Morgen nog een keer!

Van harte gefeliciteerd! veel veilige kilometers enzo! lekker :]

ik wou dat ik me RBW al had, maar ik mag nog niet eens lessen(heb de theorie nog niet...)
 
Gefeliciteerd!! Heel veel plezier en veilige kilometers eh!
Nu hopen dat voor mij de derde keer ook 'scheepsrecht' is.

Grtzzz
 
Dank jullie allemaal! :P

Ben er hartstikke blij mee... Vandaag samen met GiXXeR-Wannabe vanuit Deventer stukje getoerd in de omgeving. Enschede -> Deventer (snelweg) -> binnendoor terug naar Enschede... wat een GEWELDIGE belevnis!!

Echt fantastisch!

Enne de megameeting? waar? wanneer? (ok, ok, ik kijk zo wel ff in wat is waar te doen) 8-)

Misschien kom ik er ook wel naartoe! kan echter niets beloven!

Jij ook nog gefeliciteerd Trancer!! Kunnen we allebei gaan rijden! :] :] :]


Ten eerste gefeliciteerd en heel veel :] plezier

en ten tweede aanstaande zondag mega meeting zie topic:
Datum (MEGA) Meeting: 21 september!!!
 
Hé Kawaninja & Trancer,

Gefeliciflapstaart!!!

Gaaf dat je mag rijden met zulk schitterend weer, geniet ervan!

Trouwens Kawaninja, kom jij uit (de buurt van) Deventer? Ik ook. Waar gelest?

Groetjes
 
He Orpheus, zeker kan ik me vinden in de conclusie die je schreef:

Ik heb er inmiddels al 300 mijl mee gereden en hij bevalt echt prima!

Om met het laatste te beginnen: Ik heb 'm rond de 210 op de teller gehad (weet niet exact, ik had het toen te druk om ook nog eens miles naar km's om te rekenen ), maar toen was ie nog niet aan het eind.

klopt, ik heb hem rond de 110 mijl gekregen (zo'n 165 km/uur) en hij had nog ZAT vermogen over, dus hij kan ZEKER harder... Nog niet uitgeprobeerd hoe hard ie werkelijk kan })

Positief:

Vriendelijk. Het vermogen bovenin is helemaal niet verkeerd voor een 600 van die leeftijd, maar het bouwt rustig en vriendelijk op.
Het stuurt zeker niet beroerd. Niet zwaar of log ofzo.
Loopt als een zonnetje.

Zeker mee eens, alleen vind ik hem vaak in de 1 nogal agressief (maar dat kan ook komen omdat ik een koekblik gewend ben en dit altijd zo is bij motoren). Het gas pakt dan heel gevoelig en hij is dan lastiger te controleren. Geen punt meer zodra je in de 2 zit :+ . Sturen lukt ook nog niet helemaal lekker, maar dit is niet het probleem met de motor, dit is een probleem van mezelf, ik durf hem namelijk nog niet zo hard in te sturen als mijn lesmotor (Soes SV-650).

Minder:
Als je alleen op moderne (super)sport motoren gereden hebt, vallen de remmen een beetje tegen. Voordeel hiervan is wel dat je jezelf niet zo snel onderuit remt.
Koude start. De stand van de choke komt erg precies. Als je niet oplet draait ie ineens 5000 toeren of valt ie stil. Dit is wel eens wat lastig in de eerste km.
De voorkant gaf mij wat minder vertrouwen om hard door een bocht te gaan. Dit werd ook voor een belangrijk deel veroorzaakt door de lekkende voorvorkkeeringen. Daarom zijn die deze week vervangen.

Dat van die remmen klopt helemaal, maar ondanks dat werken ze toch erg fijn, inderdaad niet TE gevoelig maar het is ook weer niet zo'n slappe zooi dat je er niks mee kunt.

Dat van die choke klopt helemaal, het is echt alles of niets wat dat betreft. ;) . Dat van die bocht insturen zei ik net ook al, ik zou alleen niet weten of mijn voorvorkkeerringen lekken, ik verwacht van niet, maar ga het uitzoeken.

Samenvattend:
Een vriendelijke motor om mee te rijden. Remmen, sturen en vermogen is allemaal wat minder agressief als bij een moderne sportmotor, maar zeker niet verkeerd. Qua frame kun je wel merken dat het wat ouder is. Het beweegt en werkt allemaal wat meer als bij nieuwere motoren. Voordeel is wel dat ruim van tevoren aangegeven wordt dat het toch wel hard begint te gaan. Koude start is wat moeizaam maar met enig beleid is dit geen probleem. Al met al is het mij zeker niet tegengevallen, ondanks dat ik daarvoor alleen op een '98 CBR600 en een '03 CB900 gereden had. Als ik het geld ervoor had gehad om 'm naast mijn nieuwe CBR te houden, had ik 'm zeker gehouden voor in de winter.

Hartstikke bedankt: ik ben het helemaal met je eens. Het werkt prima als beginnersmotor. Bedankt voor je reactie :}

Morgen nog maar eens lekker gaan :] :] , heb daarnet nog een stukkie in het donker gereden, maar dat vind ik nogal irritant (ben volgens mij ook beetje/heel erg nachtblind, vandaar)...

Greetz!
 
Hé Kawaninja & Trancer,

Gefeliciflapstaart!!!

Gaaf dat je mag rijden met zulk schitterend weer, geniet ervan!

Trouwens Kawaninja, kom jij uit (de buurt van) Deventer? Ik ook. Waar gelest?

Groetjes

Bedankt! :9 , ben er hartstikke blij mee, heb al lekker wat mijltjes gereden met dat ding. Verder kom ik niet uit Deventer (kom er wel vaak), ik woon in Enschede (niet ZO ver weg dus), ik heb gelest bij Brunen aldaar.

Maareh, je zult me vast wel eens rond zien rijden in de buurt van Deventer, is namelijk erg cool om daar in de buurt te rijden (vooral richting Apeldoorn)

Groetjes! ;)
 
Gaaf, HEEL gaaf, dank je :} :}

Heerlijk toeren/racen zonder de hele tijd zo'n irritante instructeur die je zegt hoe je alles moet doen e.d. VEEL beter :D

*KawaNinja600 is aan het genieten van de mooie dagen omdat ie toch nog lekker kan rijden :] ... HEERLIJK!
 
Hoi Kawaninja!

Volgens mij heb ik je vanmorgen gezien - gokje hoor!
Reed in mijn koekblik over de A1 naar Apeldoorn (en verder) en later weer terug en zag tientallen motormuizen :9~ ook met zo'n helm als op jouw fotootje.

Lekker in het zonnetje - KWILOOK!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan