MM 2nd edition Vanuit Rotterdam!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht af te spreken met de groep vanuit den Haag om bij tank station de Andel weg te rijden om +/- 10:30 dus als wij om +/- 10 uur vertrekke vanaf de Vink dan komt dat helemaal goed.

(Ik wacht nog effe de reactie af van de groep uit Denhaag en zet dan de tijd wel effe in de OP)
 
Laatst bewerkt:
mijn nickname klopt trouwens niet meer, is nu een k7 yoshi.

Misschien dat ik m'n maat zo gek kan krijgen dattie een motor huurt en ook meegaat.
moet alleen wel een 25 kw zijn.

weet iemand een zaak waar ze 25 kw motoren verhuren??
 
Laatst bewerkt:
mijn nickname klopt trouwens niet meer, is nu een k7 yoshi.

Misschien dat ik m'n maat zo gek kan krijgen dattie een motor huurt en ook meegaat.
moet alleen wel een 25 kw zijn.

weet iemand een zaak waar ze 25 kw motoren verhuren??

meeste motorzaken hebben wel 25kw motoren. en sommige motoren zijn in 10 seconden om te bouwen naar 25 kw. (suzuki Vstrom is kwestie van ff stekkertje onder het zadel verwisselen) maar dan moeten ze toevallig wel die stekker ofzo op voorraad hebben.

Gewoon bij motorzaken proberen dus
 
ik kom waarschijnlijk ook, samen met een maat van me (die rijd sv650).

tot nu toe is er voorderest niemand uit zeeland volgensmij die gaat. (zover ik op t forum kan vinden)

gr. dave
 
Ik dacht af te spreken met de groep vanuit den Haag om bij tank station de Andel weg te rijden om +/- 10:30 dus als wij om +/- 10 uur vertrekke vanaf de Vink dan komt dat helemaal goed.

(Ik wacht nog effe de reactie af van de groep uit Denhaag en zet dan de tijd wel effe in de OP)


oke super laat het dan nog ff precies weten voor 23 september ;) wel zo makkelijk !!

gr mark

heb er zin in !!!!!!!!!!:D
 
Joh, ben je gecrashed???
hoe komt dat. niks lichamelijk ernstigs mag ik hopen
 
Ik ga ook kijken of ik het kan redden met de NTV 650 Revere, 23 september 2007

Kan iemand mij met tijden en locaties voorzien, zodat ik kan kijken wat het de beste route is?

GPS coordinaten? Postcode? Straat? Huisnummer? :-D
 
Joh, ben je gecrashed???
hoe komt dat. niks lichamelijk ernstigs mag ik hopen

Ja maandje geleden al weer. Alles weer opgelost, heb afgelopen dinsdag mijn fiets al opgehaald.


Ik ga ook kijken of ik het kan redden met de NTV 650 Revere, 23 september 2007

Kan iemand mij met tijden en locaties voorzien, zodat ik kan kijken wat het de beste route is?

GPS coordinaten? Postcode? Straat? Huisnummer? :-D


de A20 richting Utrecht net voorbij afslag Pr. Alexander eerste Tankstation wat je tegen komt. (Zie Openings Post) Heel makkelijk, Vooral als je vanuit Berkel en Roderijs komt. Tijd 10:00 vertrekken richting Tank Station De Andel aan de A12 waar we aansluiten bij de groep vanuit Den Haag.
 
Laatst bewerkt:
Ja maandje geleden al weer. Alles weer opgelost, heb afgelopen dinsdag mijn fiets al opgehaald.

toch balen, als je een maandje in het seizoen niet kan rijden. Maar uiteindelijk niks ernstigs gelukkig. en ruim op tijd voor de MM *O* *O*
 
al ff nie meer gereageert door de drukte....

wilde bij deze ff laten weten dat ik nie meer meegaa :( kwil wel maar mn beschermengeltjes nie... ben gisteravond onderuit gegaan. Schade valt mee maar ik weet niet of ik m op tijd hersteld krijg....
 
mag ik een OnderVoorBehoud van u ?

Dit station toch?

LINKJE

Check, Als je wilt kunnen we met zijn 2en rijden, Zie dat je uit Middelharnis komt,
ik uit Rockanje kunnen we afspreken bij het BP station op de N57 !?!?!?!


de weersvoorspelling ziet er in ieder geval goed uit *O* *O*

*O* :Y :} :9~


al ff nie meer gereageert door de drukte....

wilde bij deze ff laten weten dat ik nie meer meegaa :( kwil wel maar mn beschermengeltjes nie... ben gisteravond onderuit gegaan. Schade valt mee maar ik weet niet of ik m op tijd hersteld krijg....

Klote, Sterkte!!!
 
al ff nie meer gereageert door de drukte....

wilde bij deze ff laten weten dat ik nie meer meegaa :( kwil wel maar mn beschermengeltjes nie... ben gisteravond onderuit gegaan. Schade valt mee maar ik weet niet of ik m op tijd hersteld krijg....

das zeker balen. wat was de oorzaak, naast het slechte weer natuurlijk?
 
al ff nie meer gereageert door de drukte....

wilde bij deze ff laten weten dat ik nie meer meegaa :( kwil wel maar mn beschermengeltjes nie... ben gisteravond onderuit gegaan. Schade valt mee maar ik weet niet of ik m op tijd hersteld krijg....

-O- Zelf nog heel hoop ik?

I.i.g. sta ik zondag paraat, ben benieuwd hoe druk het gaat worden :W
 
25 kw :P 160 is dan een hele opgave he hahaha
zullen we er 140 van maken :P

9 uur is een mooie tijd

Edit: Rijd je eerst naar 'de Andel' daar zouden we dan om 10 uur moeten zijn dat moet makkelijk te doen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Het eerste tank station aan de A20 is De Vink,
Vanaf daar rijden we om 10:00 naar De Andel aan de A12 bij Gouda
 
9.00 BP N57 check

140? je mag d'r maar 100? (70 op de N57 ze stonden weer gezellig te flitschen)

Hoef ik 'm niet te poetsen ook, die blubberweg is levensgevaarlijk momenteel :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan