Miniprojectje super magna

Weet je, de pijpen zijn ok alleen die bochten... Wat zegt dat over de binnenkant ervan. Vraag t me af
 
Retestrakke fiets van gemaakt, is er weer een Super herrezen. Klasse dat je hum zelf heb opgeknapt... 8-)

Groet'n
full
 
Jawel dus, Hagon, heb het 2e hands gekocht, komt van een Harley sportster. Komt de Super wel degelijk tot zijn recht qua vering. Vooral als er een 2e persoon achterop zit. En ik vindt het ook nog mooier staan dan die spiraalvering. De schokbrekers die op een Honda VTX zitten, passen volgens mij ook op de Super.
Suc6 verder met je Super Magna.

Groet'n
 
Laatst bewerkt:
vtx 1800 / 1300 passen ook alleen ga je wel een stukje omlaag met de achterkant :)
MP of ebay :P
 
Laatst bewerkt:
Helemaal gelijk, rijdt een stukkie stugger en is een paar centimeter lager maar dweilt niet meer zo over de weg. Ebay.com staan soms wel een setje veren die van een VTX komen. Haal enkel ook onderdelen uit de States, veel goedkoper zo ook de VTX koplamp die ik onlangs op de Super gemonteerd heb. Past allemaal net.

Groet'n maar weer
full
 
Motorbazaar

Is een site waar allerlei onderdelen voor een motor te koop is. ook veel van een Supermagna. Hier zijn de Hagons schokbrekers goedkoper. Ik heb bij hem de staalomvlochten leidingen gekocht voor de rem en koppel. Tevens de progressieve vering + voorvorkolie voor in de voorvorken besteld en gekregen en ook al gemonteerd. Motorbazaar heeft Snel antwoordt en goede service.

Groet'n maar weer
 
wat betaal jij nou voor importeren uit de states? Ik heb 2 dingen die ik eventueel als het goedkoper is wil importeren.

1, een koppelingsdeksel en

2, een achterbrug.

Ik hoor zoveel verschillende bedragen van 50 tot 200 ong
 
Moi,
Dat zal wel boven een bepaald bedrag zijn, toen ik de VTX koplamp (zonder binnenwerk en dat kostte mij toen $80 incl. verzendkosten) uit de states besteld had, moest ik 5 euries invoerrechten betalen. En wel aan de postbode aan de deur.
Dat was in 2008, ik heb ook wel onderdelen uit China besteld en daar betaalde ik dan weer geen invoerrechten voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan