• Beste Bezoeker,

MF heeft een update gehad. Kijk hier voor meer informatie.

monster of schoonheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaFoolio

Die hard MF'er
3 sep 2001
972
0
41
Warnsveld
Het plaatje gaat niet goed. Dit is hem:

Nou, die past bij mij wel in de schuur volgens mij. Jammer dat ik boven slaap, anders had ie zelfs op mn slaapkamer mogen slapen :9~

Laatst bewerkt:

Dinky Toy

MF veteraan
2 nov 2001
6.094
0
40
heb het niet zo op naked bikes dan moet ik me veel te veel inspannen om erop te blijven zitten.

MAAR DEZE IS ECHT WEL VET !!

666AnGeL

MF'er
1 nov 2001
118
0
37
Uden
Supervet!!! die wil ik wel.
Als ik t geld had zou ik die kopen en er dan een kuip voor laten maken..
:)

Johnv

MF veteraan
3 jun 2001
4.411
1
Leerdam
vindt de Suzuki mooi, maar deze nog mooier eigenlijk.

Sportieve naked 8-)

Laatst bewerkt:

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
die eerste hayabusa is toch niet echt nakend? is er ook een plaatje van de voorkant?

die honda is redelijk, maar er zitten een paar dingen op dat ik zeg van :r zonde!!! (bv, luchthappers, vering voor, uitlaat)

en die andere naked van suzuki, die was gaaf!!!

Auke

MF veteraan
3 jun 2001
1.013
0
Fryslân
die eerste hayabusa is toch niet echt nakend? is er ook een plaatje van de voorkant?

die honda is redelijk, maar er zitten een paar dingen op dat ik zeg van :r zonde!!! (bv, luchthappers, vering voor, uitlaat)

en die andere naked van suzuki, die was gaaf!!!
Tis een andere foto, en dus een andere motor. Een honda namelijk. De link gaat naar de foto van de maand, en dat is nu deze foto dus :)

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.139
0
www.pricewatch.be
heej gvd.. ik was al aan\'t denken? HUH?! kan ie geen duidelijker plaatje posten (nee ik had het net meteen door) ;(

Niemeer linken naar vanaf mcn dus :)

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
Tis een andere foto, en dus een andere motor. Een honda namelijk. De link gaat naar de foto van de maand, en dat is nu deze foto dus :)
ik zie het al, het is de honda rcvvan rossi... ik zat gister ff te slapen.

maar die b-king van suzuki is mooi! die honda xasis gaat, zitten een paar dingen aan dat je zegt van mwah...

Wafelijzer

MF veteraan
7 jun 2001
1.669
0
Belgie
die honda is toch geen naked???
zou een foto van de voorkant moeten zien maar dit lijkt mij toch echt wel MET carenage?? :?

of ben ik maar \'n domme belg?

Status
Niet open voor verdere reacties.