MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Groot fan van Emmett, blij dat ie erbij is.
Snap sommige mensen echt niet als ze zeggen dat ze hem niet vinden toevoegen of dat hij vervelend is.

Hij komt in 1 weekend al met meer info dan dat cement a deed in een compleet seizoen.

Enige puntje vind ik dat hij misschien niet in de uitzending zou moeten inbreken maar dat dit onderling eerst geregeld word en dan pas uitgezonden.
Kan me er trouwens niet aan storen qua woordkeuze of uitspraak etc zoals ik me wel stoor aan vd goorbergh ( is Nederlander maar spreekt iets van brabants gecombineerd met hazetanden ofzo )
 
het is niet goed of het deugt niet he.. Emmet loopt al jaren lang rond in het paddock en weet echt veel. Dat hij als van huis uit engelsman af en toe even moet zoeken zo zij het. Hij doet het inhoudelijk prima. Of wil je weer een "Sumenta" met haar dikke toeters en weinig inhoud..
samantha was zeker niks
maar david is een irritante spreker,en als je je èènmaal irriteert aan iets van iemand dan blijft dat opvallen
of hij nu verstand van zaken heeft of niet
 
Exactly,liever Cementa met de grote toeters dan een lelijke kale Engelsman 😁
Vind zijn toevoeging,net als bij Cementa overigens,minimaal van waarde en ronduit storend.
Gewoon opheffen.
 
Exactly,liever Cementa met de grote toeters dan een lelijke kale Engelsman 😁
Vind zijn toevoeging,net als bij Cementa overigens,minimaal van waarde en ronduit storend.
Gewoon opheffen.

Fijn dat je mijn statement van de vorige pagina nog ff bevestigd :t
 
Jup door een deal met mijn kabelaar heb ik dit jaar het totale zenderpakket tegen de prijs voor het uitgeklede pakket. En dus ook Eurosport2. Maar men schittert wederom door de kwalificatie niet uit te zenden. Voor mij een bevestiging om nooit te betalen voor het extra zenderpakket.
 
Jup door een deal met mijn kabelaar heb ik dit jaar het totale zenderpakket tegen de prijs voor het uitgeklede pakket. En dus ook Eurosport2. Maar men schittert wederom door de kwalificatie niet uit te zenden. Voor mij een bevestiging om nooit te betalen voor het extra zenderpakket.
Als je dat alleen voor Eurosport deed kon je ook beter de player nemen. Die zenden het nu gewoon uit met commentaar.
 
De warming-up zit erop; aldus Herbert Cool. Terwijl je op de achtergrond de Moto 3 motoren hoort rijden.
 
Jup door een deal met mijn kabelaar heb ik dit jaar het totale zenderpakket tegen de prijs voor het uitgeklede pakket. En dus ook Eurosport2. Maar men schittert wederom door de kwalificatie niet uit te zenden. Voor mij een bevestiging om nooit te betalen voor het extra zenderpakket.
Ik heb lekker zondagochtend 'de herhaling' gekeken in bed. ;)
 
:t Als ik een race per se terug wil zien, dan download ik hem ook wel. Maar dat komt eerlijk gezegd niet zo vaak meer voor.
Heb je geen pakket om terug te kijken? Maar Eurosport had zondag om 10.00 de kwalificatie uitgezonden. Best apart, dat wel. ;)
 
Heb je geen pakket om terug te kijken? Maar Eurosport had zondag om 10.00 de kwalificatie uitgezonden. Best apart, dat wel. ;)

Nee heb bewust een El Cheapo pakket, zonder recorder. Hoeft voor mij niet per se. Goede beeldkwaliteit vind ik belangrijker.
 
Nee heb bewust een El Cheapo pakket, zonder recorder. Hoeft voor mij niet per se. Goede beeldkwaliteit vind ik belangrijker.
Ieder zijn ding. :t Wij kijken bijna nooit live televisie. Alle zenders zijn willekeurig terug te kijken.
 
Gelukkig zond Eurosport vanmiddag zowel de WSBK als de Motogp QP niet uit. Bedankt Eurosport, ik begon er al aan te wennen dat we wel onze favoriete sport konden zien. Maar dat moeten we natuurlijk niet hebben. Het zal ons leren. Moeten we maar betalen!
 
Ik las dat mensen met de eurosportplayer ook al niks konden zien. Ik heb die player 1 jaar gehad trouwens maar dat is niks, liep vast en regelmatig moest je lang wachten voordat alles erop stond (moto3 2 dagen bijvoorbeeld).

Wat voor achterlijke lui er bij eurosport werken weet ik niet maar vooral het een plannen en vervolgens toch iets anders doen is een hobby van ze. Dat ze niet begrijpen dat mensen boos zijn als ze klaar zitten voor de tv om dan doodleuk iets anders uit te zenden... of dat je je humax instelt om op te nemen en ze hebben alles omgegooid.

Vandaag was wel een nieuw dieptepunt, ze rijden de pits uit voor de quali en dan kappen ze de boel af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan