MotoGP: Laguna Seca

Stoner wint met:

  • 12 Seconden voorsprong

    Stemmen: 4 11,1%
  • 10 Seconden voorsprong

    Stemmen: 15 41,7%
  • 8 Seconden voorsprong

    Stemmen: 9 25,0%
  • 6 Seconden voorsprong

    Stemmen: 3 8,3%
  • nipte voorsprong

    Stemmen: 5 13,9%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Mooie race indeed. Vindt het wel leuk dat Rossi gewonnen heeft. Hij is toch nog steeds de beste imo. Stoner mag eerst nog ff een stuk of 5 seizoenen winnen voor die net zo'n champ is.

Neemt niet weg dat hij op z'n duc een geweldige wedstrijd reed samen met Rossi. Het had naar mijn mening beide kanten op kunnen gaan. Rossi had ook een slippertje kunnen maken met zo'n heigend rood 2tak monster in z'n nek.

Stoner z'n commentaar heb ik niet gehoord, maar lijkt me meer dan logisch dat hij teleurgesteld reageerde. Hij is ook een mens en iedereen voelt zich kut als hij z'n spelletje verliest. Een dagje slapen en het is weer oke.

Anyway... geweldige race! Zorgde ervoor dat ik veel te laat naar bed ging.
 
die regel is er al, je mag 1 keer van je lijn afwijken, en als je het op het rechte eind doet, krijg je ook straf. Risico's zijn wel iets hoger op de motor dan in het blik.

In de indycar mag je dat geen een keer.. Dat is wat ik wou aanduiden.. Dan krijg je dadelijk van die belachelijke regels.. Als hij hem er bijna naast zet moet je hem er langs laten..
Dus de huidige regel valt nog reuze mee.
 
Lekkere Stoner/Rossi discussies weer :? Schokkend trouwens hoeveel beter ze waren dan de rest deze race.

Ik heb in ieder geval genoten. Ik verwachtte een dodelijk saaie race maar kreeg vuurwerk :}

Stoner mag wel uitkijken dat ie niet net als de voorgaande rivalen van Rossi zich laat uitlokken tot een mentaal spelletje, want daar is Rossi een kei in.....OP en NAAST de baan. Vraag dat maar aan Gibernau en Biaggi ;)

Op naar de volgende wedstrijden. Waar het overigens moeilijk wordt voor Rossi om Stoner van zich af te houden vrees ik. Op deze baan is/was het gewoon erg moeilijk inhalen.

Lees net op crash.net dat lLorenzo twee botjes in zijn voet heeft gebroken. Die gaat dus niet skateboarden of golfsurfen in zijn zomerbreak :+
 
Laatst bewerkt:
Precies... in/vlak na het heetst van de strijd rolt zoiets er wel eens uit. En hoe zat het ook weer met Rossi en Elias in 2007: "I'm also quite unhappy with Elias because I think he was quite dangerous - more than once he passed me on the inside and then altered his line. This is not a correct way to race."
Déjà-vu...?


Dit heb ik Rossie niet zien doen hoor. Momentje in de corkscrew ging niet bewust hij had alles nodig om niet op zn gezicht te gaan en dan hou je ff geen rekening wie er bij je in de buur rijdt of wou je zeggen dat ie bewust door het zand voor Stoner uit kwam.
Stoner reageert over 2 jaar ook niet meer zo kinderachtig omdat ie zich daar alleen maar in zijn kaarten laat kijken en Rossi is een meester omdat bij mensen voor elkaar te krijgen.
Stoner kon natuurlijk ook niet verwachten dat Rossi hier zo veel weerstand zou geven.
Dat wordt nog heel leuk de rest van het jaar, Rossi heeft geen zwakke plekken (start ook niet meer :P ) waar andere wel mindere kanten hebben.
En Stoner heeft mazzel gehad want hij was 2 keer volledig de grip kwijt terwijl ik Rossi weinig echte fouten heb zien maken.
Volgende keer weer anderso want dat is wat we willen :]
 
Vond het een geweldige race! Echt genoten... het racen van Rossi en Stoner was echt op het scherpst van de snede! Heb heel veel respect voor Stoner op de baan. Of je nu fan bent of niet, hij rijdt fantastisch op de Duc. Doet niemand hem na!
Als persoon heeft hij (weer) afgedaan naar mijn mening. Dat is het grootste verschil tussen hem en de sympathieke Italiaan met nummer 46. Een hand weigeren na zo'n race getuigt van weinig respect. Ben dan ook blij dat Rossi heeft gewonnen.

Volgende race hoop ik op net zoveel spectakel en op een sportievere Stoner.
 
Lekkere Stoner/Rossi discussies weer :? Schokkend trouwens hoeveel beter ze waren dan de rest deze race.

Ik heb in ieder geval genoten. Ik verwachtte een dodelijk saaie race maar kreeg vuurwerk :}

Stoner mag wel uitkijken dat ie niet net als de voorgaande rivalen van Rossi zich laat uitlokken tot een mentaal spelletje, want daar is Rossi een kei in.....OP en NAAST de baan. Vraag dat maar aan Gibernau en Biaggi ;)

Op naar de volgende wedstrijden. Waar het overigens moeilijk wordt voor Rossi om Stoner van zich af te houden vrees ik. Op deze baan is/was het gewoon erg moeilijk inhalen.
Lees net op crash.net dat lLorenzo twee botjes in zijn voet heeft gebroken. Die gaat dus niet skateboarden of golfsurfen in zijn zomerbreak :+

Dat viel wel mee dacht ik. In het begin van de race haalden ze toch best veel in... ;)
 
Ik vond het de mooiste race tot mu toe zeker weten :} :9~ :9~ :}
Gevechten waren op t scherpst van de snede, vond het knap dat vale steeds terug kwam als Stoner voorbij kwam erg mooi,
Stoner was mischien ietsje sneller maar typisch voorbeeld van; erbij is nog altijd niet voorbij. :Y
en dan is te verwachten dat er iets kan gebeuren Rossi vergalopeerde zich in de corkscrew maar had wat meer geluk dan Casey, uiteraard voor Stoner ook omdat hij zich ook wou bewijzen, maar om dan te gaan roepen dat Rossi hem een brake-test gaaf is beetje dom denk ik |( zijn emoties zullen we dan maar zeggen he,
zen rondetijd (Rossi) was toch nagenoeg steeds t zelfde dus..., en hij merkte t pas toen ie verbaasd op t pitbrod keek de volgende ronde.

had ie maar net een metertje eerder moeten remmen ipv later, That's racing , jammer dat de race direkt beslist was op dat moment, helaas voor hem!
volgende keer beter en weer zon gave race hopelijk!
 
Dat is dus het wapen tegen Stoner.
goed kwalificeren en tijdens de race niet volgen maar meteen de eerst ronde aanvallen.
En als Stoner er voor kwam meteen weer uit remmen en hem achter zich houden. En schijnbaar werkte dat prima :Y
 
Logisch ook , normaal rijdt Rossi een paar rondjes achter iemand aan om te kijken waar diegene beter is.

Dat kon nu gewoon niet omdat Stoner dan al aan de horizon zou zijn verdwenen.
 
Dat is dus het wapen tegen Stoner.
goed kwalificeren en tijdens de race niet volgen maar meteen de eerst ronde aanvallen.
En als Stoner er voor kwam meteen weer uit remmen en hem achter zich houden. En schijnbaar werkte dat prima :Y

Moet je wel een baan hebben die er geschikt voor is..
 
De ducati is op het rechte weer een heel stuk sneller dan de Yam, mogen ze wel wat aan gaan doen daar anders wordt het weer 'tzelfde als in 2007..
 
Zat BBC te kijken, en hun reactie op het gedrag van Stoner vond ik ook wel grappig; That's racing, racing is hard, maybe somebody forgot to tell him racing is not for pussies (als ik het goed verstaan heb).

Geweldige race, heb zwaar genoten. Titanenstrijd! En de rest van het startveld zou zich moeten schamen, gezien hun achterstand...of zoals Vermeulen zei; These guys kicked our asses.
 
Ik zie Stoner eigenlijk niets anders doen dan teleurgesteld zijn. Hij zegt geen vreemde dingen en geeft eigenlijk alleen ze mening op een teleurgestelde, maar niet onsportieve manier als je het mij vraagt. Hij geeft zelf toe dat het zijn eigen fout was . . .

Misschien dat het "geen handje schudden" wat ik voorbij zag komen in dit topic wel onsportief is.

Voor de rest wee ik nie waar all the fuzz om is in dit topic .....

Doet er verder niet toe, want Rossi wordt kampioen ólé ólééé! *O*
 
Laatst bewerkt:
Het was een mooie race. Mooie uitslag ook, al was de laatste 8 rondjes de spanning er wel een beetje uit.


En voortaan Rossi toch ook maar in de poll verwerken, just in case? :+
 
A brief conversation in parc ferme when Rossi attempted to shake hands with Stoner was caught on the BBC's live television coverage:

Rossi: "Great race."
Stoner: "No, you can't race this way."
Rossi: "That's racing, Casey."
Stoner: "That's racing? Ok, we'll see."

Stoner explained his complaint, claiming that some of Rossi's overtaking moves crossed the line between aggressive and 'too much'.


dit staat op autosport.com een uitgebreide verslag van het parc ferme incident
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan