Moterlessen in Amsterdam

Solosara

Rookie
15 jun 2020
10
4
Hallo allemaal,

ik ben nieuw op het forum. Ik wil eindelijk gaan starten met moterlessen in Amsterdam en wilde vragen wie er tips hebben mbt een goede rijschool?Heeftniemand ervaring met moter experience?

alvast bedankt

groet Sara
 
Beste Sara, in het rijtje onderwerpen staat ook: Motorrijles: kletsen over lessen. Stel je vraag daar, want daar tref je de ervaringsdeskundigen! En inderdaad, een goeie rijschool scheelt de helft!
 
Rijschool HEM heeft een vriend van mij aan het rijden heeft geholpen. Zelf ken ik hem alleen omdat hij klant was bij de motorzaak waar ik werkte. Harold is een prettige kerel die informeel tegen je aan lult als het kan, maar het ook durft te zeggen als je echt, écht iets verkloot. Veel plezier!
 
1592241392436.png
 
Beste Sara, in het rijtje onderwerpen staat ook: Motorrijles: kletsen over lessen. Stel je vraag daar, want daar tref je de ervaringsdeskundigen! En inderdaad, een goeie rijschool scheelt de helft!
Beste badslipper,

bedankt voorje reactie. Ik ben nieuw hier en kon niet echt een topic vinden ervanvandaar dat ik een nieuwehad aangemaakt:)

@techno was een typo!
@bedankt part66! Ik zal er even naar kijken.

Groet sara
 
Hier heb je de link naar het lessers topic, wel even naar de laatste pagina gaan hé.
Daar zitten alle lessers, zelf ben ik er ook wel actief om mensen te helpen en aan te moedigen, maar ik kom niet uit Amsterdam, dus aan mij heb je niks, ;)
Maar er zitten daar lessers uit heel Nederland dus er is vast iemand die je helpen kan.

Succes!👍
 
Hier heb je de link naar het lessers topic, wel even naar de laatste pagina gaan hé.
Daar zitten alle lessers, zelf ben ik er ook wel actief om mensen te helpen en aan te moedigen, maar ik kom niet uit Amsterdam, dus aan mij heb je niks, ;)
Maar er zitten daar lessers uit heel Nederland dus er is vast iemand die je helpen kan.

Succes!👍
Dank je wel coert:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan