• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Misschien kinderachtig maar...

W@lter

Rookie
Lid geworden
6 aug 2003
Waarderingsscore
0
...ik wil het toch laten zien!!
Mijn eerste helm waar het echte werk :] mee gaat beginnen...motorrijles wel te verstaan! :Z ,

[Dode link verwijderd].

En deze voor op jullie bureaublad haha :+

Dode link

Dit was alles eigenlijk...

Groet'n uut het ook zo oververhitte Drenthe. *D

Walter :}

Laatst bewerkt:
je gaat blijkbaar nooit 's winters 's avonds of op regenschtige- en/of bewolke dagen rijden?

*sl1000 vindt een getint vizier wel mooi, maar erg onpraktisch, dat gewissel elke keer en je hebt altijd net het verkeerde vizier bij je...

verder wel een mooie helm!

Zie ik daar nou in de weerspiegeling van je vizier je vriendin in netkousen voor het raam staan boven :?

je gaat blijkbaar nooit 's winters 's avonds of op regenschtige- en/of bewolke dagen rijden?

*sl1000 vindt een getint vizier wel mooi, maar erg onpraktisch, dat gewissel elke keer en je hebt altijd net het verkeerde vizier bij je...

Ik neem aan dat ie er toch ook een helder vizier bij heeft.... :?
Mooie helm iig!

Er zijn toch merken met een dubbel vizier? ook leuk :)

Leuke helm....

Kijk daar baal ik nou van. :(
Aangezien ik een klein koppie heb, heb ik dus ook een kinder/dames-helm.
Daar zijn nou weer geen donkere / spiegel vizieren voor te verkrijgen!
'(
Mijn helm is een Uvex Boss Compact.

Op zondag 10 augustus 2003 18:01 schreef SL1000 het volgende:

Heb inmiddels 2 maanden mijn rijbewijs, en 2 maanden een fazer 600, maar ik ben er achter gekomen dat ik geen zonnenbril onder mijn helm moet dragen. De helm en bril combinatie zorgt ervoor dat er een paar bloedvaten afgekneld worden bij mijn slaap, krijg je zo'n duf gevoel van bij de wangen. Helm dan te klein? Als ik een zonnenbril draag,blijkbaar wel, als ik er geen draag niet. Heb dus altijd nu 2 vizieren bij me, kost maar een kleine min om te verwisselen.

Mooie helm trouwens!

Groetjes Bert

Laatst bewerkt:

Wat een onzin zeg; ik denk dat meer als 50% van de motorrijders met een getint vizier rijdt in de zomer!! Dat gewissel elke keer is bij Shoei een fluitje van een cent trouwens. En in de regen of met bewolking is er met zo'n vizier echt geen vuiltje aan de lucht hoor, zie je prima. Ik rij echt 80% van het jaar met een Dark Smoke in mijn Arai, no problem hoor. Zo'n spiegelend ding heb ik ook, doet het niet slechter, alleen bij felle zon zijn ze wat minder als een dark smoke. En in de zomer is het ook tot heel laat licht dus..

Mooie helm ook trouwens...

Zie ik daar nou in de weerspiegeling van je vizier je vriendin in netkousen voor het raam staan boven :?
En ik scroll voor de zekerheid ook nog terug om het te controleren |( |( ... :P :9

Euh, bij mijn berichje, een aantal plaatsen hierboven, ben ik vergeten te zeggen, mooie helm trouwens!

Groetjes Bert

Wat een onzin zeg; ik denk dat meer als 50% van de motorrijders met een getint vizier rijdt in de zomer!! Dat gewissel elke keer is bij Shoei een fluitje van een cent trouwens. En in de regen of met bewolking is er met zo'n vizier echt geen vuiltje aan de lucht hoor, zie je prima. Ik rij echt 80% van het jaar met een Dark Smoke in mijn Arai, no problem hoor. Zo'n spiegelend ding heb ik ook, doet het niet slechter, alleen bij felle zon zijn ze wat minder als een dark smoke. En in de zomer is het ook tot heel laat licht dus..

ieder zijn meug. ik vindt het gewoon niet fijn. 'k heb een gewoon vizier, en dan mijn rayban's op. ideaal... 8-) maar goed zoals ik zeg, iedereen moet doen wat 'ie het fijnste vindt. :]

En weer iemand erbij uit Emmen...gave helm trouwens. Woon je in Bargeres?

Allemaal bedankt voor de positieve reacties!! Streelt mijn ego een beetje (boel) *D nee grapje. Dank!!

En mijn reacties op de onderstaande dingen:

Ik denk dat ik inderdaad een mooi weer rijder word/ben. Maar het onderstaande van Gum klopt ook:

Op zondag 10 augustus 2003 18:22 schreef Gum het volgende:Ik neem aan dat ie er toch ook een helder vizier bij heeft.... :?
Mooie helm iig!

Toelichting:

Mijn zwager en mijn oom zeiden beiden al, in donker of met regen zie je "niets". Ik heb dit vizier gekocht omdat ik het gewoon geweldig mooi vind lijken. En niet alles wat mooi is praktisch (Mazda MX-5, BMW Z4 of ehm Bimota DB4 als je 2 meter 4 bent (that would be me :) )). :+
Maar goed omdat ik toch van plan ben om bij mooi weer te rijden is zo'n vizier perfect en gewoon gaaf! En anders de normale heldere zoals Gum ook schreef. (Tip: Stickers opgeplakt van Fogcity (Suomy) tegen het beslaan werkt perfect!!)

Maar evenzo bedankt voor jullie meningen en comments! Vind ik geweldig van dit forum wat een snelle respons!! PERFECT!!!! :}

Groeten terug,

Walter :]

P.s

Op zondag 10 augustus 2003 18:03 schreef dism het volgende:

Ik maar kijken en kijken of ik een vriendin op mijn kamer heb staan, ehm shit nog steeds single....zucht...wil je me niet zo lekker maken dism?? :( *D Ennuh niet verder vertellen die netkousen zijn van mij ;) :+ (Fantasie is iets moois?? haha :9 )

Shoei = supersnel en gemakkelijk wisselen.

En weer iemand erbij uit Emmen...gave helm trouwens. Woon je in Bargeres?

Hey mede emmenoarrr < dit moet drents zijn ;)
Ik woon in Emmersmeer (Emmermeer vooraan vlakbij de rontonde bij Toscane).
Overal dichtbij :)

Bedankt voor je mening!

Groet,

Walter :}

Leuk helmpje maarehhh ...... het is niet toegestaan om te lessen met een spiegelvizier. Dit omdat je instructeur dan je ogen niet kan zien. Dussehh ... tijdens het lessen even een ander schermpje erop zetten. Succes....

greeties :X

Terug
Bovenaan Onderaan