• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Moeten brommers van het forum weg blijven?

Moeten brommers van het forum wegblijven?

• Ja

Stemmen: 149 75,3%
  • Nee

Stemmen: 27 13,6%
  • Maakt me niets uit.

Stemmen: 22 11,1%

• Totaal aantal stemmers
    198
Status
Niet open voor verdere reacties.

Massimiliano

MF veteraan
Lid geworden
11 jan 2005
Waarderingsscore
0
Goed, Ik wil het nu wel eens weten. ikzelf als brommer rijder ben hier op et forum soms te veel. Dus ff een poll. En ik heb et over schakelbrommers. Et scootertuig kan idd opzouten. Maar wat vinden jullie van brommers op MF?

Opzouten of niet?

nee man is toch lachuh, vooral die gastjes die zeggen dat ze met hun brommer sneller zijn dan motoren :z :z

Tsja, het woord zegt het toch al? Het is een MOTOR-forum.
zie nog geen polletje overigens.
Greetz
Martian

[edit] te vroeg, nu wel een polletje

nee man is toch lachuh, vooral die gastjes die zeggen dat ze met hun brommer sneller zijn dan motoren :z :z
he man!! ik ben de eerste 100 km echt wel sneller dan jouw!! weet hoe vet hard die van mij gaat! zeker zo'n slome 4 takt houd ik makkelijk bij :Z

;)

Ik mis nog een: geen mening :P

Zal me werkelijk aan mijn reet roesten of ze er zijn of niet. Schakelbrommer-volk heeft het in ieder geval goed begrepen.

scooters fuck off..

opgefokt jeugdsentiment met versnellingen kan net op het randje.. mits men zich gedraagd.

Leuk man! Ook meteen de GTItjes en de kantklosvereniging erbij....

:Z :Z :Z :Z

PS: Misschien ook maar een zwaai, banden, olie of politietopic openen?

:^

De meest schakelbrommerrijders gaan later motor rijden (deed ik ook) dus zolang ze maar over motoren lullen is t toch prima. :)

en waarschijnlijk is je brommer volgens de wet alweer een motor, nietwaar? ;)

Heb inderdaad de laatste dagen veel posts van je voorbij zien komen. En ja daar maakte ik ook uit op dat je zo'n race brommer hebt. (Tja wat zal ik er van zeggen. Volgens mij moet ik gewoon mn mond houden want begin nu zelf pas aan mn A-tje) Maar wat maakt mij het uit dat je hier op een motor-forum zit?!?! Je hebt een groot enthausiastme voor motoren heb ik al opgemerkt en ben er ook van overtuigd dat je snel op een motor te vinden zal zijn als je eenmaal 18 bent (half jaartje nog dacht ik me te herinneren). Wat is er dan mis mee dat je hier rondhangt?! Wat mij betrefd helemaal niks dus!
Je bent gewoon een toekomstige motorrijder (net zoals ik 8-) )

he man!! ik ben de eerste 100 km echt wel sneller dan jouw!! weet hoe vet hard die van mij gaat! zeker zo'n slome 4 takt houd ik makkelijk bij :Z

;)

Die van mij is langer en zwaarder dan die van jou zonder "w"

[me]mazzel vindt jeugdpuistjes maar vermoeiend
[/me]

:+

Het is een MOTOR-forum. Dus de topic's en inhoud etc moet wel over motoren gaan, behalve Off-topic natuurlijk! :)

Dat houdt niet in dat iemand van 16jr en ouder, die een brommer in zijn of haar bezit heeft, zich hier niet mag aanmelden. Dat lijkt me onzin. Het kan namelijk zijn dat je over een tijdje namelijk je motorrijbewijs wilt halen etc.. en hier graag een beetje wilt rondneuzen. ;)

Maar ga dan geen topics openen van: Kijk mijn brommer is 3 pk met 40 cc en gaat harder de eerste 2 km dan een R1 ofzo! :+

Maargoed...dat is mijn mening...het zijn de modjes en beheerders van dit forum die daar definitieve uitspraken over doen! ;)

;)

ga eerst je rijbewijs halen eer ge een grote bek geeft.
die van mij doet de mijl in 5.4 seconden vanaf de fabriek.
dat redt jij alleen maar met een nos installatie.

ga eerst je rijbewijs halen eer ge een grote bek geeft.
die van mij doet de mijl in 5.4 seconden vanaf de fabriek.
dat redt jij alleen maar met een nos installatie.
;) <------

Volgens mij wordt je weggestemd hoor, check de poll maar :+

;)
lol...ik zie het })

ff mezelf verdedigen dan :)
ik zit al een tijdje op motor-forum. ik keek vooral wat voor adviezen jullie geven aan andere. zelf ben ik 1 topic gestart waar ik om advies heb gevraagd, daarna ben ik een beetje door blijven posten. maar dan vooral een beetje voor de lol.
ik volg nog steeds erg veel topics, waarvan ik bij de meeste niet kan reageren, omdat ik toch geen advies/hulp kan geven.
de brommer verhalen probeer ik voor me te houden :P maar in sommige topics komen die soms toch tersprake.
verder kan ik soms wel inzien dat jullie de pest aan een aantal brommer/scooter rijders hebben :P bij sommige staat ik zelf ook verbaasd te kijken als ze wat posten :P
op dit moment kom ik dus vooral informatie opdoen en over een jaartje help ik weer andere hier :) :]
verder zie ik niet dat we weg moeten, over een half jaartje heb ik waarschijnelijk wel een motor-rijbewijs+motor en dan post ik toch echt niet veel anders ;)

Laatst bewerkt:
tuurlijk mogen ze hier posen. zelf scootah rijder zouden dat moeten mogen :)
maar waar ik absoluut kotsmissenlijk van wordt is de rmommer/scootah praat hier en daar '(

brommers op het brommer-forum.
lessers en meer op motor-forum

easy en snel...simple as.. :+

Nou ja, de aanleiding vanwege dit is omdat ik een onderwerp had gestart over crashes met mijn verhaal. Werd een slot opgezet omdat ik brommer ben. Ik d8 van, waarom dan, ik ben bekant een motor, en ik wilde andere verhalen horen.

Iedereen mag kijken en reageren, maar soms zijn die lui erg irritant door hun domme opmerkingen of vragen (soms ook weer lachen)...maar vind dat beginnende motor rijders (mensen die lessen) of het iig willen, ook welkom moeten zijn...

scootah gozers bannen is altijd een optie :P

Nou ja, de aanleiding vanwege dit is omdat ik een onderwerp had gestart over crashes met mijn verhaal. Werd een slot opgezet omdat ik brommer ben. Ik d8 van, waarom dan, ik ben bekant een motor, en ik wilde andere verhalen horen.

Kijk...dat is dus absoluut niet waar...dit is wat veel brommerrijder(sters) denken. Een brommer is wel even heel iets anders dan een motor. ;)

Dat is dus meer voor op brommerforum.nl ofzo. Meepraten over motoren: geen probleem. Praten over brommers dus wel ;)

schakelbrommerrijders zijn de motorrijders van de toekomst..
laat mij raden, jij ben een schakelbrommer rijder? B|
scootah rijders zijn ook toekomstige motorrijders...
gti sjonnies ook...
fietsers ook...

[me]SuperKris vind dit inmiddels alweer een brommer/scootah topic geworden...
[/me]

bevendien zijn er volgens mij al enkele topics over dit onderwerp

Alleen als ze zinnige zaken te melden hebben, die over MOTOREN gaan, mogen ze blijven. Geen brommer- en/of scootergebral, daar is het brommerforum voor uitgevonden.

ik zie dat dit topic nogal snel gaat

ik probeer me ff te verdedigen en jullie zijn al een aantal pagina's verder aan het posten })

ff mezelf verdedigen dan :)
ik zit al een tijdje op motor-forum. ik keek vooral wat voor adviezen jullie geven aan andere. zelf ben ik 1 topic gestart waar ik om advies heb gevraagd, daarna ben ik een beetje door blijven posten. maar dan vooral een beetje voor de lol.
ik volg nog steeds erg veel topics, waarvan ik bij de meeste niet kan reageren, omdat ik toch geen advies/hulp kan geven.
de brommer verhalen probeer ik voor me te houden :P maar in sommige topics komen die soms toch tersprake.
verder kan ik soms wel inzien dat jullie de pest aan een aantal brommer/scooter rijders hebben :P bij sommige staat ik zelf ook verbaasd te kijken als ze wat posten :P
op dit moment kom ik dus vooral informatie opdoen en over een jaartje help ik weer andere hier :) :]
verder zie ik niet dat we weg moeten, over een half jaartje heb ik waarschijnelijk wel een motor-rijbewijs+motor en dan post ik toch echt niet veel anders ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan