motogp 07 game

1172862030.jpg


1172862031.jpg


1172862032.jpg


1172862033.jpg


:9~
 
ziet er altijd erg super uit, maar het stuurd echt voor geen meter.
met 300 door het gras enzo.

Doe mij maar mijn oud vertrouwde Gp500 :}
 
ziet er altijd erg super uit, maar het stuurd echt voor geen meter.
met 300 door het gras enzo.

Doe mij maar mijn oud vertrouwde Gp500 :}

Heb je helemaal gelijk in! MotoGP spellen zijn altijd vere van realistisch. Inderdaad SBK 2001 en GP500 zijn veel beter!
 
als het ook echt voor de pc komt zou dat fantastisch wezen.. *D
want waar we net nu mee moeten doen, MotoGP 3 URT > -O- :N
 
Heb Xbox360 en MotoGP 06, wat een fucking nepspel. Geluid is gemiddeld, screens super, maar de gameplay bagger.

Das altijd met die games.
Snap niet dat ze gp500 niet op nieuw uit brengen :?
ziet er misschien wat minder uit, maar de game play is gewoon 100% realisties.
En daar kan geen spel tegen op.

Met 300km/h op 50M nog een keer naar 50 remmen how stupid! _O-
 
Toc zijn de Motogp spellen op de PS2 behoorlijk realistisch. Met heeeeel veel pijn en moeite haal je de "echte" tijden. Tourist Trophy is ook erg mooi, maar rijdt moeilijker.

Ik zit te wachten op het aangekondigde World Superbikes spel...stond 2 maandjes geleden op Crash.net met ene Bayliss die hem al aan het spelen was :? ....... en natuurlijk mag Motogp5 ook wel komen. Ik vrees alleen dat ze die titels gewoon op de PS3 gaan uitbrengen ;(
 
Superbike 07 komt in april uit op ps2 en psp geloof ik. En een speciale pc versie in de herfst (geen console port btw) :}
 
Door het breedbeeld bedoeld u?
Zijn wel meer mensen met breedbeeld pc's op hun pc tegenwoordig.
 
Voor motorgames wil je deze site echt niet missen.
Heb ook bijv. mn GP500 gemod zodat ie een beetje bij tijd blijft, het spel dateerd alweer van 1999 maar imo nog steeds de beste.
Je kunt hier vele mods vinden om je GP500 op te leuken bijv. door er een superbike verie van te maken of natuurlijk het Motogp geweld incl. geluiden.
Maar ook voor andere racegames genoeg mods en info.

http://www.bhmotorsports.com/GP500
 
Terug
Bovenaan Onderaan