MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reclamevrij zeiden ze gisteren tijdens de VT.

Jammer voor mij en alle anderen die principieel geen extra pakket afsluiten. Als dit zo is, wel erg netjes t.o.v. diegenen die wel een extra pakket hebben. Dan wordt het ook beloond wat dat betreft.
 
Eén van de voornaamste redenen voor de verschuiving van Eurosport naar Eurosport 2 is, zo herinner ik mij, dat er in de zomer een aantal sportevenementen zijn die voorrang krijgen (en meestal ook verdienen, als je naar kijkcijfers oordeelt). Dat de Tour de France bijvoorbeeld belangrijker is dan de Grand Prix van Indianapolis, dat vind ik niks maar ik snap 't wel. De Superbikes hebben hier, met hun lange zomerstop, minder last van.

In mijn geval geen probleem: ik vind de €1,80 die ik ongeveer per race betaal op motogp.com de toegangsprijs meer dan waard. Scheelt heel veel geld ten opzichte van fysiek de races bezoeken, en is nog een stuk prettiger ook dan 18 keer de halve wereld rondreizen! :+
 
Dat de tour de France voorrang heeft op de GP snap ik wel hoor. Wielrennen is de meest bekeken sport van de wereld zeiden ze in een reclamespot van eurosport zelf.
 
Ach scheelt een hoop gezeik, als het niet meer uitgezonden wordt. Eurosport kon niet veel goed doen, als je de reacties hier mag geloven.

Nja het commentaar vergeleken met motogp.com is toch wel matig, net als 2 commercials in een race van 45-50 minuten. Valt mij nog mee dat ze niet een start hebben verprutst door daar een commercial overheen te drukken. Wat ze bij de WSBK al wel eens hebben gepresteerd.
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen de RBR nog een keer gezien maar nu met commentaar van Iwan vd Valk. Wat een ramp is dat zeg. Opmerkingen die kant nog wal raakten.
 
Nja het commentaar vergeleken met motogp.com is toch wel matig, net als 2 commercials in een race van 45-50 minuten. Valt mij nog mee dat ze niet een start hebben verprutst door daar een commercial overheen te drukken. Wat ze bij de WSBK al wel eens hebben gepresteerd.

Qua commentaar zal dat zo zijn. Maar men komt er pas achter dat het zo slecht nog niet was, op het moment dat het niet meer uitgezonden wordt via het basispakket. Vind het overigens qua reclame reuze meevallen.
 
Commentaar van Eurosport was eerst even wennen maar vind het nou best wel gaan.Patrick heeft veel technische kennis en Diederick mag om mij ook blijven :)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Iwan vd Valk wel prima hoor, Diederick ook. Althans, mijn bloed begint niet te koken.
Bij die Patrick daarentegen, manmanman. Die staat thuis de hele dag tegen een spiegel op te rijen.
 
Bij die Patrick daarentegen, manmanman. Die staat thuis de hele dag tegen een spiegel op te rijen.
full
 
Patrick van den Goorbergh is vind ik de enige die er ook wekelijk verstand van heeft.
Met Frank Weeink zou ideaal zijn.
 
Ach, blijf het op zulke zondagen heerlijk vinden om vlak voor 11 wakker te worden en rustig alle 3 de races te kijken. Natuurlijk kan het commentaar beter, maar ik zou zeggen geniet gewoon van het racen. Overigens vind ik Patrick uitstekend, snapt gewoon heel goed hoe het spelletje werkt.
 
Laatst bewerkt:
zei vdg ook dat Stoner gezegd had dat de Honda niet meer zo goed is (omdat hij testrijder is?)
ik zelf kijk niet via Eurosport, een maatje van me ving dat op, dat zou natuurlijk bullshit wezen als hij dat gezegd zou hebben.
 
zei vdg ook dat Stoner gezegd had dat de Honda niet meer zo goed is (omdat hij testrijder is?)
ik zelf kijk niet via Eurosport, een maatje van me ving dat op, dat zou natuurlijk bullshit wezen als hij dat gezegd zou hebben.

Nee dat heeft hij niet goed begrepen. Patrick noemde dat zelfs Casey Stoner moeite heeft met het huidige pakket (Casey heeft dit ook aangekaart). De conclusie was dat het huidige pakket niet optimaal werkt, maar dat lijkt me duidelijk.
 
Ach, blijf het op zulke zondagen heerlijk vinden om vlak voor 11 wakker te worden en rustig alle 3 de races te kijken. Natuurlijk kan het commentaar beter, maar ik zou zeggen geniet gewoon van het racen. Overigens vind ik Patrick uitstekend, snapt gewoon heel goed hoe het spelletje werkt.

:Y :^
 
Vraag gelijk Rene v/d Gijp, Johan Derksen, Jan Boskamp, Wilfred Genee en Hansie hansie :+
Die vind alleen voetbal een serieuze sport met echte mannen. :( Je weet wel, die 'kerels' die al omvallen voordat ze geraakt worden en dan nog 20 meter doorrollen, en bij het minste of geringste lopen te zaniken bij de scheids. :r

:+
 
Heb me weer prima vermaakt op Eurosport afgelopen weekend. Shots op de tribune na de reclames was wel irritant.
Alleen Samantha tja zou ze het ooit in de vingers krijgen........
 
Nja het commentaar vergeleken met motogp.com is toch wel matig, net als 2 commercials in een race van 45-50 minuten. Valt mij nog mee dat ze niet een start hebben verprutst door daar een commercial overheen te drukken. Wat ze bij de WSBK al wel eens hebben gepresteerd.

Ben ik absoluut niet met je eens. :+ Ik vindt Vd Goorbergh echt geweldig om naar te luisteren. Die heeft er echt verstand van en ja dat is heel vervelend voor die praat geile De Vries. Maar goed De Vries is wel een beetje de drijvende kracht achter dit alles, en ik heb hem een paar x gesproken tijdens de DCR en het is echt een hele aardige kerel. Dus daar moeten we dan maar mee leven.

En die gasten van Motogp.com zijn echt een stel rukkers die vijf x in het uur het zelfde vertellen waar niemand op zit te wachten. En dat iedere race dezelfde feiten over coureurs. Vooral die Nick Harris, wat een stomme slappe ouwehoer, met een enorme kutstem. Maar je een beetje meenemen in de training wat er gebeurd qua tijden en wat iemand aan het doen is,.......nee hoor. Maar ja dat kan ook moeilijk aangezien ze er totaal geen reet van snappen.

Steve Parisch, of de man die de SBK voor de Engelse Eurosport doet, zou prima zijn. Maarja wat moet je dan met die kneus van een Nick Harris..............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan