Moto gp4 internet spel (ps2)

fighterfan

MF veteraan
13 okt 2004
15.273
276
Amersfoort
Hallo ik heb voor de ps2 een netwerk verbinding gelecht zodat ik via de ps2 multiplayer internet games kan doen nu heb ik gelijk moto gp4 gekocht (waar dit multiplayer mee kan)maar nu heb ik nog iemand nodig om tegen te spelen en omdat het nog een vrij nieuw spel is zijn die mensen er nog niet echt

dus heb je een netwerk verbinding voor de ps2 en je hebt het spel moto gp 4
zeg het me dan ff dan kunnen we is een potje gassen op assen
je mag me er ook over mailen dat we is een afspraak maken


mvg fighterfan
 
Heb moto gp4 wel, maar geen internet gedoe met de ps2, zou geen eens weten hoe dat mot eigenlijk. :N
Daar heb ik me niet erg in verdiept, toen ik de ps2 kocht
 
ik had me er ook nooit in verdiept (en nog steeds niet)maar het is heel makelijk hoor zelfs ik kan het!

maar roepen julli maar als julli hem hebben
 
ik heb hem ook!! ik zoek ook mensen voor online te spelen... als je naar multiplayer gaat (LAN) kan je een game aanmaken en als goed is staat jou IP adres daarbij als je die ff zo hierop zet kunnen we tegen elkaar race...
 
oja ik zie het al ja


dit is mijn ip:
10.0.0.9
is dit goed zo en zo ja hoe kan ik nu met je racen?
 
je ip nummer klopt niet waar de 0 staat moeten nog 2 nummers bij 192.168.0**.140

op de plaats van de steretjes dus

kom anders ff op msn dat praat wat makelijker als je wil
dennisaretz@hotmail.com
 
Wat moet ik doen of hebben om met me playstation 2 connectie te maken met het internet?

Ik heb Motogp 4 ook maar helaas nog geen online verbinding..

Ennuh als ik iets moet aanschaffen (hardware ofzo)kan er dan misschien een prijsindicatie gegeven worden hoeveel ik dan ongeveer kwijt ben?

bvd.
 
ligt eraan wat voor een ps2 je hebt?
die dunne nieuwe heb je alleen inet nodig en een lan/cross cable en bij die dikkere oude ps2 een ethernet adapter
 
oke dan moet ik dus een Ethernet adapter aanschaffen


Binnekort race ik ook mee *D
 
Ik ga nu een adapter ophalen 8-)

Met een beetje mzzl ben ik vanavond wel online.
 
hoe duur zijn die netwerk adapters? ik wil er namelijk ook nog 1tje :D

en je hebt een ethernet adapter nodig, wel een cross-over!! even aansluiten en gedaan/
 
zo'n adaptor kost 35 euro ongeveer
krijg je gelijk netwerk disc bij
ik ben zelf nog aan het klooihannesen om online te racen tegen iemand... :]
 
ik heb er 27 euro voor betaald bij dixons,zit kabel,cd-rom,en adapter bij.

Maaruh ik heb nu vanalles geprobeerd en ik krijg het niet geinstalleerd.
Ik krijg bij de eerste test meteen de melding dat niet gelukt is.
Ik ga nu effe op internet speuren als ik ergens een precieze uitleg van de installatie kan vind...
 
Als je die adapter hebt kun je beter HD loader kopen en al je games op harddisk zetten. (binnenkant netwerkadapter zit aan sluiting voor bij voorkeur een maxtor harddisk)
 
Mannuh, zowel met je 10.0.x.x als met je 192.168.x.x gaat het niet werken om elkaar te vinden. Dat is het adres van je thuisnetwerkje dat je waarschijnlijk van je router krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan