Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
[Dode link verwijderd]Beste leden,
Ben even aan het zoeken naar mooie super sport handschoenen zwart/wit
Zoiets lijkt me al wat: [Dode link verwijderd]
kan iemand nog iets mooiers vinden?
gr jw
[Dode link verwijderd]Heb deze te koop..
Handschoenen race, Damen Laeathers maat L type Hyper Pro.
Handschoenen zijn 1-seizoen gebruikt(5x)
Dit zijn 1 van de beste en meest veilige handschoenen die je kunt kopen. Ze zitten ook als gegoten. Nieuwprijs is 129,95. Ze zijn eigenlijk nog nieuw en gaan daardoor niet voor een prikkie weg.[afbeelding]
Er is een duidelijke reden dat er maar 1 paar van is op deze planeet...[afbeelding]
[afbeelding]
AGVSport zebra gloves, prototypen. Enige paar op deze planeet, en ik heb ze.![]()

Er is een duidelijke reden dat er maar 1 paar van is op deze planeet...![]()

Vond en vind het al vreemd dat er sinds internet/motorforum bestaat mensen problemen hadden met het vinden van een geschikte motor. En nu gaat het om handschoenen. Morgen vraagt iemand welke sokken het beste zijn. Get a life.

[afbeelding]
[afbeelding]
AGVSport zebra gloves, prototypen. Enige paar op deze planeet, en ik heb ze.![]()
Zijn allemaal terug naar de fabriek. Er was maar een paar verkocht in al die tijd.Zonde dat er niet meer zijn, ik vind ze heel gaaf. Waarom zijn er niet meer gemaakt?
Zonde dat er niet meer zijn, ik vind ze heel gaaf. Waarom zijn er niet meer gemaakt?
ik vond ze eigenlijk ook wel iets hebbenZijn allemaal terug naar de fabriek. Er was maar een paar verkocht in al die tijd.
Ik heb deze nooit gekocht maar cadeau gekregen van de CEO van AGV Sports Group.