de "grove" delen waar de steps etc zitten. Gewoon met de schuurmachine, grove korrel beginnen en einigen met 1500 waterproof.
Dan koop je zo'n setje om te polijsten voor op je boormachine (in mijn geval dan)
Hier zitten 2 soorten pasta en 2 soorten polijstschijven bij. Beginnen met de grove en met "voorpolijst" pasta, en vervolgens, je raad het al de fijne met de "hoogglans" pasta. Als je dan nog niet tevereden bent, en voor normaal onderhoud, kun je nog met Belgom aluminium poetsen.

ik denk dat quicknet weer eens een glitch heeft krijg de foto's niet binnen..

als het kan probeer dit adres even.. albert-jan.vanleeuwen@planet.nl

thx :) :9

kheb ze alleen miss wel die laatste foto of komt ie nog ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gewoon gepolijst met belgon .
Maar dat setje hoe duur is dat , wat is de naam er van en waar kan je het kopen ?
Dan wkan ik het ook eventjes kopen en uitproberen :]
 
Zal ik de hugger wel of niet weer monteren?? Vind het zo wel mooi open, maar een hugger beschermd de veer enzo mooi tegen vuil.......
Dus mooi of functioneel? Vind de hugger niet echt lelijk, maar wel weer een dicht ding.




Hoezo besluiteloos |(
 
Ik vind dat een hugger het in zijn geheel afmaakt.

Bovendien rij ik op dit moment ook de zx7 zonder hugger en dat heeft tot gevolg dat de veer ERG vuil wordt. Dus ik ga ook z.s.m. een hugger aanschaffen.

Ow ja, je replica is echt VET geworden.
Mijn complimenten :}
 
Ik?? een poser??


O-)

Hiermee kun je posen en hoef je niet schoon te maken!!
Tenminste als je er van houdt.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan