Moeilijk om te kiezen, hulp nodig!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hammet

Rookie
31 okt 2003
21
0
Ingen
Hallo daar,

Ben van plan een SM te kopen. Ik weet alleen niet wat een goede keus is om op te gaan rijden. Ik zit te denken aan een KTM,CR250,CR500. Allemaal gave motoren, alleen waarschijnlijk allemaal een voordeel en een nadeel. Mijn vraag, kan iemand mij tips geven wat leuk en lekker is om op te rijden. Het liefst zou ik een CR500 kopen, CR500 heeft als voordeel dat ie niet veel slijtage heeft omdat ie weinig toeren draaid, enorm veel power, maar daarin tegen is ie onhandelbaar voor op de weg. Kun je dan beter een CR250 nemen?? Deze heeft natuurlijk weer veel slijtage. Maar volgens mij handelbaarder op de weg. En ik heb gehoord dat een KTM weer erg duur in de onderdelen is en soms erg onbetrouwbaar kan zijn. Kan iemand mij goede tips geven, waardoor ik een keuze kan maken om deze leuke hobby voort te zetten. ALvast bedankt!!
 
Nieuwe gebruikers is alleen bedoeld om jezelf voor te stellen en je topic staat ook al in Off/Allroads & SM: Moeilijk om te kiezen, hulp nodig!! dus deze krijgt een mooi slotje.

Uiteraard ben je altijd vrij om een welkomsttopic te openen om je even voor te stellen :)

ps. welkom op MF ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan