Mooie super sport handschoenen

Ik kan wel iets vinden wat ik mooier vind.

Hoe moet ik dat voor jou bepalen?
 
562915_344338082279270_5854485_n.jpg


523858_344338362279242_714915656_n.jpg


AGVSport zebra gloves, prototypen. Enige paar op deze planeet, en ik heb ze. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Heb deze te koop..

Handschoenen race, Damen Laeathers maat L type Hyper Pro.

Handschoenen zijn 1-seizoen gebruikt(5x)

Dit zijn 1 van de beste en meest veilige handschoenen die je kunt kopen. Ze zitten ook als gegoten. Nieuwprijs is 129,95. Ze zijn eigenlijk nog nieuw en gaan daardoor niet voor een prikkie weg.


Beste leden,

Ben even aan het zoeken naar mooie super sport handschoenen zwart/wit

Zoiets lijkt me al wat: http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf.../SubProducts/Alpinestars-SP-1-Glove-2013-0001

kan iemand nog iets mooiers vinden?

gr jw
full
 
Heb deze te koop..

Handschoenen race, Damen Laeathers maat L type Hyper Pro.

Handschoenen zijn 1-seizoen gebruikt(5x)

Dit zijn 1 van de beste en meest veilige handschoenen die je kunt kopen. Ze zitten ook als gegoten. Nieuwprijs is 129,95. Ze zijn eigenlijk nog nieuw en gaan daardoor niet voor een prikkie weg.[afbeelding]
full
 
Vond en vind het al vreemd dat er sinds internet/motorforum bestaat mensen problemen hadden met het vinden van een geschikte motor. En nu gaat het om handschoenen. Morgen vraagt iemand welke sokken het beste zijn. Get a life.
 
Vond en vind het al vreemd dat er sinds internet/motorforum bestaat mensen problemen hadden met het vinden van een geschikte motor. En nu gaat het om handschoenen. Morgen vraagt iemand welke sokken het beste zijn. Get a life.

Get a life? Dat merk ken ik niet, maar zijn die sokken wel goed dan? :+
 
Thijsvr, ze zijn niet in productie genomen omdat er uiteindelijk gekozen is voor een ander model handschoen, die ook stingray-leer bevat.

Zijn allemaal terug naar de fabriek. Er was maar een paar verkocht in al die tijd.
:+ Ik heb deze nooit gekocht maar cadeau gekregen van de CEO van AGV Sports Group. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan