Mooie CX500c inclusief veel onderdelen en motorpak

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisjemol

MF veteraan
24 okt 2007
9.344
136
Geertruidenberg
hey ik heb mijn eigen trouwe CX500c te koop staan. deze motor heb ik al sinds ik mijn rijbewijs heb maar ik merk dat ik er dit jaar maar 2 keer mee heb gereden (ik rij vaker circuit en daardoor vindt ik op de weg rijden niet leuk meer).

- motor is oldtimer dus kost maar 25 euro in het jaar verzekering en that's it!!!
- motor heeft +-60000 gelopen
- motor loopt super, heeft nog 47pk op achterwiel (uitdraai erbij)
- vorige zomer is de stator vernieuwd, samen met waterpompseal en keerring. alle pakkingen zijn vernieuwd, nieuwe olie en oliefilter, nieuwe koelvloeistof, nieuwe accu, nieuwe spatborden (voor en achter), nieuwe (originele) uitlaten, gaskabels vervangen, nieuw luchtfilter.
- nieuwe koppelingsplaten en koppelingskabel gemonteerd
- stalen remleidingen en remolie
- voorvorkkeerrringen vervangen en nieuwe olie
- mooie kleine chromen spiegeltjes en chromen toetertje
- gereedschapssetje aanwezig achter zijkap
- grotere tank (van CX A model) gemonteerd vanwege 17L inhoud ipv 8L
- nieuwe zadelovertrek
- nieuwe bougies en ontstoorde bougiedoppen
- nieuwe km-teller omdat de oude niet meer werkte
- motor heeft mooie valbeugels
- er is een luxere voorvork gemonteerd met luchtdruk ondersteuning en die heeft 2 dubbelzuigerige remklauwen!
- remblokken en remvoeringen in uitstekende staat!
- voorband is goed, achterband is aan vervanging toe
- alles werkt.
- er is een mooi chromen M-stuur gemonteerd, rijdt voor mij wat fijner (ben 2.00m)
- motor is altijd goed onderhouden en heeft altijd binnen gestaan

bij de motor krijg je meerdere kratten/bakken met reserve onderdelen, waaronder een compleet motorblok, velgen, blokonderdelen, radiateur, klein spul, remschijven, remklauwen, cardanklokken, remtrommels, radiateurcovers, kapjes, windscherm, kontjes inclusief lampen, een compleet werkplaatshandboek met bonnen e.d. erbij en veel meer spul!!!

Bij de motor kan ook: een goede REV-it jas, nooit mee gevallen, inclusief binnenvoering. Mooie Suomy helm, Rev-it handschoenen, Sidi vertigo laarzen.

Dus al met al een complete motor met zeer veel reserve-onderdelen en een compleet pak.
dit is dus de ideale motor voor de liefhebber of de beginnende motorrijder!!

Ik zat vanwege het complete pakket te denken aan 1000 900 800 euro.

Afb0019.jpg

Afb0020.jpg

Afb0021.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik geloof niet dat het wil verkopen...

hoe zit het met het nodige onderhoud van de motor. en dan bedoel ik waneer heeft hij dat nodig..
hoeveel verbruikt het, olie en benzine

kick
 
olieverbruik is nihil (ik heb er een liter bijgegooid na 10000km dus is heel netjes, zeker voor de leeftijd!) benzine: met 20 liter rij ik ongeveer 500km dus 1 op 25.
rest aan onderhoud zelf is allemaal gedaan (oliefilter, olie, luchtfilter,bougies, alles!)
 
Heb je misschien nog wat meer foto's, ook wat gedetailleerder. Kan nog niet echt serieus zeggen dat ik interesse heb, maar een v-twee is altijd goed (heb zelf een oertuono). Zoek er eigenlijk wel iets naast voor niet teveel geld ... als ik twee keer een bandensetje kan uitsparen door op een andere motor te rijden heb ik het er al weer bijna uit, vandaar.
 
Oei :X

Ik wil toch stiekem nog een fiets waar je wat makkelijker kilometers mee maakt dan de 125... maar budgettechnisch is dit gewoon gemeen, nu! :P

Mocht 'ie d'r half december nog staan... dan hou ik me zeker aanbevolen! O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan