• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Mooie route door de Veluwe?

• Onderwerp starter Onderwerp starter CN
  • Startdatum Startdatum

CN

MF veteraan
Lid geworden
17 jul 2007
Waarderingsscore
0
Hallo :W

Ik wil morgen richting Termaat in Nijmegen en dan kom ik door de veluwe.
Ik dacht dat je daar wel mooi kon rijden (posbank of iets degelijks)
maar op google maps kan ik nergens een mooie weg vinden.

Wie kan mij hieraan helpen?

Alvast bedankt

Van Enschede naar Nijmegen, dan kom je niet echt over de Veluwe volgens mij. Maar de oude Arnhemse Karweg vanaf Ermelo naar het zuiden is altijd leuk.

Laatst bewerkt:
van Enschede zou ik juist binnendoor rijden via haaksbergen/Borculo richting Vorden en bij Dieren de pont nemen. en die kant op. en dan neem je niet de snelweg maar ga je vanaf daar over de posbank. (Veluwe Zoom) en kom je uiteindelijk in Arnhem uit en sla je bij Gelredome af richting Nijmegen.

De rest vd veluwe ligt dan wat meer aan de andere kant van de A50.

Mooie wegen zijn dan vanaf Apeldoorn naar hoog Soeren - Kootwijk - en dan binnendoor naar Ede, maar dan kom je dus wel veel verderop aan de A12 uit.
Je kan vanaf Ede naar Wageningen rijden dan daar de pont nemen en via Driel naar nijmegen rijden (mooi dijkje)

Laatst bewerkt:
Mooie routes? Die hebben we niet hoor. Alleen maar stomme wegen, met heel veel sleurhutten en fietsers. Niks aan dus. Vooral wegblijven!

Van Enschede naar Nijmegen, dan kom je niet echt over de Veluwe volgens mij. Maar de oude Arnhemse Karweg vanaf Ermelo naar het zuiden is altijd leuk.

Google Maps

Tussen apeldoorn en arnhem ... :Y

Maar die weg die jij bedoeld ligt helemaal uit de route _O-

Laatst bewerkt:
Posbank is een beetje om vanaf enschede, elk weggetje door de achterhoek kan leuk zijn. Zolang je niet over de twenteroute gaat. :P

Je kan ook bij emmerich over de brug en dan richting millingen -> nijmegen. Hoef je niet te wachten op een fucking pont met vervelende fietsers. :P

Laatst bewerkt:
Ik zoek mij rot naar een pont...
Welke zee willen jullie oversteken joh :P

Enne aub niet te hard rijden, want wij op de Veluwe hebben een hekel aan hardrijders... B|

Hier beginnen met de posbank oprijden (Bedriegertjes Rosendael)
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ll...d=-x_5Xk4ooAcZYjxT9-RmoQ&cbp=12,70.22,,0,3.48
En als maar rechtdoor gaan tot hier .. :]

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ll...&panoid=a3Hc2M2tnjl1wrazXITd4Q&cbp=11,90,,0,0

Hier linksaf (zorg dat je op de weg komt via de parkeerplaats, het is wat onduidelijk) en dan ook alsmaar rechtdoor! :]

Ow ja vanuit nijmegen vanaf de waalbrug de dijk op richting bemmel/huissen (kom je in huissen uit en kan je zo naar de posbank) ;)

Dat wordt me toch nog een route om te onthouden zeg _O-
Ik vind nooit mijn weg meer naar huis :')

Nu aan deze route gekomen:
Google Maps

Maar weet nog niet of ik die doe...
Je kan ook deze aanrijroute nemen, stukje na Vorden binnendoor naar dieren.
Link

En terug is dit wel een leuke route. Ik hoop dat je niet een fobie heb voor een veer, want die zit erin ;) Verder leuke :] weggetjes erin. Weinig saaie provinciale wegen.
Link

van Enschede zou ik juist binnendoor rijden via haaksbergen/Borculo richting Vorden en bij Dieren de pont nemen. en die kant op. en dan neem je niet de snelweg maar ga je vanaf daar over de posbank. (Veluwe Zoom) en kom je uiteindelijk in Arnhem uit en sla je bij Gelredome af richting Nijmegen.

De rest vd veluwe ligt dan wat meer aan de andere kant van de A50.

Mooie wegen zijn dan vanaf Apeldoorn naar hoog Soeren - Kootwijk - en dan binnendoor naar Ede, maar dan kom je dus wel veel verderop aan de A12 uit.
Je kan vanaf Ede naar Wageningen rijden dan daar de pont nemen en via Driel naar nijmegen rijden (mooi dijkje)
Naar mijn weten is de dijk afgesloten in het weekend voor motorrijders..

Posbank is een beetje om vanaf enschede, elk weggetje door de achterhoek kan leuk zijn. Zolang je niet over de twenteroute gaat. :P

Je kan ook bij emmerich over de brug en dan richting millingen -> nijmegen. Hoef je niet te wachten op een fucking pont met vervelende fietsers. :P
:Y En in Millingen (mijn oude dorp) ff een frietje eten bij Annie Van! Rij Millingen uit en ga dan in Kekerdom de dijk op; ~1 km na de bebouwde kom van Milllingen in de bocht naar rechts (dan rij je Kekerdom in). Rij de dijk helemaal af richting Nijmegen. Op een gegeven moment kan je rechtdoor richting Leuth en rechtsaf richting Ooij, ga rechtsaf richting Ooij en dan immer gerade aus, dan sta je 20 minuten later op de waalkade. Je kan ook vanuit Millingen binnendoor richting Groesbeek (ga je ook weer door Duitsland), pak je de 7-heuvelenweg en sta je ook zo in Nijmegen.

Posbank zou ik vermijden, zo heel erg leuk is het ook niet en het stikt er van de fietsers

Laatst bewerkt:
Nu aan deze route gekomen:
Google Maps

Maar weet nog niet of ik die doe...
vanuit Ruurlo door zelhem, Doesburg is iets leuker :Y en als je nog tijd hebt na je bezoekje Nijmegen, even via Berg en Dal naar Groesbeek en terug. Niet ver, maar prachtig stukje *O*

vanuit Ruurlo door zelhem, Doesburg is iets leuker :Y en als je nog tijd hebt na je bezoekje Nijmegen, even via Berg en Dal naar Groesbeek en terug. Niet ver, maar prachtig stukje *O*

Terugweg gaat regelrecht duitsland in 8-)

Nu terug van mijn werk en dus vanavond even mooi een route uitstippelen

Je kan ook deze aanrijroute nemen, stukje na Vorden binnendoor naar dieren.
Link

En terug is dit wel een leuke route. Ik hoop dat je niet een fobie heb voor een veer, want die zit erin ;) Verder leuke :] weggetjes erin. Weinig saaie provinciale wegen.
Link

Jouw bestemmingen zijn niet goed gedefineerd,
En met veer bedoel je een veerboot?

Van Ruurlo naar Zelhem lijkt me op dit moment geen goed idee. Normaal gesproken een mooie route alleen nu zit die weg dicht omdat ze de weg aan het verbreden zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan