MotoGP.com video pass

Voor iedereen die graag MotoGP live kijkt, waar en wanneer dan ook:
de HALF SEASON PASS 2011 is nu verkrijgbaar op MotoGP.com!

MotoGP™

Voor vijf tientjes krijg je o.a.:
- MotoGP races in HD
- Moto2 en 125cc races
- Alle trainingen
- Alle kwalificaties
- Alle persconferenties
- Interviews
- Samenvattingen
- Action videos
- After the Flag

Alle content natuurlijk live en te allen tijde beschikbaar, niet alleen van dit jaar maar ook alle races van voorgaande jaren. Plus (en dit is ook wel een belangrijke reden om in te stappen), als pass holder krijg je komend jaar korting als je een full season pass koopt. Was dit jaar 5 of 10% ofzo, niet veel maar altijd welkom.

Nooit meer zoeken naar tijdschema's, crappy streams en inside information... Ik zeg: wie het er voor over heeft, of wie gewoon eens nieuwsgierig is, go for it!


BBC2 .. live, en altijd om 13:30 of 14:30 de race herhalen (behalve race V.S.) inclusief een half uurtje techniek en voorbeschouwing.
En nog gratis ook :)

en leuk commentaar natuurlijk!
 
Laatst bewerkt:
BBC2 .. live, en altijd om 13:30 of 14:30 de race herhalen (behalve race V.S.) inclusief een half uurtje techniek en voorbeschouwing.
En nog gratis ook :)

en leuk commentaar natuurlijk!

Sommige weekenden kijk ik naar allebei de uitzendingen, voor het 'best of both worlds' idee. MotoGP.com is vooral voor de echte die-hards die alles willen weten en zien / mensen met geld teveel / mensen die BBC2 niet kunnen ontvangen.
 
Ik neem niks,hou het wel op bbc2. :Y

Als ik deze naaibal(gluiperd) zie,houd ik de hand op de knip,puur principieel.
Dan maar geen moto2 en 125 cc(moto3)
Het ergste vind ik nog dat deze organisatie ook de rechten voor het wsbk in handen heeft gekregen :r ,houd mijn hart vast voor de toekomst '(

[afbeelding]
Post er dan ook geen foto bij, ik was er niet op voorbereid. :r :')
BBC2 .. live, en altijd om 13:30 of 14:30 de race herhalen (behalve race V.S.) inclusief een half uurtje techniek en voorbeschouwing.
En nog gratis ook :)

en leuk commentaar natuurlijk!
Dan mis je nog altijd de Moto2 en 3, uitgebreide kwalificaties en interviews.
Nog afgezien van de video database. :)
 
Laatst bewerkt:
Dan mis je nog altijd de Moto2 en 3, uitgebreide kwalificaties en interviews.
Ik was de Moto2 en 3 even vergeten... Is er in Nederland überhaupt een andere manier om de Moto2 en Moto3 te kijken, dan de MotoGP pass? Slechte buitenlandse streams daargelaten natuurlijk...
 
Ik was de Moto2 en 3 even vergeten... Is er in Nederland überhaupt een andere manier om de Moto2 en Moto3 te kijken, dan de MotoGP pass? Slechte buitenlandse streams daargelaten natuurlijk...

Zelf gebruik ik spotnet (nieuwsgroepen) om alle beelden te downloaden. Niet live uiteraard. Maar wel goede kwaliteit.
 
Ik heb daarom begin vorig jaar Carchannel genomen. :Y
 
Op Motogp.com zie je nu elke dag een nieuw filmpje van de wedstrijden van het afgelopen seizoen (free video, dus ook als je geen abbo. hebt) best weer leuk om te zien :9
zeker voor Stoner fans, het mooiste seizoen ooit *O*
 
Laatst bewerkt:
Ze zoeken commentatoren.....
Nou als ik hier sommige topic (Frank Weeink) lees, zijn er op dit forum genoeg kandidaten!! *D _O-
Zochten ;) inderdaad. :? Selecties in mei 2011. :)
We zijn in eerste instantie opzoek naar vrijwilligers (met betaalde onkosten vergoeding) die onder begeleiding van Bert Devies (20 jaar ervaring bij o.a. Eurosport) het vak willen leren. Werktijden uiteraard in overleg maar vooral in de weekenden (Kan gecombineerd worden met ander werk)
 
100 euro toch? Das nog geen 5 euro per gp, plus alle extra's natuurlijk.

MotoGP rijdt niet zo vaak als de Formule 1, MotoGP 2012 kent 18 races. Ietsjes meer dan 5 euro per weekend, dus. Tenzij je voor de volle 100% gaat en dus 17 races x 3 klassen + 1 race op Laguna Seca = 52 races kijkt, dan is het minder dan 2 euro per race!

Als eenmalige investering is het wel flink natuurlijk, afhankelijk van je bankrekening, en ik denk dat dat veel mensen tegenhoudt. Daar komt nog bij dat, als je alleen de MotoGP kijkt, de BBC het programma leuker aan weet te kleden. Wat dat betreft kan ik best snappen dat mensen het bij de gratis alternatieven houden.

Wat mij betreft: ik heb het geld er voor over, en ik zou niet graag meer zonder willen!
 
En verlengen kost geloof ik minder.

Vorig jaar een half-season gekocht en nu een jaar HD verlengd. :)
 
Plus het voordeel dat je overal kunt inloggen om te genieten van de beelden ;)
Heerlijk voor op vakantie! Wifi van het hotel + snelle telefoon, laptop of tablet = stiekem tóch MotoGP kijken terwijl mevrouw de vriendin in bad ligt te relaxen. :z
 
Laatst bewerkt:
Complete MotoGP races in OnBoard camera views

Kan iemand deze feature ondertussen vinden op MotoGP.com? Ik vind 'm wel als feature genoemd als je een video pass wil kopen, maar ik kan nergens vinden wat deze feature nou precies inhoudt, laat staan hoe ik 'm te zien krijg...
 
Terug
Bovenaan Onderaan