Moeilijk kiezen allemaal

Er is geen vaste selectie van wat een allroad is. De een noemt een motor waarbij je wat rechter op zit al een allroad, voor mij persoonlijk is iets pas een allroad als hij ook echt een aantal specifieke eigenschappen bezit de hem geschikt maken om onverhard te kunnen rijden, anders dan wat je met elke motor al kan. Maar allroads zijn al een paar jaar hot, dus daarom wordt het allroad label er al vrij snel aan gehangen.

Maar wat ik vind doet er in dit geval niet zo veel toe, het gaat erom wat jou aanspreekt ongeacht wat voor label er aan hangt. Als je nog niet echt een idee hebt wat voor motor je zoekt zou ik als ik jou was over een paar weken naar de motorbeurs gaan. Daar staan motoren genoeg, niet alleen nieuw maar ook gebruikt. Daar zou ik gewoon lekker gaan rondkijken om te kijken welk model jou aanspreekt, dan kan je aan de hand daarvan gerichter gaan zoeken.

Heb er even over nagedacht om daar naar toe te gaan ja. Alleen moet ik dan werken, dus is helaas geen optie voor nu.

Bedankt voor de advies en uitleg.
 
Verkeerde forumsectie en begin eens met topics te lezen die exact hetzelfde vragen bijvoorbeeld. Welkom op M-F, waar het gewaardeerd als nieuwe leden eerst op onderzoek uitgaan naar vergelijkbare topics, daar zijn er in jouw gevallen namelijk tientallen, zo niet honderden van.

verder is ie wel aardig hoor.....:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan