mooie tip motorbanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vijlen vijlen vijlen
full




HUH? ...........en nu?
 
Ik was zo slim om het adres van de oma op mijn eigen IP aan te maken. Ik had het vanuit een internetcafe moeten doen.


Proxyservertje instellen werkt al volgens mij. ff 10 minuten aan besteden met google om het precies uit te vogelen en je kan zo lollig zijn als je maar wilt ;)

En JJ mss een keer overstappen van euro 98 naar diesel of slaolie, scheelt echt een stuk in de kosten bij lange ritten
 
Proxyservertje instellen werkt al volgens mij. ff 10 minuten aan besteden met google om het precies uit te vogelen en je kan zo lollig zijn als je maar wilt ;)

Dat kan ik nu niet meer maken, man. O-) Ben tegenwoordig een modje bij de fzrclub en moet een beetje het voorbeeld geven (zitten veel te veel fzrclubleden hiero).

Gaan zij gekke fratsen uithalen bij ons omdat ik het hier ook doe :X

Gerrit is tegenwoordig een heilig boontje. Maar heb wel hard kunnen lachen om Jan-Jaap. Blij erbij: JJ is een kloon.
 
Hallo,

sinds de paasdagen ben ik de trotse eigenaar van mijn Kawa ZZR250 v-twin
heerlijk machien :] Helaas werd ik na 2 uur nadat hij op mijn naam stond
overdonderd door de mededeling; stop politie :o
De overigens vriendelijke agent wees mij erop dat ik 15 km te hard reed 0-)
(voor je het weet zit je al over de grens) Gelukkig kreeg ik hiervoor geen verbaal, jaja altijd aardig blijven 0-). Maar helaas viel zijn oog op mijn voorband die aan vervanging toe is.. Nou is het zo dat deze nogal vierkant gereden is door de vorige eigenaar, dus alleen in het midden is het profiel slecht, voor de rest nog in prima conditie. Hiervoor ook geen bekeuring gekregen alleen moet ik het deze week op het bureau laten zien dat ik het verniewd heb. Nou ben ik gister eens te raden gegaan hoe ik dit kan oplossen, lieftst met gesloten knip ;) Ik heb bij deze de oplossing, ik heb met een 5 mm rond veiltje(verkrijgbaar bij elke doehetzelf zaak a 1euro50) in het midden vd band nieuw profiel erin geveild. Dit gaat echt perfect en je ziet er echt totaal niks van! Weer een mooie besparing, voor 1,50 heb je immers geen nieuwe band dacht ik zo ;)
dus hierbij de tip

Motorgroetjes,

Jan-Jaap



Ik moet toch eens vaker naar de 'nieuwe' topics kijken :) Hilarisch,prachtig,vindingrijk.
oh ja,bedankt voor deze geldbesparende tip
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan