MotoGP Droomcompetitie 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begrijp ik goed dat de editie van de droomteamcompetitie 2013 in de huidige uitgave staat? Ik kan er op internet namelijk niks over vinden :? Wie weet wanneer? Volgens de site van Wacosoft zou op 7 maart hun site in de lucht moeten zijn. Ik neem aan dat het blad dan binnenkort ook uitkomt, of al uit is gebracht?

Wie o wie weet het?
'kHeb 'em nog niet binnen, valt donderdag pas op de mat.
In de vorige stonden wel de prijzen voor 2013, nog geen lijsten enzo..
 
Laatst bewerkt:
Dat dan weer wél.

Trouwens, Vinales's team is al afgehaakt. Misschien volgen er nog meer voor 't de 21 mrt is.
 
Hallo,

ik zit er aan te denken om dit jaar mee te gaan doen, maar ik kan niks geen info, etc vinden op internet of in het motorblad.. Hoe werkt het?
Gr.
Emiel52
 
Dit jaar weer 'n 2013-editie op MF?

Heb trouwens nog 'n 525-ketting 110-links in de aanbieding. Mag weg voor slechts €50.=
 
Net als vorig jaar ga ik weer eerder afscheid nemen van dit Topic. Vorig jaar de GP op Phillip Island... nu Thailand. Helaas geen GP maar ik kan hierdoor de standen van Phillip Island en Valencia niet bijwerken. Tot december! :) Ik zal het dan allemaal weer afronden.
Succes de laatste 2 races!

Thailand dus ...toch maar ff opgezocht. ;)

Laatste bericht phoentje 26 Januari 2013 .....zal toch wel goed gaan met hem. '(
full
 
Laatst bewerkt:
't Gaat te ver om 'n actie-commitee op te richten, maar zou zeker mooi zijn als Phoentje het -op z'n sublieme wijze- weer voor z'n rekening neemt. 't Blijft 'n leuk spelletje.

Ja precies , en ik denk niet dat het hem daarom te doen is ......maar we zouden natuurlijk ook weleens een potje (alleen al het gebaar) kunnen maken om hem na het seizoen iets leuks aan te kunnen bieden , het hoeft niet in geld al is het maar een hebbedingetje wat hij graag zou willen hebben of een gezellig etentje met vriend/vriendin of vrouw.
Het lijk mij eigenlijk wel op te hoesten ....ik weet niet hoeveel deelnemers er jaarlijks zijn , maar laten er het een 100 zijn .......allemaal 2 euro's en je geeft toch iets van wat ik al melde een etentje of iets dergelijks.
Mij heb je :Y ........die jongen steekt er toch veel tijd in. :}
 
Ja precies , en ik denk niet dat het hem daarom te doen is ......maar we zouden natuurlijk ook weleens een potje (alleen al het gebaar) kunnen maken om hem na het seizoen iets leuks aan te kunnen bieden , het hoeft niet in geld al is het maar een hebbedingetje wat hij graag zou willen hebben of een gezellig etentje met vriend/vriendin of vrouw.
Het lijk mij eigenlijk wel op te hoesten ....ik weet niet hoeveel deelnemers er jaarlijks zijn , maar laten er het een 100 zijn .......allemaal 2 euro's en je geeft toch iets van wat ik al melde een etentje of iets dergelijks.
Mij heb je :Y ........die jongen steekt er toch veel tijd in. :}
:^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan