Mooiste GSX-R 750/1000 ooit..

Gerard

MF veteraan
9 jul 2010
2.852
2
Groningen/Tynaarlo/Assen (TT)
Gisteren een Gixxer van 2009 bekeken, maar hij is allesbehalve mooi :Z

En een proeftitje gemaakt op een Gixxer 1000 van 2001, maar hier hadden ze een kermismotor van gemaakt :N Naderhand dus vanaf gezien.

Mijn SRAD'je gaat over een paar jaar voor de inruil, en dus tijd voor een goede mooie gebruikte :Y

Wat is volgens jullie de mooiste GSX-R 750/1000 :)
 
Duh :9

p1040210.jpg


Maar uh, ff zere neus... Wat wil je met dit topic? Moeten we je gaan adviseren wat voor Soes je dalijk moet gaan rijden? O-)
 
1000K5 heeft wat minder goodies nodig om er een dikke fiets van te maken,

1000K7 is iets scherper gelijnd, wat ik wel mooi vind, de K9 vind ik iets te scherp, kapjes over elkaar etc

Ik zat toen in dubio gebruikte K5 of nieuwe K7 voor wat meer, ben blij toch voor de K7 te zijn gegaan
nog lang niet beu

full

full

full
 
Duh :9

[afbeelding]

Maar uh, ff zere neus... Wat wil je met dit topic? Moeten we je gaan adviseren wat voor Soes je dalijk moet gaan rijden? O-)
ook af deze 750, en volgens mij net als ik dat er veel op zit maar het geen kermis fiets is geworden, erg gaaf :}

Die van Wicked is ook ernorm geslaagd, die van Bidle ook, alleen is die gejat -O-
 
Mooiste GSX-R 600/750 ooit ... het K4/K5 model *D
met direct daarna het K6/K7 model :Y

Mooiste GSX-R 1000 ooit ... het K5 model :9
 
het mooiste blijft toch wat je nu hebt.. SRAD ... karakter :}
DSCF2810.jpg


maar eerlijk gezegd staat de mijne nu ook te koop. Wil zelf eigenlijk naar een K5 of als het financieel toelaat naar een K6. Het mooist vind ik de K8
 
De 1000 K7 *O*, met wat accessoires :+

full


Die van john ziet er ook :9~ uit.
:W
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een Gixxer van 2009 bekeken, maar hij is allesbehalve mooi :Z

En een proeftitje gemaakt op een Gixxer 1000 van 2001, maar hier hadden ze een kermismotor van gemaakt :N Naderhand dus vanaf gezien.

Mijn SRAD'je gaat over een paar jaar voor de inruil, en dus tijd voor een goede mooie gebruikte :Y

Wat is volgens jullie de mooiste GSX-R 750/1000 :)

Simpel,een oliegekoelde :Y oer gixxer :P ,en in bijzonder de rr

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan