MotoGP Italie - Mugello

Wie gaat er winnen?

  • 1 Valentino ROSSI

    Stemmen: 75 78,9%
  • 2 Jorge LORENZO

    Stemmen: 1 1,1%
  • 3 Dani PEDROSA

    Stemmen: 4 4,2%
  • 4 Casey STONER

    Stemmen: 7 7,4%
  • 5 Colin EDWARDS

    Stemmen: 1 1,1%
  • 6 Loris CAPIROSSI

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7 Nicky HAYDEN

    Stemmen: 1 1,1%
  • 8 Andrea DOVIZIOSO

    Stemmen: 1 1,1%
  • 9 James TOSELAND

    Stemmen: 4 4,2%
  • 10 Shinya NAKANO

    Stemmen: 1 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    95
Rossi beschikt dan ook over ECHT uitzonderlijk talent..

Overzicht van alle GP overwinningen van coureurs die meerijden in 2008.

Rossi 91
Capirossi 29
Pedrosa 28
Melandri 22
Lorenzo 22
Stoner 18
Elias 10
Dovizioso 9
Nakano 6
de Puniet 5
Hayden 3
Vermeulen 1
De Angelis 1
West 1
Edwards 0
Hopkins 0
Toseland 0
Guintoli 0

Dan steekt er toch maar 1 met kop en schouders bovenuit.

Sommige rijders zijn nog wel jong maar of ze 70-80 overwinningen gaan halen in de toekomst.........
Voorlopig rijdt Rossi nog 1-2 jaar mee dus Rossi gaat zeker over de 100 zoals hij nu bezig is :)
 
Overzicht van alle GP overwinningen van coureurs die meerijden in 2008.

Rossi 91
Capirossi 29
Pedrosa 28
Melandri 22
Lorenzo 22
Stoner 18
Elias 10
Dovizioso 9
Nakano 6
de Puniet 5
Hayden 3
Vermeulen 1
De Angelis 1
West 1
Edwards 0
Hopkins 0
Toseland 0
Guintoli 0

Dan steekt er toch maar 1 met kop en schouders bovenuit.

Sommige rijders zijn nog wel jong maar of ze 70-80 overwinningen gaan halen in de toekomst.........
Voorlopig rijdt Rossi nog 1-2 jaar mee dus Rossi gaat zeker over de 100 zoals hij nu bezig is :)
En laten we wel weten dat rossi tot nog toe op drie verschillende merken in vier verschillende klasse,s kampioen geworden is.En als hij dit jaar zo door gaat in vijf klasse,s en op twee merken banden kampioen is. Dat gaan stoner pedrosa lorenzo niet haalen.
 
heb je rossi gezien hoe hij die gekke italianen moest ontwijken na de race.
toch een beetje zonde dat hij eigenlijk zo vlug als hij kon naar binnen reed.
moest die ergens stoppen word zijn m1 volledig gedemonteerd

Het was wel leuk om te zien. Ongeveer 7 ronden voor het einde begon iedereen zich voor een paar plekken rondom het circuit te groeperen om na de finish het hek over te klimmen, maar de meeste hekken werden door de bacos opengegooid. Binnen 1 minuut was het een gekkenhuis op de baan. Maar wel met alleen maar fans die hem even wilden aanraken, van dichtbij zien e.d. Gesloopt werd/word er door italianen niets.

Natuurlijk ben ik ook de baan op gegaan, maar dat was pas nadat er straatmotoren, quads, crossmotoren en duizenden fans op de baan waren. Italianen werden helemaal gek toen Rossi won. We hadden zitplaatsten, maar elke keer dat hij voorbij kwam werden het staanplaatsen.

Goede sfeer, goede uitslag. Nu ben ik onderweg naar Barcelona. Nog maar een GP mee pakken. *D
 
Het was wel leuk om te zien. Ongeveer 7 ronden voor het einde begon iedereen zich voor een paar plekken rondom het circuit te groeperen om na de finish het hek over te klimmen, maar de meeste hekken werden door de bacos opengegooid. Binnen 1 minuut was het een gekkenhuis op de baan.
Ik vind dit echt van de zotte! Toen dit in Assen een keer gebeurde (mensen die over het hek klommen) raakten ze bijna de licentie kwijt en kwam onze TT in gevaar. Wordt hier niet met twee maten gemeten??
 
Ik vind dit echt van de zotte! Toen dit in Assen een keer gebeurde (mensen die over het hek klommen) raakten ze bijna de licentie kwijt en kwam onze TT in gevaar. Wordt hier niet met twee maten gemeten??
Ja klopt maar daar kwam ook nog is bij dat de mensen al de baan opgingen terwijl de wedstrijd nog bezig was.De motor van capirossi
gesloopt werd. baan comisarisen bedreigt werden.Voor de wedstrijd begon er al blikjes bier op de baan gegooit werden en tijdens de race ook.Dit alles bij elkaar opgeteld
heeft assen bijna z,n licentie gekost.Om nog maar te zwijgen van de rellen en brandstichtingen van s,avonds.
 
Ja iedereen weet dat dit natuurlijk niet kan wat in Mugello gebeurdt(elk jaar weer)
 
12 a 13 uur, maak daar maar 16 uur van.


nee hoor, 12 13 uur haal je makkelijk, wij zijn donderdag avond er heen gereden en maandag ochtent weer naar huis gereden, beide keren (incl. stop om wat te eten) binnen 12 en een half uur!! en nee we hebben niet als een dolle gereden hoor...

Super weekend gehad trouwens!! alleen erg jammer dat al die fans de baan op stormden :N :N ik weet wel dat dat er schijnbaar bij hoort in italie maar dan nog...
 
Ja klopt maar daar kwam ook nog is bij dat de mensen al de baan opgingen terwijl de wedstrijd nog bezig was.De motor van capirossi
gesloopt werd. baan comisarisen bedreigt werden.Voor de wedstrijd begon er al blikjes bier op de baan gegooit werden en tijdens de race ook.Dit alles bij elkaar opgeteld
heeft assen bijna z,n licentie gekost.Om nog maar te zwijgen van de rellen en brandstichtingen van s,avonds.
Tja, zoals in elke organisatie heb je een lobby die sterker is als de andere. Italië heeft gewoon een sterkere lobby. :r
 
Ja iedereen weet dat dit natuurlijk niet kan wat in Mugello gebeurdt(elk jaar weer)
ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij krijgen ze in
Mugello ook boete,s als het volk op de baan loopt hoor .
twee jaar geleden in elk geval wel toen hebben de fans ook het nodige aan
pc/ motor delen gejat toen ze de baan opliepen en de pits in.
nou ruimen ze de boel al op als de laatste ronde in gaat.
 
Het was wel leuk om te zien. Ongeveer 7 ronden voor het einde begon iedereen zich voor een paar plekken rondom het circuit te groeperen om na de finish het hek over te klimmen, maar de meeste hekken werden door de bacos opengegooid. Binnen 1 minuut was het een gekkenhuis op de baan. Maar wel met alleen maar fans die hem even wilden aanraken, van dichtbij zien e.d. Gesloopt werd/word er door italianen niets.

Natuurlijk ben ik ook de baan op gegaan, maar dat was pas nadat er straatmotoren, quads, crossmotoren en duizenden fans op de baan waren. Italianen werden helemaal gek toen Rossi won. We hadden zitplaatsten, maar elke keer dat hij voorbij kwam werden het staanplaatsen.

Een paar fotos posten zou wel leuk zijn!!

*D

Goede sfeer, goede uitslag. Nu ben ik onderweg naar Barcelona. Nog maar een GP mee pakken. *D
 
Het was wel leuk om te zien. Ongeveer 7 ronden voor het einde begon iedereen zich voor een paar plekken rondom het circuit te groeperen om na de finish het hek over te klimmen, maar de meeste hekken werden door de bacos opengegooid. Binnen 1 minuut was het een gekkenhuis op de baan. Maar wel met alleen maar fans die hem even wilden aanraken, van dichtbij zien e.d. Gesloopt werd/word er door italianen niets.

Natuurlijk ben ik ook de baan op gegaan, maar dat was pas nadat er straatmotoren, quads, crossmotoren en duizenden fans op de baan waren. Italianen werden helemaal gek toen Rossi won. We hadden zitplaatsten, maar elke keer dat hij voorbij kwam werden het staanplaatsen.


Goede sfeer, goede uitslag. Nu ben ik onderweg naar Barcelona. Nog maar een GP mee pakken. *D

Een paar fotos posten zou wel leuk zijn!!

*D
 
nee hoor, 12 13 uur haal je makkelijk, wij zijn donderdag avond er heen gereden en maandag ochtent weer naar huis gereden, beide keren (incl. stop om wat te eten) binnen 12 en een half uur!! en nee we hebben niet als een dolle gereden hoor...

Super weekend gehad trouwens!! alleen erg jammer dat al die fans de baan op stormden :N :N ik weet wel dat dat er schijnbaar bij hoort in italie maar dan nog...

Je hebt inderdaad gelijk.
 
Laatst bewerkt:
heb je rossi gezien hoe hij die gekke italianen moest ontwijken na de race.
toch een beetje zonde dat hij eigenlijk zo vlug als hij kon naar binnen reed.
moest die ergens stoppen word zijn m1 volledig gedemonteerd

1000den gekke Italianen en in ieder geval 1 gekke Nederlander... :P

Het was super op Mugello, wij zaten bij poggio secco, tussen de Rossi fans en ook het circuit op gedoken na de laatste ronde. Ik zag nog dat er iemand gereanimeerd werd op het circuit, ik zag niet wat er gebeurde maar het zag er akelig uit... Maar in ieder geval nooit meer naar Assen, ik heb het er wel voor over om al die kilometers te rijden, wat een geweldige sfeer daar en een superoverzicht over een groot gedeelte van de baan.
 
weet iemand al wanneer de data voor volgend seizoen (2009) bekend word ik wil namelijk ook naar Mugello *O* *O* *O* *O*

dit ivm zo vroeg mogelijk boeken.

en waar hebben jullie de toegangskaarten besteld uiteraard voor het hele weekend
 
Terug
Bovenaan Onderaan