Ik rijd op mijn monster 600 met tandwielverhouding 15-38 zo'n 80 met 4,5k toeren in zn 5.
De 130 op de snelweg haal ik dus nooit niet in normale toeren range.
Toen ik de tandwielverhouding 15-36 had haalde ik 120 met zo'n 6,5k toeren in zn 5.
Vrij hoog in de toeren en nog best traag voor wat hij zou moeten kunnen.
Snelweg rijden wat ik af en toe moet is hierdoor nauwelijks te doen.
Alleen nu vraag ik me af is dit normaal?
Op internet vind ik heel bijzondere verhoudingen die naar mijn weten nooit zouden kunnen kloppen Ducati
hier bijvoorbeeld 15-46...
Klopt, maar daarom denk ik dat er iets verkeerd is. Ik maak al teveel toeren, als ik dan overga op een 43 achtertandwiel gaat hij zo hard op trekken, maar niet boven de 80kmh waarschijnlijk..
Klopt, maar daarom denk ik dat er iets verkeerd is. Ik maak al teveel toeren, als ik dan overga op een 43 achtertandwiel gaat hij zo hard op trekken, maar niet boven de 80kmh waarschijnlijk..
M600 uit 95' met originele bandenmaten 120/60 17 en 160/60 17
Vanuitgaande dat de sites gelijk hebben, en mijn originele handleidingen ook. Ga ik er vanuit dat er iets mis is met mijn motor...
Thanks, de eerste website die ik geloof.
maar hij zegt wel dat ik in zn 3 met 15-38 de 130 al moet kunnen halen met 8000 toeren, die haal ik in zn 5 nog niet eens
En klopt je toeren teller? Want die zit er origineel niet op
En zo"n klein twinetje moet het meer van zijn toeren hebben
Zo'n ding loopt toch max iets van 9000 toeren?
En klopt je toeren teller? Want die zit er origineel niet op
En zo"n klein twinetje moet het meer van zijn toeren hebben
Zo'n ding loopt toch max iets van 9000 toeren?