Mooie CBR600F2 met Superpole uitlaat en meer!

jump2limits

MF veteraan
15 jul 2008
3.815
7
Zaandam
Beste Lezer,

Bij deze bied ik mijn motor te koop aan. Een zeer mooie cbr600f2 uit 1991.
Deze motor heeft samen met mij heerlijk rondgereden op veel ritjes binnen nederland en enkele keren in duitsland.
Ook heb ik met deze motor nog nooit pech gehad, enkel 1 keer zonder benzine gestaan omdat ik vergeten was dat hij al op de reservetank stond.

Ik verkoop deze motor omdat ik nog studeer en op dit moment een motor en auto heb, en hiervoor dus ook onderhoud, verzekering en belasting moet betalen.

Gegevens:
Model: Honda CBR600F-2 (pc25)
bouwjaar: 1991
KM-stand: 56770
Kleur: rood/zwart

Opties:
-Superpole uitlaat (heeerlijk geluid) met E-keur EN Db-Killer
-Stalen remleidingen voor (achter orgineel)
-CBR racing handvaten
-Carbonlook kroonplaatsticker
(- Extra nieuw Oliefilter)

Slijtagedelen:
- Begin deze maand of eind augustus (niet zeker meer) zijn de Accu en alle 4 bougies vervangen
- Vorige winter zijn er nieuwe Michelin pilot road 2 banden onder gegaan, zowel voor als achter nog in goede staat. toen zijn ook meteen de wiellagers vervangen.
- Remblokken voor zijn goed, achter zijn ze binnenkort aan de beurt voor vervanging.
- Olie en oliefilter zijn begin van het seizoen vervangen
- Verbruikt 0,0 olie
- Tandwielen zien er nog goed uit, maar de ketting heeft waarschijnlijk een vaste schakel. dit voel je alleen als je op de snelweg je koppeling inknijpt, voor de rest heb je er geen last van

Vraagprijs: 1300,-

indien u met mij contact op wilt nemen, kan dat het beste via mail: jump2limits@hotmail.com aangezien ik veel werk, op school zit en veel train of training geef.
ook kunt u hier een bericht plaatsen.


Foto's kunnen via onderstaande link bekeken worden!
CBR600f
Foto's!
 
Laatst bewerkt:
GroteFoto-QGSWRXUN.jpg


GroteFoto-Q6YF7F3Q.jpg


GroteFoto-HJJOM3JC.jpg


GroteFoto-ZINDV3V8.jpg


GroteFoto-GMCY8YD4.jpg


GroteFoto-KXZKIFHZ.jpg


Foto-7O7CTF3J.jpg


Schopje :+
 
zelfs voor het einde van het seizoen is dit wel erg weinig animo :P

what's up people? aan de bike kan het niet liggen :)
 
Wat haat ik het coh zo erg dat ik pas over 4 maanden 18 ben. -.- |( -O-

Heel simpel, je zet hem nu op iemands naam die al 18 is en over 4 maanden zet je hem over.

Kost je alleen wat belasting. Zal 30 euro zijn. en volgens mij hoeft is niet eens verzekerd als je in een schuur op je wacht ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan