MotoGP naar Eurosport!

Ik ben voor mn werk vaak weg, dus sport1go was ideaal. Als ik thuis was had ik voor 4 euro alles. Kan dat bij MotoGP.com ook? Losse races kopen?
Heb geen Eurosport 2 helaas. Nu de Supersport kijken. Hopen dat ze niet halverwege overschakelen op wielrennen oid.
 
Laatst bewerkt:
Zit nu supersport te kijken op de tv met eurosport....en tegelijk op de computer met worldssbk.com......maar na de eerste reclame van een paar minuten :N :N :N ......de tv maar uitgezet B| wat een ergernis...dus dat gaan we dus volgend jaar ook krijgen |( |( |(
 
Vd Mark gevallen en weer opgestaan om verder te gaan. Wat een karakter rijder. *O*
 
Kenan hard eraf......en wordt weer overeind geholpen .......maar moet opgeven...
Vd Mark vanaf P7 naar nu P2.....!
 
Laatst bewerkt:
Rode vlag ivm kapotte airfence..... Die al vanaf de beginfase kapot was na de crash van die Fransoos.

Straks uitgebreide samenvatting van race 1 en daarna live race 2. (Op eurosport1)
Ben benieuwd....
 
Ik denk,ik zal eens op eurosport 2 kijken,zie ik nog net het podium |( |( |(

Klopt,was op 2 terwijl dit niet vermeld was,welkom bij erosport. ;(
Ik was gelukkig net op tijd en kon de hele race zien.
Nu is er een samenvatting van race1 en om 13:00 uur race 2 op eurosport
 
Nee nee.a.u.b geen eurosport!!

Alles is belangrijker voor ze dan motorsport. Kijk naar WSBK, Als tennis of wielrennen oid er voor is en dat loopt uit moet SBK wijken waardoor er of geen podiumceremonie e.d te zien is :(
Of het wordt niet live uitgezonden, omdat dus de andere dingen belangrijker zijn.

En als je weg bent en op wil nemen, staat er alleen maar tennis of wielrennen op :(
Al paar keer met de WSBK meegemaakt helaas, ik had liever gezien dat de WSBK ook naar Sport 1 zou gaan. Enige voordeel is dat het gratis is, maar om alles op tijd te zien e.d betaal ik er graag voor.
Ik ben er ook (nog) niet enthousiast over. Wat jij hier aangeeft daar ben ik ook wel bang voor, vandaag weer zoiets..geen SBK maar WTCC B|
Sluit me hier gedeeltelijk bij aan. Maar er zijn ook mensen die graag motorsport kijken. En dat niet kunnen betalen.
Ik persoonlijk vindt het ook wel prettig zo. Lekker live
Maar als de MotoGP op Eurosport 2 wordt uitgezonden zullen veel kijkers een ander abonnement moeten nemen dat dan natuurlijk ook weer duurder is..

Ik heb meteen sport 1 opgezegd, na Valencia :W :W

Eurosport investeert veel in de MotoGP met commentatoren op locatie (volgens mij heeft sport 1 dat niet eens?) plus hele redactie. Dus ik kan me niet voorstellen dat ze tennis nu voor laten gaan.

Ik betaal verdorie 15,- per maand voor 1x in de twee weken een weekend races te zien.. de rest kan me geen **** schelen..
Oktober..3 races! ;)

Ik geloof nooit dat het gratis wordt uitgezonden, MotoGP zal ongetwijfeld ondergebracht worden op Eurosport 2.
Een zender welke volgens mij geen enkele aanbieder standaard in het pakket heeft.
Dát dus..

Ik zie het gewoon gebeuren dat het bij eurosport2 uitgezonden wordt. Dan kun je dus alsnog een extra abo bij je provider gaan afsluiten, daarnaast ga je heel wat acties op de baan missen door de idiote timing van reclames die ze op eurosport hanteren. Daarnaast geloof ik nooit dat ze alle 3 de races achter elkaar gaan uitzenden als er wielrennen en/of tennis is.
..en dit.

http://www.eurosportplayer.nl/learn-more.shtml

Voor nog geen € 50,- heb je het hele jaar MotoGP en WSBK live en on demand zonder reclame op je tablet, smart TV, PC, XboX, mobiel etc.
Zo beschouwt is het misschien niet eens zo gek.

Royaal pakketje voor de kids en 'gratis' Eurosport 2. :')
Heb geen kids.. B|

})

Voor en tegenstanders, Eurosport of Eurosport 2, gratis (in pakket) of betaald (duurder pakket) of toch maar MotoGP.com, welke commentator(-en)? We zullen het gaan zien (of niet :') ) in 2015.
 
Volgens de commentator tijdens race 2: MotoGP vooral op het open kanaal (Eurosport 1) en het wordt een hele belangrijke sport voor Eurosport dus waarschijnlijk zullen er andere sporten moeten gaan wijken voor de MotoGP ipv andersom. Ik hoop dat hij de waarheid spreekt....
 
Volgens de commentator tijdens race 2: MotoGP vooral op het open kanaal (Eurosport 1) en het wordt een hele belangrijke sport voor Eurosport dus waarschijnlijk zullen er andere sporten moeten gaan wijken voor de MotoGP ipv andersom. Ik hoop dat hij de waarheid spreekt....
En de terechte opmerking dat de MotoGP is grootgebracht door Eurosport :Y
 
En de terechte opmerking dat de MotoGP is grootgebracht door Eurosport :Y

Dat is wel waar. Was altijd heerlijk de hele zondag motorsport kijken. En kan me eigenlijk niet meer herinneren of er toen ook weleens iets anders uitliep ten koste van de MotoGP?
Voor mn gevoel is dat vooral sinds er alleen nog superbikes op Eurosport wordt uitgezonden.
 
MotoGP.com gaat er in Nederland uit. Alle content exclusief via Eurosport (en de Eurosport player)
 
MotoGP.com gaat er in Nederland uit. Alle content exclusief via Eurosport (en de Eurosport player)

-O-

Ik was net zo blij met het motogp abonnement,lekker kijken waar en wanneer ik maar wilde en nooit meer vergeten op te nemen.
Gelukkig is er rfm nog mocht ik het missen/vergeten op te nemen volgend jaar.
 
-O-

Ik was net zo blij met het motogp abonnement,lekker kijken waar en wanneer ik maar wilde en nooit meer vergeten op te nemen.
Gelukkig is er rfm nog mocht ik het missen/vergeten op te nemen volgend jaar.
Ik was er ook zeer tevreden over en overweeg een abo op de Eurosport player. Vooral voor het zelf kunnen bepalen wanneer je kijkt.
 
Dat gaat ook echt niet gebeuren, dorna is niet gek! Die zullen hoogstens het aanbod uitbreiden om de abonnees te houden
 
Da's tijdens de kwalificatie! :?
Wil je de laatste race, Valencia, niet zien op zondag de 9de? Ik heb opgezegd per de 10de november..
:^

Uurtje geleden ook opgezegd per 10-11.
Ze worden opnieuw gek bij Sport 1 met al die opzeggingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan