MOTOGP: AirAsia Grand Prix of Japan - Motegi

Wie wint de MotoGP race

  • Stoner

    Stemmen: 15 28,3%
  • Pedrosa

    Stemmen: 21 39,6%
  • Bradl

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutchlow

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rossi

    Stemmen: 12 22,6%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lorenzo

    Stemmen: 5 9,4%
  • Spies

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    53
Ze gaan op motegi ook wel eens naar rechts :+

full
 
GP: Oersaai, maar blij dat Pedrosa gewonnen heeft (voor het kampioenschap)

Moto2: Was ff schrikken met Marcquez bij de start :S Super knap van hem gereden, jammer dat Polyccio ', niet meer wist te pakken...

Moto3: Geniale ontknoping! Als Bautista bestraft wordt voor Assen, waarom Salom dan nu niet? En Danny Kent goed hoor! Cortese wordt toch wel kampioen alleen een weekje later ws. Hij had ws gehoopt gister al kampioen te kunnen zijn, vandaar de emoties :S Hahaha
 
Motogp: lang leve vooruitspoelen :Z .
Moto2: Hoog tijd dat Marquez naar de gp's gaat, in de moto2 is hij denk ik de meest getalenteerde rijder op de snelste fiets en heel Dorna is fan van hem. Hopelijk dat wanneer hij in de motogp komt tussen andere toppers dat ze 'm eindelijk een keer durven aan te pakken als hij weer zichzelf en anderen in gevaar brengt (bedoel niet de start, maar zijn akkefietje met kalio in de trainingen). Verder wel een vermakelijke race.
Moto3:Leuke race, spannend en verassend einde. Jammer van Folger. Ik snap wel dat Cortese pissig was en ik zou het ook nog wel snappen als ie geen zin had om Kent te feliciteren direct na de race, maar de uitbarsting tegen Kent sloeg echt nergens op, hij is degene die gevallen is en dat was toch vooral zijn eigen schuld en al helemaal niet Kent zijn schuld (dan nog eerder Tonucci). Dit was echt een kompleet belachelijke vertoning.

GP: Oersaai, maar blij dat Pedrosa gewonnen heeft (voor het kampioenschap)

Moto2: Was ff schrikken met Marcquez bij de start :S Super knap van hem gereden, jammer dat Polyccio ', niet meer wist te pakken...

Moto3: Geniale ontknoping! Als Bautista bestraft wordt voor Assen, waarom Salom dan nu niet? En Danny Kent goed hoor! Cortese wordt toch wel kampioen alleen een weekje later ws. Hij had ws gehoopt gister al kampioen te kunnen zijn, vandaar de emoties :S Hahaha

Salom wordt ook gestraft, wordt de volgende keer 5 plaatsen teruggezet op de grid.

Wat mij betreft is het de hoogste tijd dat de MotoGP aliens uitgedaagd worden door een nieuw talent, Marquez is heel snel en heeft bewezen om een killermentaliteit te hebben met zijn discutabele acties op de baan. Hopelijk heeft ie niet teveel respect voor de gevestigde namen en laat hij vanaf race 1 in 2013 de snelheid zien.

Killermentaliteit heeft ie zeker. Hoop alleen dat ie dat een beetje mindert anders gaat ie nooit motogp kampioen worden (hij heeft geluk dat zijn killermentaliteit hem tot dusverre niet meer dan een paar maanden zichtproblemen heeft gekost (waardoor hij vorig jaar geen kampioen is geworden), met wat pech was die crash al het einde van zijn carriere geweest en dat is doodzonde van iemand met zoveel talent).
 
Laatst bewerkt:
Die eerste ronden van Marquez waren om in te lijsten, ook dankzij de camera's onboard. Zoiets maak je niet vaak mee. Ja, ver weg in mijn herinnering op Assen. Toen King Kenny (Roberts) in de 250 cc in de regen na een slechte start een man of 10 buitenom voorbijreed in De Bult...die hangt ook in een lijstje boven mijn bed *O*
 
De race wat later gekeken..... B|

Maar ben wel blij dat Pedrosa heeft gewonnen *O* Jorge kon er niks aan doen, hij wou niet 2de worden.... Z'n gezicht sprak boekdelen....

Verder een hele mooie derde plaats van Bautista :} Crutchlow ultiem pech hebben zeg -O-

Verder Prachtige Moto3 en Moto2 gezien :}
 
Jammer dat Dani is gevallen.
Had hem de titel wel gegund })
Die jongen heeft ieder jaar pech. Vond hem de snelste dit jaar.
 
Jammer dat Dani is gevallen.
Had hem de titel wel gegund })
Die jongen heeft ieder jaar pech. Vond hem de snelste dit jaar.

Je zit volgends mij in het verkeerde topic :Y Jlo is dit seizoen gewoonweg de beste, zeldn iemand zo constant gezien alleen maar 1ste en 2e plekken :}
 
Jammer dat Dani is gevallen.
Had hem de titel wel gegund })
Die jongen heeft ieder jaar pech. Vond hem de snelste dit jaar.
Het hele voorseizoen zeker vergeten, Dani was off the pace en Jorge reeg de overwinningen aan elkaar. De HRC boys zijn net even te vaak gevallen en Lorenzo altijd minimaal tweede op het podium. Valencia wordt vast weer een toprace, niemand heeft iets te verliezen. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan