Moto Guzzi post zomer meeting 27 september

BadSlipper

Hebben we haast of zo?
Donateur
8 feb 2012
1.915
246
West Betuwe
Een ontspannen meeting voor Guzzirijders! :] We ontmoeten elkaar om ongeveer 11:00 bij Bellini's bij strand Horst. Na een praatje en de lunch :9 een leuke toertocht in de omgeving. Na theetijd weer naar huis.

Als je meedoet, meldt het even hieronder of in het Moto Guzzi Norge topic, dan kom je in de lijst in de OP

Voorlopig hebben we staan:

BadSlipper
Motormaatje
JPReesing
Juro
Jos16
Daanster ovb
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er maar van uit dat het ritje dat we vorige keer net niet gereden hebben nu weer beschikbaar is….
 
Wie komt er uit het noorden van Nederland, behalve Jelte dan? we kunnen misschien iets afspreken om samen te rijden.
 
Ok, 11.00. Sommigen moeten dan wel vroeg op, en dat op zaterdag. Maar we hebben dan wat meer tijd :]
 
Beste mensen!

Tot mijn spijt en met groot ongenoegen moet ook ik mij afmelden voor morgen. Ik heb het niet kunnen redden met mijn werk. :(

Veel plezier en ik houd me aanbevolen voor een volgende keer!
 
Zo badslipper ook weer thuis zie ik.
jammer dat ik wat eerder af moest haken,maar het was een mooie rit en zeker de moeite waard.

Volgende meeting in januari 2015 ? brrr moet er niet aan denken hoe koud het dan weer KAN zijn.
 
Ik heb niemand foto's zien maken. Ik verwacht ook geen flitspaalfoto's, we hebben het erg rustig gehouden. Maar wat je vooral gemist hebt, zijn de zandpaden! :]
 
Ja was een zeer mooie rit met zandpaden als verrassing. Niet gepland en een uitdaging als je geen off-road gewend bent. Zijn wel keurig overeind gebleven. Prachtig weer en met live muziek op het terras.
 
Terug
Bovenaan Onderaan