Moslim Motor Club

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag 7 December maakt man bijt hond een reportage over deze club. Zou leuk zijn als er ook niet-moslim mf'ers zouden zijn. Volgens de oprichters zijn niet moslims ook welkom, er wel rekening mee dat ze waarschijnlijk zullen stoppen om het gebed te verrichten, maar dat is ook in 10 minuten gebeurd :P .

Zouden er mensen uit Amsterdam of omstreken geïnteresseerd zijn, dan kunnen die met mij vanuit Amsterdam erheen rijden.

Als ze dan stoppen bij de Mac Donalds, kan ik tenminste een bakje leut pakken...
 
Mogen motorrijdende niet-moslim dames, ook gewoon aan sluiten bij de club eigenlijk?
 
Ik heb wel ooit voor zwarte piet gespeeld, maar dat was voor de zwartepieten discusie.
Nu kan dat niet meer veilig '( .

Maar de moslim motorclub doet waarschijnlijk niet aan sinterklaas dus ik ben niet nodig daar.



Sinterklaas bestaat niet en toch doen we aan sinterklaas. Leg ze dat maar eens uit. :9
 
Ik had onlangs via een collega een facebookpagina van een motorclub in marrokko gezien. Volledig in leer met pothelmpje op honda shadows,viragos en intruders enzo... net als hier :] . Die moslimfanaten zijn in hun eigen land ook niet zo populair.
 
Laatst bewerkt:
Moslim motorclub, scooters, bidden,Mekka, respect, baarden, hoofddoeken, wijkagent. Als dat geen grap is eet ik mijn helm op.
 
Yep, daar ben ik geboren. Toen ik anderhalf was, werd ik naar Amsterdam verscheept.
Vind het allebei geweldige en zeer levendige steden met een mooie geschiedenis. Vandaar dat ik het user name gekozen heb. Ik kon ook niks beters verzinnen _O- _O- _O-

Dit klinkt een beetje als of je per krat bent gekomen :X ;)

Maar wat was de reden dat je hier naar toe kwam.
Zoals je het hier neer zet komt het een beetje over(op mij tenminste :$ ) alsof je moest zeg maar. O-)
 
Dit klinkt een beetje als of je per krat bent gekomen :X ;)

Maar wat was de reden dat je hier naar toe kwam.
Zoals je het hier neer zet komt het een beetje over(op mij tenminste :$ ) alsof je moest zeg maar. O-)

Gewoon het gebruikelijke gast arbeider haalt zijn familie naar Nederland verhaaltje.
Kinderen hebben goed gestudeerd en zijn niet in de criminaliteit beland. Zijn ook goed geïntegreerd.
Een van de kinderen heeft stiekem een motor(ik dus). Ik moet het mijn ouders ooit gaan vertellen :9
 
Gewoon het gebruikelijke gast arbeider haalt zijn familie naar Nederland verhaaltje.
Kinderen hebben goed gestudeerd en zijn niet in de criminaliteit beland. Zijn ook goed geïntegreerd.
Een van de kinderen heeft stiekem een motor(ik dus). Ik moet het mijn ouders ooit gaan vertellen :9


1 tip !

Vertel het, voordat de omstandigheden je er toe dwingen. Stel je voor dat ze er achter komen, nadat je op je plaat gegaan bent en een half jaartje moet revalideren of zoiets. :+

Mijn ouders waren altijd zo anti motorrijden, dat 3 van hun kinderen waaronder ik dachten, wat niet mag moet wel heel leuk zijn. Dus het effect was dat 3 van de 5 kinderen motorrijden. De andere 2 hadden misschien wel gewild, maar zijn niet veilig in het verkeer op een motor.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het iets postiefs ja, anderen maken er iets negatiefs van. Jammer dat het weer zo moet...

Had je echt verwacht dat iedereen er net zo blij over doet als jij? Beetje naief lijkt me. Ik heb er totaal niks op tegen en kan best begrijpen dat ze zich bezwaard voelen om bij een reguliere motorclub aan te sluiten en de boel op te houden vanwege het gebed maar aan de andere kant zie ik niet dat dit een positieve bijdrage levert aan de multiculturele samenleving, maar dat is misschien ook niet de bedoeling. Ik wil ze wel het advies geven om veel zitvlees te kweken en heel veel tijd uit te trekken om hun droom te verwezenlijken want dit gaat wel even duren tot ze in Mekka zijn ;)
 
Ik vind het een mooi initiatief.

Voor ieder wat wils. Ze houden van dezelfde passie als het gross hier dus waarom niet. Zolang het geen criminele Hells Angels, Satudara of die andere ruk toko achtige praktijken worden heeft het mijn steun!
 
Ik vind het een mooi initiatief.

Voor ieder wat wils. Ze houden van dezelfde passie als het gross hier dus waarom niet. Zolang het geen criminele Hells Angels, Satudara of die andere ruk toko achtige praktijken worden heeft het mijn steun!

Goed gezegd!

Dat is niet het honda motor logo op je avatar volgens mij. Maar dat wist je zeker al. Ze maken ook leuke auto's :Y
 
Niet alles doorgelezen....
Wat me wel opviel is dat mensen het hebben over integratie.....
als je moslim bent houdt het kennelijk in dat je moet integreren al zou je volbloed nederlander zijn :?
 
Ik vind het een mooi initiatief.

Voor ieder wat wils. Ze houden van dezelfde passie als het gross hier dus waarom niet. Zolang het geen criminele Hells Angels, Satudara of die andere ruk toko achtige praktijken worden heeft het mijn steun!

ik vind um mooi :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan