motogp 2010 prono game

LinKing

MF veteraan
4 dec 2007
5.360
1.171
Vlaanderen
Instagram
logo_motogp.png
HET MOTOGP 2010 PRONO GAME
logo_motogp.png


Wat?

De bedoeling van de game is dat je je pronostiek doorgeeft van de volgende motogp-race. Op basis van de uitslag wordt er een klassement gemaakt.

Regels?

De regels zijn heel eenvoudig. In de openigspost zal steeds vermeld staan wanneer je ten laatste je volgende pronostiek moet doorgeven.

Je geeft je top 10 van de race door, de naam van wie de fastest lap in de race gaat hebben, en wie de pole zal hebben in de race.

De puntenverdeling volgt de puntenverdeling van de motogp. Dat wilt zeggen dat als je plaats 1, plaats 5 en plaats 9 juist hebt, je 25 + 11 + 7 punten hebt verdiend.
Bij elke race vallen er dus 150 punten te verdienen (25+20+16+13+11+10+9+8+7+6, 10 voor fastest lap, 15 voor pole)

Heb je de fastest lap juist komen er 10 punten bij, voor de pole vallen 15 punten te rapen. De punten die je bij elke race verdient worden opgeteld zodat we op het einde een jaarwinnaar hebben.

Je hoeft niet elke race mee te spelen. Maar dat is natuurlijk slecht voor je algemeen klassement :) Ja kan natuurlijk ook gewoon de race proberen winnen ;)

Uitslag race 1: Qatar
Nog geen uiteraard

Algemeen klassement
Nog geen uiteraard

Volgende race?

De eerste race gaat zoals jullie weten door op 11 april 2010 in Qatar.

Je prono moet binnen zijn op 9 april om 20:00 (dan begint de eerste FP).




En nou eens kijken of hier interesse voor is :+
 
Nee geen rijder kiezen, bedoeling is dat je de toptien doorgeeft die jij denkt dat de uitslag zal zijn.
Per rijder die je juist raad krijg je punten.

Je geeft dus zoiets door:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Fastest lap:
Pole:
 
Oke, leuk!

1. Rossi
2. Stoner
3. Pedrosa
4. Lorenzo
5. Dovizioso
6. Hayden
7. Edwards
8. Spies
9. Simoncelli
10. Capirossi

Fastest lap: Rossi
Pole: Rossi

Beetje standaard voorspelling, ik weet het :9
 
Oke, leuk!

1. Rossi
2. Stoner
3. Pedrosa
4. Lorenzo
5. Dovizioso
6. Hayden
7. Edwards
8. Spies
9. Simoncelli
10. Capirossi

Fastest lap: Rossi
Pole: Rossi

Beetje standaard voorspelling, ik weet het :9

Mooi, we zijn vertrokken :+
 
Is dat niet een beetje hetzelfde als de dreamteam competitie van het blad Motor?

Hoe dan ook, dit is ook wel weer leuk! :)

Voor mijn top 10 wacht ik de trainingen even af!

Pole gaat in ieder geval naar Stoner, fastest lap ook denk ik. ;) Zeker op Qatar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan